Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Novi BMW M5 je inteligentna preobrazba nekdanjega limuzinskega dirkača. Je izjemno hiter, obvladljiv in še vedno zabaven avto, ki se pomika v razred superšportnikov.
Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.

Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Mazda dodaj
Pablo Picasso dodaj
Maria Rilke dodaj
Hans Christian... dodaj
 
Čas branja: 7 min
25.09.2018  00:01
Prenova je Mazdini uspešnici CX-3 na pogled resda prinesla le subtilne spremembe, zato pa bodo mnoge novosti toliko bolj cenili voznik in sopotniki. K nam pride še ta mesec z začetno ceno 16 tisoč evrov.
Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega
Foto: Matej Kačič

Obveščaj me o novih člankih:  

Španska Andaluzija je pokrajina kot iz razglednice. Poleg slikovitih vrhov, žgoče obale in neskončnih nasadov oljk nikjer ne najdemo tako posebne arhitekture, kot prav tam. Kombinacija mavrskih in zahodnih elementov je ustvarila popolnost, ki jo milijoni občudujejo še danes, poleg prekrasnih palač z osupljivimi vrtovi pa poglede pritegnejo tudi bele fasade hiš z živahnimi cvetovi.

Zares odlična kulisa za premiero prenovljenega CX-3, športnega terenca, ki je tudi zavoljo privlačne oblike v zadnjih treh letih pritegnil mnogo pogledov, tudi s pomočjo drugih adutov osvojil kar lepo število src ter postal najbolje prodajana Mazda.

Prav zato nismo bili začudeni, ko smo ob snidenju s prenovljeno Mazdo CX-3 v rojstnem mestu umetnika Pabla Picassa spremembe na avtomobilu iskali s povečevalnim steklom.

Da ne boste preveč tuhtali, nova prednja maska je zdaj sestavljena iz dvojnih letvic, pozorno oko bo opazilo še rahlo drugačne prednje žaromete (po želji so prvič tudi matrični) in novo grafiko na zadnjih, dodali so še nova 18-palčna platišča ter nov odtenek kristalno rdeče barve.

Ravno revolucije pri Mazdi razumljivo niso zganjali, saj se zmagovalnega konja ne menja, so pa nekaj več sprememb namenili notranjosti.

Semiš na armaturni plošči ni le prijeten na otip, ampak CX-3 še malce približa premijskemu razredu, klasična ročna zavora se je umaknila gumbu, zato pa je med sedežema zdaj več prostora za odlaganje kozarčkov ali plastenk.

Pri Mazdi so upoštevali pripombe voznikov, zato je zdaj naslonjalo za roke serijsko, prvič so na voljo tudi električno pomični usnjeni sedeži s spominsko funkcijo.

Počutje v Mazdi CX-3 je tako spredaj odlično, zadaj pa bolj utesnjeno, a je zdaj na voljo naslonjalo za roke z dvema držaloma za pijačo.

Moderna notranjost pušča zelo kakovosten vtis, zlahka pa boste našli tudi ugoden položaj za volanom. Prav vožnje smo se na poti proti spektakularni Rondi - o mestu je v svojih knjigah pisal Hemingway, občudovala pa sta ga tudi Heinrich Maria Rilke in Hans Christian Andersen - najbolj veselili, saj je CX-3 na cesti odličen.

Na trenutke se je zdelo, da se vozimo v kompaktni kombilimuzini, ne pa v SUV vozilu, ki je od tal vseeno oddaljen skoraj 16 centimetrov. Inženirji so namreč poskrbeli za novo kalibracijo električnega servoojačevalnika, vgradili nove debelejše vzmeti in blažilnike, zmanjšali sprednji prečni stabilizator in izboljšali togost karoserije.

K uživaški vožnji poleg zglednega podvozja pripomore tudi serijski sistem GVC (G-Vectoring Control). Sistem na podlagi položaja volana upravlja z motornim navorom, hkrati nadzira prečne in vzdolžne pospeške ter zavorno silo, s tem pa zagotavlja precej manj podkrmarjenih občutkov v ovinkih.

Teh je bilo v zaledju Malage in Marbelle precej, kljub dokaj visokemu ritmu za volanom različice G150 AWD z dvolitrskim bencinskim atmosfercem s 150 “konji”, štirikolesnim pogonom in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom pa nikomur ni bilo slabo.

Na posameznih bolj spolzkih odsekih je na pomoč priskočil štirikolesni pogon, v zavojih smo tako zlahka pilili samozavest, menjalnik je v načinu Sport prestavljal kasneje, ušesa pa je nagradilo vrtenje motorja vse do 7.000 vrtljajev. Ni kaj, CX-3 te težko pusti ravnodušnega.

Po malce dirkaških vložkih je napočil čas za spoznavanje prostorninsko večjega 1,8-litrskega turbodizla s 85 kilovati (115 konji) in 270 Nm navora. Motor se je v mestu in tudi na odprtih cestah izkazal s prožnostjo, a šele nad 1.900 vrtljaji. Pod to mejo je precej anemičen, zato pa se pod črto odkupi z nizko porabo, ki bo le stežka presegla pet litrov.

Pod desnico je bil tokrat ročni menjalnik, ki je vzorno natančen in lahkoten, a gotovo bi se dizlu dobro podal tudi samodejni menjalnik, za katerega je treba odšteti 1.800 evrov. Bolj dinamični vozniki naj razmislijo o štirikolesnem pogonu (1.800 evrov), saj je nos precej težak in pri pretiravanju rad sili z ovinka.

Pri Mazdi si letos obetajo rekordno leto, levji delež naj bi - vsaj v Evropi - prinesla prav CX-3. Čeprav je na pogled skoraj taka kot prej, ponuja dovolj novega, da se za tržni uspeh ne gre bati. Pri nas bo na voljo v kratkem, cene pa se začnejo pri 16.090 evrih.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Mazdin all-inclusive, ki boža premijski razred 2

Za 40 tisoč evrov si v razredu družinskih športnih terencev težko predstavljamo avtomobil, ki bi vse čute razvajal bolj učinkovito,...

AVTO
Novosti
Novosti Mazdina trojka prinaša tehnično evolucijo, mehak hibrid s porabo dizla 9

Mazda v leto 2019 vstopa z mazdo3 četrte generacije. Poleg sveže oblike še popolnoma nova zasnova in prvi mehki hibrid te znamke.

AVTO
Testi
Testi Navihana plat male fatalke

Mazda MX-5 da že po nekaj kilometrih jasno vedeti, da so za užitek v vožnji pomembni le pogon, podvozje in menjalnik, platnena streha v...

AVTO
Novosti
Novosti Mazda, ki se ji bo težko upreti

Z marcem bo na slovenske ceste zapeljala nova Mazda3, ki ji bodo kupci na račun atraktivne oblike, vrhunskih materialov, še boljših...

AVTO
Testi
Testi Uporabnejša stran kultnega roadsterja

Mazda MX-5 RF je peresno lahka igračka s snemljivo streho, ki glede na roadstersko različico ponuja večjo uporabno vrednost in udobje v...

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Kako se gibanje plač v Sloveniji primerja z drugimi članicami EU 2

Kje so se v zadnjih letih plače najbolj zvišale in kako usklajeno je njihovo gibanje s spremembami v produktivnosti

FINANCE
Članki
Članki Higiena pri prehajanju z javnega položaja v zasebni sektor 3

Pojav vrtljivih vrat – ko posamezniki na istem področju prehajajo s položajev v javni upravi na položaje v zasebni sektor – je lahko...