Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Novi BMW M5 je inteligentna preobrazba nekdanjega limuzinskega dirkača. Je izjemno hiter, obvladljiv in še vedno zabaven avto, ki se pomika v razred superšportnikov.
Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.

Francozi se vračajo z zmogljivima priključnima hibridoma

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna...   dodaj
PSA Peugeot Citroen dodaj
Peugeot dodaj
PSA dodaj
 
Čas branja: 1 min
24.09.2018  13:15
Francoski PSA obuja hibridno tehnologijo, tokrat z zmogljivim, ali celo dvema, elektromotorjem in turbobencinskim strojem. V modelih 3008 in 5008 bosta sklopa na voljo jeseni prihodnje leto.
Francozi se vračajo z zmogljivima priključnima hibridoma

Obveščaj me o novih člankih:  

Francozi so leta 2012 že zavili v smer hibridne tehnike. Morda prekmalu ali napačno, saj dizelsko-električna 508 RXH in 3008 RXH nista dosegla posebnega uspeha. Prihodnje leto bo PSA Peugeot Citroën poskusil znova. Znova v modelih 508 in 3008, a tokrat s precej bolj učinkovitim priključnohibridnih sklopom in dvema različicama moči in pogona.

Osnova za priključni hibrid bo bencinski 1,6-litrski turbo štirivaljnik z močjo 132 kilovatov oziroma 147 kilovatov v različici s štirikolesnim pogonom hybrid4. Oba sklopa bosta povezana z elektrificiranim samodejnim osemstopenjskim menjalnikom e-AET8, električni motor pa v obeh primerih zmore 80 kilovatov oziroma 109 konjskih moči.

Za optimalne in neopazne prehode med električnim pogonom in pogonom na notranje zgorevanje ima motor namesto pretvornika navora, značilnega za različice z notranjim zgorevanjem, vgrajeno vlažno večlamelno sklopko. Vse naštete spremembe zagotavljajo 60 newtonmetrov veči navor za boljšo odzivnost.

Hybrid le s prednjim pogonom

Hybrid bo imel le dvokolesni pogon, torej bosta bencinski in električni motor poganjala prednji par. Moč motorjev (132 kilovatov bencinski) in 80 kilovatov električni) bosta v peugeotih 3008 in 508 ponujala skupno moči 165 kilovatov oziroma 225 konjskih moči. Elektromotor bo energijo črpal baterije zmogljivosti 11,8 kilovatne ure. Doseg zgolj na elektriko po ciklu WLTP bo 50 kilometrov (3008) oziroma 40 kilometrov (508).

Hybrid4 pa s štirikolesnim in 220 kilovati moči

Različica hybrid4 pa bo na voljo le v športnem terencu 3008 z oznako GT. To bodo poganjali trije motorji, 1,6-litrski bencinar s 147 kilovati ter dva elektromotorja – vsak z 80 kilovati na vsaki od prem. Skupna moč sklopa bo 220 kilovatov oziroma 300 konjskih moči, zmogljivejša baterija (13,2 kilovatne ure) pa bo ob večji masi poskrbela za enak električni doseg kot pri hybridu – torej 50 kilometrov.

Čas polnjenja baterij bo odvisen od priključka:

  • pri standardnem priključku (polnilnik 3,3 kilovata, osem amperov), se bo napolnila v osmih urah.
  • pri zmogljivem priključku tipa Green’up (polnilnik 3,3 kilovata, 14 amperov), v štirih urah
  • na postaji Wallbox (opcijski polnilnik 6,6 kilovata, 32 amperov) pa v uri in 45 minutah.

Foto: Peugeot



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Nemčija: subvencije za zamenjavo starejših dizlov v najbolj prizadetih mestih 3

Tudi v Berlinu uvajajo prepoved za dizelska vozila na glavnih prometnicah. Ker to ni prvo mesto, nemška vlada pa želi, da bi bila...

FINANCE
Članki
Članki Kaj bo šef Feda Powell storil na julijskem obrestnem zasedanju

Na tokratnem zasedanju Feda analtiki ne pričakujejo obrestnega dviga - in to ne zaradi nedavnih kritik, ki jih je na račun Feda izrekel...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

FINANCE
Članki
Članki Velika revizorska četverica še vedno pod drobnogledom 2

Še vedno teče razprava, kako bi bilo mogoče reorganizirati delovanje velike revizorske četverice – družb EY, Deloitte, KPMG in PwC...

FINANCE
Članki
Članki Kam gre šengen? Avstrija in Nemčija podaljšujeta nadzor - kaj lahko storijo evroposlanci? 16

Evroposlanci se bodo v ponedeljek zbrali na zasedanju v Strasbourgu, kjer bodo razpravljali tudi o šengnu - o posodobitvi šengenskega...