Francozi so leta 2012 že zavili v smer hibridne tehnike. Morda prekmalu ali napačno, saj dizelsko-električna 508 RXH in 3008 RXH nista dosegla posebnega uspeha. Prihodnje leto bo PSA Peugeot Citroën poskusil znova. Znova v modelih 508 in 3008, a tokrat s precej bolj učinkovitim priključnohibridnih sklopom in dvema različicama moči in pogona.
Osnova za priključni hibrid bo bencinski 1,6-litrski turbo štirivaljnik z močjo 132 kilovatov oziroma 147 kilovatov v različici s štirikolesnim pogonom hybrid4. Oba sklopa bosta povezana z elektrificiranim samodejnim osemstopenjskim menjalnikom e-AET8, električni motor pa v obeh primerih zmore 80 kilovatov oziroma 109 konjskih moči.
Za optimalne in neopazne prehode med električnim pogonom in pogonom na notranje zgorevanje ima motor namesto pretvornika navora, značilnega za različice z notranjim zgorevanjem, vgrajeno vlažno večlamelno sklopko. Vse naštete spremembe zagotavljajo 60 newtonmetrov veči navor za boljšo odzivnost.
Hybrid le s prednjim pogonom
Hybrid bo imel le dvokolesni pogon, torej bosta bencinski in električni motor poganjala prednji par. Moč motorjev (132 kilovatov bencinski) in 80 kilovatov električni) bosta v peugeotih 3008 in 508 ponujala skupno moči 165 kilovatov oziroma 225 konjskih moči. Elektromotor bo energijo črpal baterije zmogljivosti 11,8 kilovatne ure. Doseg zgolj na elektriko po ciklu WLTP bo 50 kilometrov (3008) oziroma 40 kilometrov (508).
Hybrid4 pa s štirikolesnim in 220 kilovati moči
Različica hybrid4 pa bo na voljo le v športnem terencu 3008 z oznako GT. To bodo poganjali trije motorji, 1,6-litrski bencinar s 147 kilovati ter dva elektromotorja – vsak z 80 kilovati na vsaki od prem. Skupna moč sklopa bo 220 kilovatov oziroma 300 konjskih moči, zmogljivejša baterija (13,2 kilovatne ure) pa bo ob večji masi poskrbela za enak električni doseg kot pri hybridu – torej 50 kilometrov.
Čas polnjenja baterij bo odvisen od priključka:
- pri standardnem priključku (polnilnik 3,3 kilovata, osem amperov), se bo napolnila v osmih urah.
- pri zmogljivem priključku tipa Green’up (polnilnik 3,3 kilovata, 14 amperov), v štirih urah
- na postaji Wallbox (opcijski polnilnik 6,6 kilovata, 32 amperov) pa v uri in 45 minutah.
Foto: Peugeot