Trendi kažejo, da vse več kupcev posega po malih športnih terencih in križancih, vseeno pa zanimanje po mestnih avtomobilih ne popušča. Prodajna statistika ostaja dobra, med kupci se je v minulih letih dobro “prijel” tudi Hyundai i20, a je po štirih letih razumljivo izgubil nekaj pozornosti. Svež veter v jadra naj bi mu vdahnila medgeneracijska prenova, ki prinaša več novosti, kot se zdi na prvi pogled.
Hyundai i20 so tako temeljito prevetrili inženirji. Kar nekaj časa so z drugačnimi nastavitvami blaženja namenili izboljšavam karoserije in podvozja, bolj direktno in odzivno naj bi bilo tudi krmiljenje. Vozne lastnosti so pilili kar na bližnjem Nurburgringu, odkoder pa v duhu nekatere konkurence ni bilo slišati za dizle dokaj tipičnega ropota.
Korejci so iz ponudbe namreč črtali dizelske motorje ter jo raje obogatili z močnejšo različico litrskega turbobencinca T-GDI.
Ta ob 6-stopenjskem ročnem menjalniku zmore moč 88 kilovatov oziroma 120 konjev, šibkejši s 74 kilovati oziroma 100 konji pa je spojen s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Ker kupci v mestnih gnečah vse bolj cenijo pomoč samodejnega menjalnika, si je pri obeh i20 za doplačilo 1.290 evrov moč omisliti tudi 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik s funkcijo ISG (Idle Stop&Go).
V ponudbi je v kombinaciji s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom sicer ostala tudi manj sodobna, a zato cenejša alterativa - 1,25-litrski atmosferski motor v različici s 55 kilovatov (75 KM) oziroma 62 kilovatov (84 KM). Po tej opciji naj bi posegli nezahtevni kupci, ki iščejo predvsem nov, sodoben, na oko privlačen in cenovno dostopen avtomobil.
Da se prenovljeni Hyundai i20 trudi še bolj ugajati mlajšim kupcem kaže tudi nov opcijski infozabavni vmesnik s 7-palčnim zaslonom na dotik (paket Multimedia za 580 evrov), ki ob navigaciji omogoča tudi povezljivost s pametnim telefonom (podpira Apple CarPlay in Android Auto).
Osnovna različica opreme Life ima v opremi 3,8-palčni informacijski zaslon, višja stopnja Comfort pa vključuje 5-palčni zaslon ter predvajalnik MP3.
Na spomladanskem Prima testu smo pri i20 pogrešili sodobne tehnologije, ki povečujejo varnost voznika, potnikov in drugih udeležencev v prometu.
V ponovitvi bi se mali Hyundai gotovo odrezal bolje, saj je pod imenom SmartSense (večinoma opcijsko) zdaj na voljo sistem za preprečevanje naleta (FCW), v pomoč pri varni vožnji pa so tudi nadzor voznikove zbranosti (DAA), pomoč pri zadrževanju znotraj voznega pasu (LKAS) ter samodejno prižiganje in ugašanje dolgih luči (HBA).
Jasno je, da so k projektu prenove modela i20 v Frankfurtu, kjer nastajajo korejci za Evropo, povabili tudi oblikovalce, nenazadnje ljudje tudi avtomobile kupujemo z očmi. Prej bolj ostre linije so nekoliko zgladili.
Prenova tako prinaša spremenjeno kaskadno masko, prednji odbijač in luči, zadnja svetila so postala večja, skupaj z zadnjim odbijačem bolj zaobljena ter lahko svetijo tudi v LED-tehniki, v ponudbi so nova 15- oziroma 16-palčna platišča.
Prefinjene poteze pridejo do izraza tudi ob novih barvah, dodali so rdečo Tomato, modro Champion Blue in svetlo modro Clean Slate, kupci pa si za doplačilo lahko izberejo tudi kontrastno streho v črni barvi ter sončno streho.
Barvna popestritev je doletela tudi notranjost, kjer so na voljo nove kontrastne barve, kot so vijolična, modra in rdeča, še posebej nežnejši spol pa bo vesel ogrevanega volanskega obroča.
- Cenik - Hyundai i20.pdf (0 KB)
Ker je gneča za pozornost kupcev v tem razredu res velika, je Hyundai pri modelu i20 obogatil nabor serijske opreme, zadržal pa štiri pakete opreme Life, Comfort, Style in Premium. Osnovna cena 1.25 CVVT Life s promocijskim popustom v višini 1.200 evrov tako znaša 10.990 evrov, na vrhu ponudbe pa je i20 1.0 T-GDI 120 Premium s ceno 15.840 evrov. Slovenski zastopnik ob premieru prodajnih načrtov ni razkril, upajo pa, da se bo dobra prodaja nadaljevala in bo njihov prenovljeni i20 vsako leto našel več kupcev.