Je to zadnja priložnost za dizel? Je to zadnja priložnost za dizel? Pri Mercedesu so z združenjem elektromotorja in baterije z dizelskim motorjem ustvarili priključni hibrid, ki proizvede le okoli 40 gramov ogljikovega dioksida na kilometer – tako pa je upravičen do subvencije Ekosklada. Preizkusili smo ga v Stuttgartu.
Šesterica prestižnih športnih terencev na Prima preizkušnji Šesterica prestižnih športnih terencev na Prima preizkušnji Tokrat na Prima testu športni terenci D razreda in premijske uvrstitve: alfa romeo stelvio, audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Lexus NX in volvo XC60
Navihana plat male fatalke Navihana plat male fatalke Mazda MX-5 da že po nekaj kilometrih jasno vedeti, da so za užitek v vožnji pomembni le pogon, podvozje in menjalnik, platnena streha v barvi zrele višnje in svetlo usnje pa so le še pika na i vozniški nasladi.
Konec kitajskih sanj? Septembra rekorden padec prodaje avtomobilov Konec kitajskih sanj? Septembra rekorden padec prodaje avtomobilov September je na kitajskem trgu prinesel največji padec prodaje avtomobilov v zadnjih sedmih letih. Združenje avtomobilskih proizvajalcev je že julija in avgusta zaznalo 3,8 oziroma štiriodstotni padec, september pa je prinesel kar 11,6 odstotnega.

Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov

Čas branja: 6 min
23.09.2018  10:15  Dopolnjeno: 23.09.2018 10:15
S korenito prenovo modela i20 so se Korejci znebili dizlov, dodali pa mu 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik, zmogljivejši turbo motor ter zvrhano mero pameti.

Trendi kažejo, da vse več kupcev posega po malih športnih terencih in križancih, vseeno pa zanimanje po mestnih avtomobilih ne popušča. Prodajna statistika ostaja dobra, med kupci se je v minulih letih dobro “prijel” tudi Hyundai i20, a je po štirih letih razumljivo izgubil nekaj pozornosti. Svež veter v jadra naj bi mu vdahnila medgeneracijska prenova, ki prinaša več novosti, kot se zdi na prvi pogled.

Hyundai i20 so tako temeljito prevetrili inženirji. Kar nekaj časa so z drugačnimi nastavitvami blaženja namenili izboljšavam karoserije in podvozja, bolj direktno in odzivno naj bi bilo tudi krmiljenje. Vozne lastnosti so pilili kar na bližnjem Nurburgringu, odkoder pa v duhu nekatere konkurence ni bilo slišati za dizle dokaj tipičnega ropota.

Korejci so iz ponudbe namreč črtali dizelske motorje ter jo raje obogatili z močnejšo različico litrskega turbobencinca T-GDI.

Ta ob 6-stopenjskem ročnem menjalniku zmore moč 88 kilovatov oziroma 120 konjev, šibkejši s 74 kilovati oziroma 100 konji pa je spojen s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Ker kupci v mestnih gnečah vse bolj cenijo pomoč samodejnega menjalnika, si je pri obeh i20 za doplačilo 1.290 evrov moč omisliti tudi 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik s funkcijo ISG (Idle Stop&Go).

V ponudbi je v kombinaciji s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom sicer ostala tudi manj sodobna, a zato cenejša alterativa - 1,25-litrski atmosferski motor v različici s 55 kilovatov (75 KM) oziroma 62 kilovatov (84 KM). Po tej opciji naj bi posegli nezahtevni kupci, ki iščejo predvsem nov, sodoben, na oko privlačen in cenovno dostopen avtomobil.

Da se prenovljeni Hyundai i20 trudi še bolj ugajati mlajšim kupcem kaže tudi nov opcijski infozabavni vmesnik s 7-palčnim zaslonom na dotik (paket Multimedia za 580 evrov), ki ob navigaciji omogoča tudi povezljivost s pametnim telefonom (podpira Apple CarPlay in Android Auto).

Osnovna različica opreme Life ima v opremi 3,8-palčni informacijski zaslon, višja stopnja Comfort pa vključuje 5-palčni zaslon ter predvajalnik MP3.

Na spomladanskem Prima testu smo pri i20 pogrešili sodobne tehnologije, ki povečujejo varnost voznika, potnikov in drugih udeležencev v prometu.

V ponovitvi bi se mali Hyundai gotovo odrezal bolje, saj je pod imenom SmartSense (večinoma opcijsko) zdaj na voljo sistem za preprečevanje naleta (FCW), v pomoč pri varni vožnji pa so tudi nadzor voznikove zbranosti (DAA), pomoč pri zadrževanju znotraj voznega pasu (LKAS) ter samodejno prižiganje in ugašanje dolgih luči (HBA).

Jasno je, da so k projektu prenove modela i20 v Frankfurtu, kjer nastajajo korejci za Evropo, povabili tudi oblikovalce, nenazadnje ljudje tudi avtomobile kupujemo z očmi. Prej bolj ostre linije so nekoliko zgladili.

Prenova tako prinaša spremenjeno kaskadno masko, prednji odbijač in luči, zadnja svetila so postala večja, skupaj z zadnjim odbijačem bolj zaobljena ter lahko svetijo tudi v LED-tehniki, v ponudbi so nova 15- oziroma 16-palčna platišča.

Prefinjene poteze pridejo do izraza tudi ob novih barvah, dodali so rdečo Tomato, modro Champion Blue in svetlo modro Clean Slate, kupci pa si za doplačilo lahko izberejo tudi kontrastno streho v črni barvi ter sončno streho.

Barvna popestritev je doletela tudi notranjost, kjer so na voljo nove kontrastne barve, kot so vijolična, modra in rdeča, še posebej nežnejši spol pa bo vesel ogrevanega volanskega obroča.

Ker je gneča za pozornost kupcev v tem razredu res velika, je Hyundai pri modelu i20 obogatil nabor serijske opreme, zadržal pa štiri pakete opreme Life, Comfort, Style in Premium. Osnovna cena 1.25 CVVT Life s promocijskim popustom v višini 1.200 evrov tako znaša 10.990 evrov, na vrhu ponudbe pa je i20 1.0 T-GDI 120 Premium s ceno 15.840 evrov. Slovenski zastopnik ob premieru prodajnih načrtov ni razkril, upajo pa, da se bo dobra prodaja nadaljevala in bo njihov prenovljeni i20 vsako leto našel več kupcev.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...

FINANCE
Članki
Članki Stanje v evrski industriji se je avgusta skisalo 2

V vseh opazovanih evrskih državah so se aktivnosti v predelovalni industriji še vedno povečevale, je pa bila rast ponekod skromnejša

FINANCE
Članki
Članki Nemška borza spreminja indekse DAX 2

Pri Deutsche Börse, operaterju nemške borze, bodo septembra spremenili sestavo treh borznih indeksov iz družine DAX, tudi zaradi odprave...

FINANCE
Članki
Članki Velika revizorska četverica še vedno pod drobnogledom 2

Še vedno teče razprava, kako bi bilo mogoče reorganizirati delovanje velike revizorske četverice – družb EY, Deloitte, KPMG in PwC...

FINANCE
Nemška naročila upadla tudi julija, zlasti zaradi manj naročil iz tujine

Julijski podatki o zmanjšanju novih naročil za nemška industrijska podjetja po ocenah analitikov kažejo, da nemške tovarne niso imune...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...