Je to zadnja priložnost za dizel? Je to zadnja priložnost za dizel? Pri Mercedesu so z združenjem elektromotorja in baterije z dizelskim motorjem ustvarili priključni hibrid, ki proizvede le okoli 40 gramov ogljikovega dioksida na kilometer – tako pa je upravičen do subvencije Ekosklada. Preizkusili smo ga v Stuttgartu.
Šesterica prestižnih športnih terencev na Prima preizkušnji Šesterica prestižnih športnih terencev na Prima preizkušnji Tokrat na Prima testu športni terenci D razreda in premijske uvrstitve: alfa romeo stelvio, audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Lexus NX in volvo XC60
Navihana plat male fatalke Navihana plat male fatalke Mazda MX-5 da že po nekaj kilometrih jasno vedeti, da so za užitek v vožnji pomembni le pogon, podvozje in menjalnik, platnena streha v barvi zrele višnje in svetlo usnje pa so le še pika na i vozniški nasladi.
Konec kitajskih sanj? Septembra rekorden padec prodaje avtomobilov Konec kitajskih sanj? Septembra rekorden padec prodaje avtomobilov September je na kitajskem trgu prinesel največji padec prodaje avtomobilov v zadnjih sedmih letih. Združenje avtomobilskih proizvajalcev je že julija in avgusta zaznalo 3,8 oziroma štiriodstotni padec, september pa je prinesel kar 11,6 odstotnega.

Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču

Čas branja: 6 min
21.09.2018  13:10  Dopolnjeno: 21.09.2018 20:51
Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!

Mercedesov Geländewagen ali krajše G danes spada med najboljše terence na svetu. Ne tiste pomehkužene, v športno opravo odete, ki se množijo kot gobe po dežju, ampak tiste prave - naj mi dame oprostijo - moške terence, ki nudijo edinstveno izkušnjo sožitja udobja, razkošja in najmodernejše tehnologije na eni ter prave vojaške robustnosti na drugi strani.

Slednji je zvesta tudi šele druga generacija v skoraj 40 letih in pri kateri so šli snovalci v negovanju tradicije in prepoznavnosti celo tako daleč, da na željo mnogih strank nespremenjen ostaja tudi kovinski zvok ob zapiranju in zaklepanju vrat.

»Naš cilj je bil narediti avto, ki ga od daleč prepoznate, narediti nekaj kar ob pogledu od daleč ni spremenjeno, ko pa se mu približate, pa je vse drugačno,« je ob prvič odstrti tančici na detroitskem avtosalonu v začetku leta dejal Robert Lešnik.

Sprednje luči ostajajo okrogle, dnevne LED luči so v primerjavi s predhodnikom integrirane v žaromet, izbočena smernika pa se v primeru trka s pešcem ugrezneta v karoserijo.

Že po nekaj metrih vožnje po sicer odličnem poligonu AMZS centra varne vožnje Vransko v novem G je bilo jasno, da bo vse skupaj bolj “za hec”.

Klančine na tisoč in en način, kjer je sicer odlični športni terenec GLC pokazal nekaj omahovanja in spoštovanja, poltovornjaški X pa jih igraje zvozil s pomočjo reduktorja in zaporo sredinskega diferenciala, je G v povsem običajnem načinu premagal lahkotno, kot bi šlo za kak pločnik pred lokalom.

Celo sneg ali blato bi ga zgolj ogreli, kdaj bi za dosego cilja dejansko morali zakleniti vse tri diferenciale pa ni vedel povedati niti izkušeni AMZS inštruktor.

S kolegi po nekaj z levo roko premaganih izzivih na poligonu nismo dvomili, da ima kultni razred G svoje privržence tudi pri nas - ne glede na ceno.

Avtomobil, ki se v notranjosti, udobju in po vodljivosti zlahka kosa s kraljevskim razredom S, namreč stane najmanj 149.500 evrov, kolikor je treba odšteti za G500 s štirilitrskim osemvaljnikom in 310 kilovati (422 konji) ter samodejnim 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Jasno je, da je spisek dodatne opreme obsežen, znesek pa na koncu brez težav preseže 200 tisočakov.

Ker po razredu G radi posegajo tudi slavni, za katere je dovolj dobro le najboljše, so Mercedesovci svojega morda največjega zvezdnika znova zapeljali tudi v Affalterbach, kjer domuje AMG oddelek.

Tam je eden izmed inženirjev ročno sestavil z dvema turbinama podprt 4,0-litrski osemvaljnik, ki v različici AMG G63 zmore moč 430 kilovatov (585 konjev), z mesta do 100 km/h pa pospeši v 4,5 sekunde. Srčni utrip zraste že ob golih številskih podatkih, ob ceni 216 tisoč evrov, ki je z vrsto dodatki pri preizkusnem zrasla na 273 tisočakov, pa lahko tudi pozabiš dihati.

Skoraj 2,5-tonska pošast z 20-palčnimi platišči, v modni mat barvi, s konkretnimi in v rdečo obarvanimi zavornimi čeljustmi ter parom kromiranih “trobent” izpod zadnjih vrat - uau efekt je res velik - pa razumljivo poskrbi za nepozabno predstavo.

Že v mirovanju na AMG G63 gledaš s strahospoštovanjem (imenitno se poda tako uspešnemu poslovnežu, kot bollywood zvezdniku), ko potipaš vrhunsko nappa usnje, si s pomočje elektrike nastaviš sedež in volan, daš kontakt in se po vklopu digitalne armaturne plošče ter ambientalne osvetlitve z vsemi čutili preseliš v razred S pa sledi ekstaza.

Po pritisku na gumb za zagon se osemvaljnik ne oglasi, ampak zarohni, da lahko sproži potres, ob polnem plinu na cesti pa se zdi, da zanj ni meja niti nebo.

Ne čudi, da je med letošnjim dogodkom Star Experience eden izmed povabljenih naročil dva G-ja, neki drugi potencialni kupec pa se je na testno vožnjo na Vransko pripeljal kar s helikopterjem. Glede na predstavo, ki jo zmore ponuditi novi G in karizmo, ki jo neguje že skoraj 40 let je skorajda jasno, da domov ni šel po zraku.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi 9

Nova kupejevska limuzina mercedes-AMG GT 4-door coupé združuje udobje in sofisticiranost sveta poslovnih limuzin in zmogljivost...

AVTO
Novosti
Novosti Številni obrazi naprednega mercedesa C

Prenovljeni C ima novih kar 6.500 sestavnih delov, poganja ga nova generacija bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, v najcenejši...

AVTO
Novosti
Novosti Novo poglavje za najbolj priljubljen Mercedesov SUV 2

GLE bo v novi generaciji na voljo s sedmimi sedeži, paleto novih motorjev ter novimi varnostnimi sistemi

AVTO
Testi
Testi Sproščanje adrenalina z malim AMG A45 3

Z mercedesom–AMG A45 sem na madžarskem dirkališču Hungaroringu dihal za ovratnik superšportniku AMG GT S in se za nekaj trenutkov...

AVTO
Novosti
Novosti Mercedes C v Sloveniji: oblikovno znan, tehnično napreden in še bolj raznolik 3

Kopica manjših sprememb in dva zanimiva motorja na začetku ponudbe - C 200 z 1,5 litrskim turbom in 48 voltnim električnim omrežjem ter...

AVTO
Novosti
Novosti Video: (Super)športni terenec s slovenskim sijajem

Prvi vtisi za volanom enega najhitrejših športnih terencev na svetu mercedesa AMG GLC 63 4matic+, ki z grmenjem, pokanjem in pospeški v...

AVTO
Novice
Novice Cirkus tehnike in adrenalina v režiji Mercedes-Benza 3

Vrhunska tehnologija v službi varnosti in udobja, razkazovanje motornih mišic iz Affalterbacha, piljenje vozniških spretnosti in mnoge...