Avto, ki vas popelje v drug svet – za 612 tisočakov! Avto, ki vas popelje v drug svet – za 612 tisočakov! Za volanom najdražjega rolls-roycea, ki nosi najstarejše avtomobilsko ime na svetu – letos je dopolnilo 93 let.
Sanje, znanje in zavedanje, da nič ni večno Sanje, znanje in zavedanje, da nič ni večno Rolls Royce je za marsikoga upodobitev sanj, pa čeprav le za en dan. Takšen dan sem za volanom najimenitnejšega Rolls Royca phantoma doživel pretekli teden. Uroš je stal bolj na realnih tleh, v Stuttgartu je vsrkal znanje, ki ga ponuja nemški Mercedes-Benz. Nekaj že danes, nekaj v bližnji prihodnosti. Dogajanje na Kitajskem pa prinaša predvsem zavedanje, da nič ni večno. To v tem primeru velja za rast trga, sanjske dobičke, s tem povezano poslovno varnost in danes (pre)velike ambicije.
Za volanom revolucionarnega orjaka, ki je ogledala zamenjal za zaslone Za volanom revolucionarnega orjaka, ki je ogledala zamenjal za zaslone Mercedes-Benzov prenovljeni tovornjak actros ima namesto zunanjih ogledal v kabini na A-stebričkih nameščena dva 15-palčna LCD-zaslona, osvetlitev slike se prilagaja samodejno glede na razmere v kabini.
Futurist, ki prehiteva infrastrukturo najrazvitejših držav Futurist, ki prehiteva infrastrukturo najrazvitejših držav Kot kaže v nekoliko bolj oddaljeni prihodnosti na cestah ne bodo le baterijska električna vozila. Mercedesov GLC na vodikove celice je pripravljen tudi na slabo pokritost s polnilnicami.
Je to zadnja priložnost za dizel? Je to zadnja priložnost za dizel? Pri Mercedesu so z združitvijo elektromotorja in baterije z dizelskim motorjem ustvarili priključni hibrid, ki proizvede le okoli 40 gramov ogljikovega dioksida na kilometer – tako pa je upravičen do subvencije Eko sklada. Preizkusili smo ga v Stuttgartu.

Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom

Čas branja: 2 min
19.09.2018  14:14  Dopolnjeno: 21.09.2018 19:45
DS3 crossback na ceste prinaša francoski šik, visokotehnološke rešitve in ob konvencionalnih še električni pogon
Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom
Foto: William CROZES

Majhen športni terenec DS3 crossback širi ponudbo mladega francoskega proizvajalca DS, premijske znamke skupine PSA. Zasnovan je kot mestni avto, ki se dobro znajde tudi na daljših razdaljah. Na cesti zaseda 4,12 metra dolžine, 1,79 širine in 1,53 metra višine. Medosna razdalje je 2,6 metra, prtljažnik pa ima 350 litrov prostornine. Na ogled bo postavljen na avtomobilskem salonu v Parizu, na trg pa bo zapeljal v začetku prihodnjega leta.

Ikona modernega sloga

Tko kot pri DS3 oblikovni zaščitni znak ostaja plavut morskega psa na B-stebričku. Dnevne LED-luči so postavljene navpično, žarometi pa so matrični. Zunanjost je prežeta z elegantnimi podrobnostmi. Brisalci so skriti, kljuke vrat pa se prilegajo vratom in se prikažejo šele ob odklepanju. Lebdečo streho brez vidne antene si je mogoče omisliti v drugi barvi, kot je karoserija. Na zadku prevladujejo mišičasti boki ter dve kromirani izpušni cevi pri bencinskem in dizelskem modelu.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Z novo konstrukcijsko osnovo so zagotovili odlično izolacijo kabine. Voznika tam obdaja povsem digitalizirano okolje. Sredinsko konzolo so si sposodili pri večjem bratu DS7 crossback. Avantgardno oblikovano notranjost si bo mogoče izbrati v petih različnih ambientih. Med klavirskimi tipkami je površina za polnjenje telefona, s katerim lahko prek aplikacije MyDS odklepate in zaženete motor. Tu so še oprema za varnost ter sistemi za pomoč pri vožnji in parkiranju. Z radarskim tempomatom DS3 crossback samodejno sledi smeri vožnje, prilagaja hitrost, upošteva varnostno razdaljo ter po potrebi samodejno ustavi.

Tri srca

Opremiti ga bo mogoče z novim bencinski motorjem puretech s 155 konjskimi močmi ter z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Ponudbo bencinskih motorjev dopolnjujeta še motorja s 130 in sto konjskimi močmi. Ob vstopu na trg bosta na voljo še dva dizelska motorja blueHDi s 130 in sto konjskimi močmi. Od sredine leta 2019 bo naprodaj tudi povsem električna različica E-tense s 136 konjskimi močmi ter baterijo zmogljivosti 50 kilovatnih ur. Obljubljajo 300-kilometrski doseg po ciklu WLTP oziroma 450 po starejšem NEDC.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Blišč in beda avtomobilskega Pariza in umirjanje elektroevforije 10

Avtomobilski salon v Parizu opozarja na počasno umiranje sejemske oziroma salonske dejavnosti, umirjanje elektro- in avtononme evforije...

FINANCE
Članki
Članki Nemčija sprejela reformne pokojninske ukrepe, ki bodo predvidoma okrepili kupno moč 2

V nemški vladni koaliciji so ta teden sprejeli sveženj reformnih pokojninskih ukrepov, saj je konservativcem CDU/CSU in socialdemokratom...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Kako se gibanje plač v Sloveniji primerja z drugimi članicami EU 2

Kje so se v zadnjih letih plače najbolj zvišale in kako usklajeno je njihovo gibanje s spremembami v produktivnosti

AVTO
Posel
Posel Bodo nove meritve izpustov avte podražile? Furs pravi, da ne nujno. Avtotrgovci pravijo, da ja

Prvi september je avtomobilskim proizvajalcem prinesel nove zahteve po čistejših motorjih; pogledali smo, kaj lahko zaradi tega...

FINANCE
Članki
Članki Zakaj na trgu nervozno pogledujejo proti Italiji

V zadnjem času zaznavamo novo zaskrbljenost zaradi Italije, ki je za slovenska podjetja drugi najpomembnejši izvozni trg

FINANCE
Članki
Članki Higiena pri prehajanju z javnega položaja v zasebni sektor 2

Pojav vrtljivih vrat – ko posamezniki na istem področju prehajajo s položajev v javni upravi na položaje v zasebni sektor – je lahko...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Kaj je dobro vedeti, če živite v V. Britaniji in si želite urediti status

Britanski izstop iz EU bo prinesel tudi obveznost, da si državljani drugih članic, tudi Slovenije, v Veliki Britaniji na novo uredijo...

FINANCE
Nemška naročila upadla tudi julija, zlasti zaradi manj naročil iz tujine

Julijski podatki o zmanjšanju novih naročil za nemška industrijska podjetja po ocenah analitikov kažejo, da nemške tovarne niso imune...