(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

Kako se slovenski Volkswagen pripravlja na vstop v e-mobilnost

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
27.09.2018  12:36
»Slovenci so nad električnimi avtomobili navdušeni, kakšen kilometer dosega pa bi prišel prav,« opaža direktor slovenskega Volkswagna Marko Škriba.
Kako se slovenski Volkswagen pripravlja na vstop v e-mobilnost
"Skupaj s kupcem bo treba ugotoviti, ali e-vozilo ustreza potrebam stranke. Denimo možnosti vsakdanjega polnjenja doma, pravi direktor znamke Volkswagen v Porscheju Slovenija Marko Škriba.

Obveščaj me o novih člankih:  

E-mobilnost vstopa v zelo tradicionalen segment osebnih (sčasoma tudi dostavnih) vozil in zahteva precejšnjo spremembo navad, kar je za tradicionalne znamke lahko kar precejšen izziv. Zanimalo nas je, kako se Volkswagen, najbolje prodajana avtomobilska znamka v Sloveniji in v svetu, pripravlja na e-mobilnost na lokalni ravni. Nova družina električnih modelov I.D. je namreč tik pred vrati, leta 2020 bo prvi prišel v serijsko proizvodnjo.

Vsak slovenski trgovec VW ima električni testni avto

»Že z zdajšnjimi modeli – električnima in hibridoma –, ki jih ponujamo našim kupcem, delno predstavljamo, kakšna bo električna mobilnost,« pravi direktor znamke Volkswagen v družbi Porsche Slovenija Marko Škriba. »Kupci lahko že zdaj preizkusijo, kako deluje električno vozilo v različnih razmerah, saj imajo vsi naši pooblaščeni prodajni partnerji na voljo električno testno vozilo, ki je namenjeno prav temu – spoznavanju in prilagajanju. Temu primerno smo naše trgovce opremili s polnilnimi postajami, ki jih bomo v prihodnje dodatno širili ter se s tem primerno pripravili na električno prihodnost.«

Enaka predstavitev, nove posebnosti

Kupcem bodo nova električna vozila, ki bodo postopoma prihajala na trg, predstavljena podobno, kot smo jih predstavili do zdaj. Seveda bo ob tem določene podrobnosti treba dodatno razložiti oziroma skupaj ugotoviti, ali električno vozilo ustreza vsakdanjim potrebam posamezne stranke. Treba bo denimo ugotoviti možnosti vsakdanjega polnjenja vozila doma.

Družina I.D. bo leta 2020 le nadaljevala nekaj, kar je Volkswagen v elektromobilnosti začel že pred leti z modeloma e-up! in e-golf. Kakšni pa so dosedanji uspehi znamke, ki je pri klasičnih tehnologijah vodilna na trgu? Kako jim je uspela pot do fizičnih, pravnih kupcev, je tudi v sistemu souporabe in kakšne so izkušnje dosedanjih uporabnikov?

Letos podvojena prodaja e-volkswagnov

Škriba odgovarja, da se povpraševanje po električnih vozilih vsako leto vztrajno povečuje. Letos, ocenjuje, bomo izdobavili okoli 70 električnih vozil, kar je skoraj še enkrat več kot lani. Večino od tega so kupila podjetja za lastno uporabo in podjetja, ki se ukvarjajo z najemom in/ali souporabo vozil (car sharing). Prodaja fizičnim strankam je v tem trenutku še zanemarljivo majhna. Škriba opaža, da prevladujejo predvsem navdušenci nad novo tehnologijo, torej je odgovor jasen: »Kupci so nad e-vozili navdušeni, kakšen dodaten kilometer dosega pa bi po njihovem mnenju prišel prav.«

Zgoraj omenjeni volkswagen I.D. bo prvi izmed mnogih, začetek velike ofenzive te znamke na področju elektromobilnosti. Kako pa nanjo pripravlja distributerja znamke v Sloveniji, ali ofenziva že zdaj zahteva prilagajanja na servisnem, prodajnem in komunikacijskem delu?

Leta 2020 prva električna VW nove dobe

Škriba pojasnjuje, da bo električna ofenziva pri znamki Volkswagen sledila leta 2020. Takrat pričakuje, da bodo kupcem predstavili prva dva električna modela, ki bosta postavljena na posebej razviti platformi, namenjeni izključno električnim vozilom. »Postopoma prehajamo na nove standarde tako v prodaji kot v poprodaji, da bomo do takrat stoodstotno pripravljeni na prihod in prodajo vozil.«

Aktivnosti že pred začetkom prodaje

Kakšne bodo marketinške aktivnosti in kako bodo kupcem olajšali prestop v novo dobo, ki pač zahteva nekaj prilagajanja in zato odmika od današnje uporabniške izkušnje s Volkswagni? Sogovornik pojasnjuje, da o marketinških aktivnostih še ne more govoriti, saj je še prezgodaj. Verjame pa, da jih bodo začeli, še preden se bo začela prodaja vozil. Kupcem pa bo na voljo usposobljeno prodajno in poprodajno osebje, ki bo deležno šolanja z vsemi posebnostmi, ki jih prinaša nova električna doba.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti VW draži s T-crossom, malim SUV s prostorno kabino

Volkswagen je poletni čas začinil z zamaskirano podobo in risbo novega T-crossa. Najmanjšega SUV te znamke, ki bo bolj prostoren in...

AGROBIZ
Novice
Novice Mehiški kmetje krivijo Volkswagen za sušo 1

Volkswagen s posebnimi topovi razbija oblake, ki lahko prinesejo točo, da bi s tem zaščitil nove avtomobile, parkirane ob tovarni v...