PMM

Kako se slovenski Volkswagen pripravlja na vstop v e-mobilnost

»Slovenci so nad električnimi avtomobili navdušeni, kakšen kilometer dosega pa bi prišel prav,« opaža direktor slovenskega Volkswagna Marko Škriba.

Podporniki obveščajo

FINANCE
PMM
Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj

Tako bodo kranjski občini pomagali zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida za 80 odstotkov

FINANCE
PMM
Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb
Pametna mesta in mobilnost
DALJINSKO ODČITAVANJE PORABE ENERGENTOV
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb

Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času

FINANCE
PMM
 V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2

Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.

27.09.2018 12:36
Čas branja: 3 min
Kako se slovenski Volkswagen pripravlja na vstop v e-mobilnost
"Skupaj s kupcem bo treba ugotoviti, ali e-vozilo ustreza potrebam stranke. Denimo možnosti vsakdanjega polnjenja doma, pravi direktor znamke Volkswagen v Porscheju Slovenija Marko Škriba.

E-mobilnost vstopa v zelo tradicionalen segment osebnih (sčasoma tudi dostavnih) vozil in zahteva precejšnjo spremembo navad, kar je za tradicionalne znamke lahko kar precejšen izziv. Zanimalo nas je, kako se Volkswagen, najbolje prodajana avtomobilska znamka v Sloveniji in v svetu, pripravlja na e-mobilnost na lokalni ravni. Nova družina električnih modelov I.D. je namreč tik pred vrati, leta 2020 bo prvi prišel v serijsko proizvodnjo.

Vsak slovenski trgovec VW ima električni testni avto

»Že z zdajšnjimi modeli – električnima in hibridoma –, ki jih ponujamo našim kupcem, delno predstavljamo, kakšna bo električna mobilnost,« pravi direktor znamke Volkswagen v družbi Porsche Slovenija Marko Škriba. »Kupci lahko že zdaj preizkusijo, kako deluje električno vozilo v različnih razmerah, saj imajo vsi naši pooblaščeni prodajni partnerji na voljo električno testno vozilo, ki je namenjeno prav temu – spoznavanju in prilagajanju. Temu primerno smo naše trgovce opremili s polnilnimi postajami, ki jih bomo v prihodnje dodatno širili ter se s tem primerno pripravili na električno prihodnost.«

Enaka predstavitev, nove posebnosti

Kupcem bodo nova električna vozila, ki bodo postopoma prihajala na trg, predstavljena podobno, kot smo jih predstavili do zdaj. Seveda bo ob tem določene podrobnosti treba dodatno razložiti oziroma skupaj ugotoviti, ali električno vozilo ustreza vsakdanjim potrebam posamezne stranke. Treba bo denimo ugotoviti možnosti vsakdanjega polnjenja vozila doma.

Družina I.D. bo leta 2020 le nadaljevala nekaj, kar je Volkswagen v elektromobilnosti začel že pred leti z modeloma e-up! in e-golf. Kakšni pa so dosedanji uspehi znamke, ki je pri klasičnih tehnologijah vodilna na trgu? Kako jim je uspela pot do fizičnih, pravnih kupcev, je tudi v sistemu souporabe in kakšne so izkušnje dosedanjih uporabnikov?

Letos podvojena prodaja e-volkswagnov

Škriba odgovarja, da se povpraševanje po električnih vozilih vsako leto vztrajno povečuje. Letos, ocenjuje, bomo izdobavili okoli 70 električnih vozil, kar je skoraj še enkrat več kot lani. Večino od tega so kupila podjetja za lastno uporabo in podjetja, ki se ukvarjajo z najemom in/ali souporabo vozil (car sharing). Prodaja fizičnim strankam je v tem trenutku še zanemarljivo majhna. Škriba opaža, da prevladujejo predvsem navdušenci nad novo tehnologijo, torej je odgovor jasen: »Kupci so nad e-vozili navdušeni, kakšen dodaten kilometer dosega pa bi po njihovem mnenju prišel prav.«

Zgoraj omenjeni volkswagen I.D. bo prvi izmed mnogih, začetek velike ofenzive te znamke na področju elektromobilnosti. Kako pa nanjo pripravlja distributerja znamke v Sloveniji, ali ofenziva že zdaj zahteva prilagajanja na servisnem, prodajnem in komunikacijskem delu?

Leta 2020 prva električna VW nove dobe

Škriba pojasnjuje, da bo električna ofenziva pri znamki Volkswagen sledila leta 2020. Takrat pričakuje, da bodo kupcem predstavili prva dva električna modela, ki bosta postavljena na posebej razviti platformi, namenjeni izključno električnim vozilom. »Postopoma prehajamo na nove standarde tako v prodaji kot v poprodaji, da bomo do takrat stoodstotno pripravljeni na prihod in prodajo vozil.«

Aktivnosti že pred začetkom prodaje

Kakšne bodo marketinške aktivnosti in kako bodo kupcem olajšali prestop v novo dobo, ki pač zahteva nekaj prilagajanja in zato odmika od današnje uporabniške izkušnje s Volkswagni? Sogovornik pojasnjuje, da o marketinških aktivnostih še ne more govoriti, saj je še prezgodaj. Verjame pa, da jih bodo začeli, še preden se bo začela prodaja vozil. Kupcem pa bo na voljo usposobljeno prodajno in poprodajno osebje, ki bo deležno šolanja z vsemi posebnostmi, ki jih prinaša nova električna doba.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti 5

Volkswagen je lani prodal 422 tisoč električnih avtov in priključnih hibridov, v zahodni Evropi so ti pomenili kar 11 odstotkov prodaje, v Sloveniji pa je z električnimi presegel 50-odstotni delež

FINANCE
PMM
Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni 2

Nemški Vokswagen je lani izpuste ogljikovega dioksida zmanjšal za 20 odstotkov, na le 99,8 grama; s pomočjo legalnih trikov je cilj 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer zgrešil le za pol grama

FINANCE
PMM
Volkswagen ID.4 je svetovni avto leta 2021
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Volkswagen ID.4 je svetovni avto leta 2021

V finalu izbora Svetovni avto leta 2021 je krono najboljšega odnesel električni volkswagen ID.4. Na prvo mesto smo ga postavili tudi na Financah.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

FINANCE
PMM
Elektrika pomaga, Volkswagnova delnica trese borze (skoraj) kot Teslina
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar Elektrika pomaga, Volkswagnova delnica trese borze (skoraj) kot Teslina

»Naj začnem z očitnim: e-mobilnost je zmagala,« je v ponedeljek rekel Volkswagnov šef Herbert Diess in delnica VW je poletela, kot da bi bila Teslina.

FINANCE
Avto
Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem
Avto
AvtoAlbina Kenda Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem

Pri Volkswagnu pričakujejo, da bo letos tranzicijsko leto. Trenutno pa jim velik izziv pomeni pomanjkanje polprevodnikov

FINANCE
PMM
Električni volkswagen za 20 tisoč evrov in s kopico pametnih trikov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Električni volkswagen za 20 tisoč evrov in s kopico pametnih trikov 11

Volkswagen razkriva za zdaj še koncept dostopnega električnega avtomobila, ki ga bo skupaj z baterijami izdeloval v Španiji. Na prednjem steklu boste lahko gledali filme.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti