Rabljen električen avto danes dobite že za deset tisočakov Rabljen električen avto danes dobite že za deset tisočakov Od lahkega štirikolesnika twiziya, rabljenih francozov, prve generacije nissana leafa do ameriškega »fička« 500e, ki v Evropo in Slovenijo prihaja po drugačnih kanalih
Kaj poganja elektromobilnost, kje so luknje in kje priložnosti? Kaj poganja elektromobilnost, kje so luknje in kje priložnosti? Prvič v zgodovini se povezujeta klasična energetika in transport. Ne motor, baterija in polnjenje bosta glavna elementa avta prihodnosti.
Novi ford focus: s čim bo vabil, s čim odganjal Slovence Novi ford focus: s čim bo vabil, s čim odganjal Slovence Novi ford focus na slovenski trg prinaša pošten prepih v kompaktnem razredu. Celostno zelo dober avto pa ima precej višje cene kot prej. Analizirali smo nov položaj focusa, razloge za podražitev in preverili kaj ponuja za najmanj 16.990 evrov.
So električni avti tudi v Sloveniji razprodani? Analizirali smo trg So električni avti tudi v Sloveniji razprodani? Analizirali smo trg Katere električne avtomobile lahko pri nas dobite takoj, na katere pa boste čakali zelo dolgo
Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega Prenova je Mazdini uspešnici CX-3 na pogled resda prinesla le subtilne spremembe, zato pa bodo mnoge novosti toliko bolj cenili voznik in sopotniki. K nam pride še ta mesec z začetno ceno 16 tisoč evrov.

Novo poglavje za najbolj priljubljen Mercedesov SUV

Čas branja: 3 min
13.09.2018  09:11  Dopolnjeno: 13.09.2018 09:29
GLE bo v novi generaciji na voljo s sedmimi sedeži, paleto novih motorjev ter novimi varnostnimi sistemi
Novo poglavje za najbolj priljubljen Mercedesov SUV
Foto: Daimler AG - Global Communicatio

Leta 1997 je Mercedes z razredom ML ustvaril razred premijskih športnih terencev, ki je v več kot dveh desetletjih našel prek dva milijona kupcev. Z leti se je moral spopasti s številnimi posnemovalci, leta 2015 pa so ga preimenovali v GLE – športni terenec razreda E. V novi generaciji je GLE povsem preoblikovan tako zunaj kot tudi v notranjosti. Prvič bo na voljo s sedmimi sedeži, poganjala pa ga bo paleta novih motorjev.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Zaobljene in mehkejše linije …

Karoserija se od predhodne generacije razlikuje po bolj zaobljenih linijah, ki utelešajo oblikovno filozofijo čutne čistosti in modernega luksuza. Novi GLE se lahko pohvali z najnižjim količnikom (0,29) zračnega upora v razredu. Kadar motor ne potrebuje hlajenja, se zračne lopute za zvezdo zaprejo. Svojo sorodnost s predhodnimi generacijami poudarja s C-stebričkom ter trapezoidnim stranskim oknom. Medosna razdalja je daljša za osem centimetrov, kar pomeni občutno več prostora za potnike.

… in revolucionarna notranjost

Večje oblikovne spremembe je doživela kabina. Za volanom sta dva 12,3-palčna zaslona z novim operacijskim sistemom MBUX, ki omogoča upravljanje z glasom, kretnjami ali na dotik. Zaradi pokončnejšega A-stebrička je lažje vstopanje in več prostora v prvi vrsti. Več prostora je za potnike v drugi vrsti, kjer so sedeži električno nastavljivi. Naslonjala so zložljiva v razmerju 40 : 20 : 40. Prtljažnik sprejme do 825 litrov prtljage, s podrtjem druge sedežne vrste pa se zmogljivost poveča na 2.055 litrov. Za doplačilo bo na voljo še tretja sedežna vrsta. Za popolno udobje pa bo na voljo sistem Energizing, ki poskrbi za velnes na kolesih.

Med mnogimi varnostnimi sistemi in pomagali je lahko opremljen s sistemom Active Distance Assist Distronic s funkcijo LiveTraffic, ki spremlja premikanje prometa in preventivno prilagaja hitrost vožnje. Modeli s šestvaljnimi motorji bodo na voljo tudi s sistemom E-Active Body Control, ki neodvisno prilagaja trdoto vsakega blažilnika glede na podlago. Odpravlja nagibanje karoserije v zavojih, pri speljevanju in zaviranju, omogoča pa tudi nagibanje v zavoj kot pri vožnji motorja.

Na ceste prihodnje leto

V prodajne salone bo zapeljal v začetku prihodnjega leta. Najprej bo na voljo kot GLE 450 4Matic z bencinskim šestvaljnikom in 270 kilovati (367 konjskih) moči in 500 newtonmetri navora, ki premore tudi blagi hibridni 48-voltni sistem, ki za krajši čas zagotovi dodatnih 16 kilovatov in 250 newtonmetrov navora, ki zapolni praznino tik pred polnim delovanjem turbinskega polnilnika. Pozneje lahko v ponudbi pričakujemo še dizelska šest- in štirivaljna motorja, ki sta pri slovenskih kupcih najbolj priljubljena, ter strupene različice AMG ter priključni hibrid. Orjaka, ki ga izdelujejo v Alabami, bodo javnosti predstavili na avtomobilskem salonu v Parizu. Cene še niso znane.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču 4

Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi...

AVTO
Novosti
Novosti Številni obrazi naprednega mercedesa C

Prenovljeni C ima novih kar 6.500 sestavnih delov, poganja ga nova generacija bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, v najcenejši...

FINANCE
Članki
Članki Zakaj na trgu nervozno pogledujejo proti Italiji

V zadnjem času zaznavamo novo zaskrbljenost zaradi Italije, ki je za slovenska podjetja drugi najpomembnejši izvozni trg

FINANCE
Članki
Članki Velika revizorska četverica še vedno pod drobnogledom 1

Še vedno teče razprava, kako bi bilo mogoče reorganizirati delovanje velike revizorske četverice – družb EY, Deloitte, KPMG in PwC...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki Iskanje skupnega

Težave mladih in starejših so lahko zelo podobne, zato je odgovore najbrž pametno iskati dialoško.

FINANCE
Članki
Članki Nemčija sprejela reformne pokojninske ukrepe, ki bodo predvidoma okrepili kupno moč 2

V nemški vladni koaliciji so ta teden sprejeli sveženj reformnih pokojninskih ukrepov, saj je konservativcem CDU/CSU in socialdemokratom...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Zakaj se moramo pogovarjati o demografiji 19

V osmih grafih ponujamo osnovne izzive na slovenskem trgu dela, za mlade in starejše ter za odločevalce in družbo kot celoto.