Toyota z novim aurisom oziroma corollo začenja novo strategijo na evropskem trgu, ki vključuje staro, predvsem v Aziji in ZDA zelo priznano ime corolla, še večjo ponudbo hibridnih različic in evropske mere prtljažnika. Evropske zato, ker so pri prostornini zadkov vselej prednjačile evropske znamke – škoda octavia, volkswagen golf, seat leon in drugi (izjema je karavanska honda civic tourer).
Nova corolla bo tako poleg zasnove in oblin, povzetih po petvratnem modelu, ponudila 598-litrski prtljažnik, s čimer se bo približala največjim v razredu.
V nasprotju s predhodnikom (aurisom TS) bo opremljena le z bencinskimi oziroma hibridnimi motorji. Osnovni stroj bo Toyotin 1,2-litrski turbo štirivaljnik s 85 kilovati, sledila pa bosta hibrida: že znani 1,8-litrski s sistemsko močjo 90 kilovatov in novi dvolitrski s sistemsko močjo 132 kilovatov oziroma kar 180 konjskih moči. Vozniki bodo pri različicah s samodejnim menjalnikom (pri hibridih bo to CVT) prestavljali tudi z obvolanskimi ročicami.