Nissanovi trgovci v Sloveniji so v teh dneh začeli prodajati spomladi osveženega nissana juka – majhnega SUV, ki je že daljnega leta 2011 odprl nišo majhnih športnih terencev in prodrl tudi do slovenskih kupcev – zadnji dan minulega leta je bilo na naših cestah 2.224 jukov.
Osveženi juke tokrat ne prinaša drznih sprememb, ampak poenostavljeno ponudbo in cene od 15 tisočakov.
Na prvi pogled boste juka z letnico 2018 prepoznali po novi prednji maski oziroma rešetki zračnikov, žarometih s temnim ozadjem, temnimi smerokazi, LED-meglenkah (serijske od paketa acenta) in novih od 16- do 18-palčnih kolesih. Novinec ima tudi iz micre povzet sistem ozvočenja Bose personal z digitalno obdelavo signalov in šestimi zvočniki – dva sta vgrajena v vzglavnik voznikovega sedeža. Novi pa sta tudi barvni kombinaciji karoserije – vivid modra in kostanjevo bronasta, ter kombinaciji v kabini – energy oranžna in power modra.
Precej je poenostavljena ponudba pogonov. Namesto svežega 1,2-litrskega turba se v juke vrača 1,6-litrski atmosferski bencinar s 83 kilovati. Nissan namreč sodobnejšega stroja zaradi neizpolnjevanja okoljskih predpisov v Evropi ne ponuja. V modelu qashqai pa ga sicer še vedno ima. Poleg bencinarja je na voljo še 1,5-litrski turbodizel z 81 kilovati moči.
Cene le spredaj gnanega juka (v preteklosti je imel tudi štirikolesni pogon in zmogljiv 1,6-litrski turbomotor s 140 ali 147 kilovati) so nekaj višje kot prej. Bencinski stane najmanj 15 tisočakov, dizelski pa 15.800 evrov.