Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Novi BMW M5 je inteligentna preobrazba nekdanjega limuzinskega dirkača. Je izjemno hiter, obvladljiv in še vedno zabaven avto, ki se pomika v razred superšportnikov.
Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.

Toyotin malček, ki zna popihati na dušo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Primož Tiringar dodaj
Toyota dodaj
Apple dodaj
DAB dodaj
 
Čas branja: 6 min
10.09.2018  01:00
Toyota je na slovenski trg pripeljala prenovljeni aygo, ki želi igrati vlogo dobro opremljenega avtomobila za dosegljivo ceno ter letno prepričati okrog 150 kupcev.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Primož Tiringar dodaj
Toyota dodaj
Apple dodaj
DAB dodaj

“Haha, bil bi odličen spremljevalec na najinem popotovanju po Evropi. Zanimivega videza, ravno pravih mer in verjetno ne predrag, glede na poreklo ne more biti skregan s tehnologijo in gotovo zna dobro poskrbeti za mlade punce,” sta pred ljubljanskim hostlom Celica belgijski študentki v precep vzeli malega japonca. Le glede barve si nista bili enotni, saj je bil levi všeč črni z modro črto, desna pa bi raje vijoličnega s črno streho.

V klinču dveh deklet se je znašel aygo, Toyotin malček, ki je po prenovi dobil še nekaj več samozavesti v boju za kupce, ohranil pa vrline, s katerimi je japonska znamka pred štirimi leti stopila stran od tradicionalnosti in monotonosti.

Kot je povedal Primož Tiringar, šef Toyote v Sloveniji, je bila paleta kupcev v preteklosti zelo pisana, saj so ayga poleg mladih kupovali tudi upokojenci. To ne čudi, s 3,46 metra dolžine je zlahka obvladljiv, po želji še par vrat zadaj in pravšnja prostornost za dva olajšajo druženje, prtljažnik s 168 litri pa omogoča tudi večdnevni izlet.

V aygove mere, prostornost in agilnost se Toyota pri prenovi zato ni spuščala, več pa so naredili na zunanjosti, ki sicer ostaja v znamenju črke X. Aygo je tako že na pogled drugačen kot prej, saj je 2D masko zamenjala 3D zasnova.

Ob izrazitejši maski so novi prednji odbijač ter žarometi z LED svetili, ki dodatno poudarijo črko X, učinek 3D je viden tudi na spremenjenih zadnjih svetilih, brez novih (15-palčnih) platišč pa pri prenovi tako ali tako ne gre.

V barvno paleto so obenem dodali atraktivno vijolično in modro, zaščitni znak ayga pa tudi po prenovi ostaja individualizacija, ki jo prinašajo barvitost in razne barvne kombinacije.

Pri Toyoti so se ob prenovi dotaknili tudi notranjosti, kar ob pestri izbiri barvnih kombinacij, večjega udobja zaradi izboljšanih sedežev ter dodelane zvočne izolacije prinaša še modernizirano instrumentno ploščo ter v višjih stopnjah opreme vgrajen 7-palčni zaslon na dotik.

Ta je del večpredstavnostnega sistema, premore tudi navigacijo in kamero za vzvratno vožnjo, upravljanje s sistemom je možno tudi prek glasovnega upravljanja, na voljo sta še povezava s sistemoma Apple Carplay in Android Auto ter DAB satelitski radio.

Če aygo ponuja prek 300 tisoč raznih možnosti personalizacije pa kupci pri izbiri motorja ne porabijo kaj dosti časa. Na voljo je le en motor, litrski atmosferski trivaljnik, ki je rahlo dodelan.

Inženirji so z izboljšavo učinkovitosti izgorevanja, povečanja kompresijke moči in zmanjšanega trenja nekoliko pridobili na moči, motor zdaj zmore 53 kW moči (72 KM) ter 93 Nm navora. Največja hitrost v kombinaciji s petstopenjskim menjalnikom (po novem ima nekoliko podaljšano četrto in peto prestavo) znaša 160 km/h, z mesta do 100 km/h pa aygo pospeši v 13,8 sekunde.

Več možnosti je pri izbiri opreme, na voljo je kar pet stopenj. Že osnovni X ponuja vse najnujnejše (klima, elektična stekla,…), stopnjo bogatejši in najbolj priljubljen X-play ima povezavo bluetooth, usnjen volanski obroč, električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali ter nekaj okrasnih elementov, nekoliko bolj zahtevnim kupcem z različnimi željami glede videza in razne opreme pa so namenjeni X-cite, X-trend in X-clusiv.

Osnovni aygo z opremo X in tremi vrati sicer stane 9.940 evrov, s petimi 10.240 evrov, najdražji z opremo X-clusiv pa 13.870 evrov. Po želji je lahko streha obarvana drugače od karoserije, na voljo so tudi robotizirani samodejni menjalnik, platnena streha, samodejna klima,…

Področje varnosti pokriva toyotin varnostni ščit (TSS), ki vključuje sistem za prepoznavo trka, ki deluje med 10 in 80 km/h ter sistem za opozarjanje pred nenamerno menjavanje voznega pasu. Pri najbogatejši opremi je TSS serijski, pri skromnejših paketih pa je na voljo za razumno doplačilo 350 evrov.

Aygo atraktivnega, mladostnega videza ter z veliko možnostmi personalizacije se zdi posrečena izbira za mlade kupce oziroma vse tiste, ki se prvič spogledujejo z novim avtomobilom, kot zanesljiv, dobro opremljen in varen pa je lahko prva izbira tudi tistim, ki mobilnosti še niso rekli zadnje besede. Vseh skupaj naj bi se letno pri nas našlo 150 oziroma nekaj več, kot prejšnja leta.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Suveren delavec, ki je odličen tudi zasebno

VW transporter je v šesti generaciji na voljo v mnogih različicah, ki služijo predvsem obrti in poslu, zasebno pa nas je prepričal z...

AVTO
Testi
Testi S stilom v tretje življenjsko obdobje

Renault captur je s prenovo dobil tudi prestižno različico Initiale Paris, ki z bogato opremo, napredno tehnologijo, dvosklopčnim...

AVTO
Novice
Novice PRIMA test: kakšne popuste smo si izpogajali v salonih?

Največji popust smo dobili v Volvovem salonu, iz salona Alfa Romea pa smo odšli brez ugodnosti. Obisk salonov in klepet s prodajalci sta...

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...

FINANCE
Članki
Članki Julija je nemško naložbeno zaupanje še bolj upadlo

Po panogah so najslabša pričakovanja za avtomobilsko industrijo, najboljša pa za panogo informacijskih tehnologij ter tudi za...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...