Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov S korenito prenovo modela i20 so se Korejci znebili dizlov, dodali pa mu 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik, zmogljivejši turbo motor ter zvrhano mero pameti.
Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.

Toyotin malček, ki zna popihati na dušo

Čas branja: 6 min
10.09.2018  01:00
Toyota je na slovenski trg pripeljala prenovljeni aygo, ki želi igrati vlogo dobro opremljenega avtomobila za dosegljivo ceno ter letno prepričati okrog 150 kupcev.

“Haha, bil bi odličen spremljevalec na najinem popotovanju po Evropi. Zanimivega videza, ravno pravih mer in verjetno ne predrag, glede na poreklo ne more biti skregan s tehnologijo in gotovo zna dobro poskrbeti za mlade punce,” sta pred ljubljanskim hostlom Celica belgijski študentki v precep vzeli malega japonca. Le glede barve si nista bili enotni, saj je bil levi všeč črni z modro črto, desna pa bi raje vijoličnega s črno streho.

V klinču dveh deklet se je znašel aygo, Toyotin malček, ki je po prenovi dobil še nekaj več samozavesti v boju za kupce, ohranil pa vrline, s katerimi je japonska znamka pred štirimi leti stopila stran od tradicionalnosti in monotonosti.

Kot je povedal Primož Tiringar, šef Toyote v Sloveniji, je bila paleta kupcev v preteklosti zelo pisana, saj so ayga poleg mladih kupovali tudi upokojenci. To ne čudi, s 3,46 metra dolžine je zlahka obvladljiv, po želji še par vrat zadaj in pravšnja prostornost za dva olajšajo druženje, prtljažnik s 168 litri pa omogoča tudi večdnevni izlet.

V aygove mere, prostornost in agilnost se Toyota pri prenovi zato ni spuščala, več pa so naredili na zunanjosti, ki sicer ostaja v znamenju črke X. Aygo je tako že na pogled drugačen kot prej, saj je 2D masko zamenjala 3D zasnova.

Ob izrazitejši maski so novi prednji odbijač ter žarometi z LED svetili, ki dodatno poudarijo črko X, učinek 3D je viden tudi na spremenjenih zadnjih svetilih, brez novih (15-palčnih) platišč pa pri prenovi tako ali tako ne gre.

V barvno paleto so obenem dodali atraktivno vijolično in modro, zaščitni znak ayga pa tudi po prenovi ostaja individualizacija, ki jo prinašajo barvitost in razne barvne kombinacije.

Pri Toyoti so se ob prenovi dotaknili tudi notranjosti, kar ob pestri izbiri barvnih kombinacij, večjega udobja zaradi izboljšanih sedežev ter dodelane zvočne izolacije prinaša še modernizirano instrumentno ploščo ter v višjih stopnjah opreme vgrajen 7-palčni zaslon na dotik.

Ta je del večpredstavnostnega sistema, premore tudi navigacijo in kamero za vzvratno vožnjo, upravljanje s sistemom je možno tudi prek glasovnega upravljanja, na voljo sta še povezava s sistemoma Apple Carplay in Android Auto ter DAB satelitski radio.

Če aygo ponuja prek 300 tisoč raznih možnosti personalizacije pa kupci pri izbiri motorja ne porabijo kaj dosti časa. Na voljo je le en motor, litrski atmosferski trivaljnik, ki je rahlo dodelan.

Inženirji so z izboljšavo učinkovitosti izgorevanja, povečanja kompresijke moči in zmanjšanega trenja nekoliko pridobili na moči, motor zdaj zmore 53 kW moči (72 KM) ter 93 Nm navora. Največja hitrost v kombinaciji s petstopenjskim menjalnikom (po novem ima nekoliko podaljšano četrto in peto prestavo) znaša 160 km/h, z mesta do 100 km/h pa aygo pospeši v 13,8 sekunde.

Več možnosti je pri izbiri opreme, na voljo je kar pet stopenj. Že osnovni X ponuja vse najnujnejše (klima, elektična stekla,…), stopnjo bogatejši in najbolj priljubljen X-play ima povezavo bluetooth, usnjen volanski obroč, električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali ter nekaj okrasnih elementov, nekoliko bolj zahtevnim kupcem z različnimi željami glede videza in razne opreme pa so namenjeni X-cite, X-trend in X-clusiv.

Osnovni aygo z opremo X in tremi vrati sicer stane 9.940 evrov, s petimi 10.240 evrov, najdražji z opremo X-clusiv pa 13.870 evrov. Po želji je lahko streha obarvana drugače od karoserije, na voljo so tudi robotizirani samodejni menjalnik, platnena streha, samodejna klima,…

Področje varnosti pokriva toyotin varnostni ščit (TSS), ki vključuje sistem za prepoznavo trka, ki deluje med 10 in 80 km/h ter sistem za opozarjanje pred nenamerno menjavanje voznega pasu. Pri najbogatejši opremi je TSS serijski, pri skromnejših paketih pa je na voljo za razumno doplačilo 350 evrov.

Aygo atraktivnega, mladostnega videza ter z veliko možnostmi personalizacije se zdi posrečena izbira za mlade kupce oziroma vse tiste, ki se prvič spogledujejo z novim avtomobilom, kot zanesljiv, dobro opremljen in varen pa je lahko prva izbira tudi tistim, ki mobilnosti še niso rekli zadnje besede. Vseh skupaj naj bi se letno pri nas našlo 150 oziroma nekaj več, kot prejšnja leta.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi S stilom v tretje življenjsko obdobje

Renault captur je s prenovo dobil tudi prestižno različico Initiale Paris, ki z bogato opremo, napredno tehnologijo, dvosklopčnim...

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...

FINANCE
Članki
Članki Britanska vlada je objavila napotke za scenarij izstopa brez dogovora

Napotki so precej tehnični, nanašali naj bi se na več kot 80 področij, v prvih 31 pa vlada denimo daje splošne nasvete za podjetja v...

FINANCE
Članki
Članki Zakaj na trgu nervozno pogledujejo proti Italiji

V zadnjem času zaznavamo novo zaskrbljenost zaradi Italije, ki je za slovenska podjetja drugi najpomembnejši izvozni trg

FINANCE
Članki
Članki Nemčija sprejela reformne pokojninske ukrepe, ki bodo predvidoma okrepili kupno moč 2

V nemški vladni koaliciji so ta teden sprejeli sveženj reformnih pokojninskih ukrepov, saj je konservativcem CDU/CSU in socialdemokratom...

FINANCE
Članki
Članki Kako je v drugem četrtletju rasel slovenski BDP, izvemo danes

V članicah EU, za katere so že znani podatki, se je rast BDP v drugem četrtletju v primerjavi s prvim večinoma umirila; podobno...