Avto

Toyotin malček, ki zna popihati na dušo

Toyota je na slovenski trg pripeljala prenovljeni aygo, ki želi igrati vlogo dobro opremljenega avtomobila za dosegljivo ceno ter letno prepričati okrog 150 kupcev.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

10.09.2018 01:00
Čas branja: 6 min

“Haha, bil bi odličen spremljevalec na najinem popotovanju po Evropi. Zanimivega videza, ravno pravih mer in verjetno ne predrag, glede na poreklo ne more biti skregan s tehnologijo in gotovo zna dobro poskrbeti za mlade punce,” sta pred ljubljanskim hostlom Celica belgijski študentki v precep vzeli malega japonca. Le glede barve si nista bili enotni, saj je bil levi všeč črni z modro črto, desna pa bi raje vijoličnega s črno streho.

V klinču dveh deklet se je znašel aygo, Toyotin malček, ki je po prenovi dobil še nekaj več samozavesti v boju za kupce, ohranil pa vrline, s katerimi je japonska znamka pred štirimi leti stopila stran od tradicionalnosti in monotonosti.

Kot je povedal Primož Tiringar, šef Toyote v Sloveniji, je bila paleta kupcev v preteklosti zelo pisana, saj so ayga poleg mladih kupovali tudi upokojenci. To ne čudi, s 3,46 metra dolžine je zlahka obvladljiv, po želji še par vrat zadaj in pravšnja prostornost za dva olajšajo druženje, prtljažnik s 168 litri pa omogoča tudi večdnevni izlet.

V aygove mere, prostornost in agilnost se Toyota pri prenovi zato ni spuščala, več pa so naredili na zunanjosti, ki sicer ostaja v znamenju črke X. Aygo je tako že na pogled drugačen kot prej, saj je 2D masko zamenjala 3D zasnova.

Ob izrazitejši maski so novi prednji odbijač ter žarometi z LED svetili, ki dodatno poudarijo črko X, učinek 3D je viden tudi na spremenjenih zadnjih svetilih, brez novih (15-palčnih) platišč pa pri prenovi tako ali tako ne gre.

V barvno paleto so obenem dodali atraktivno vijolično in modro, zaščitni znak ayga pa tudi po prenovi ostaja individualizacija, ki jo prinašajo barvitost in razne barvne kombinacije.

Pri Toyoti so se ob prenovi dotaknili tudi notranjosti, kar ob pestri izbiri barvnih kombinacij, večjega udobja zaradi izboljšanih sedežev ter dodelane zvočne izolacije prinaša še modernizirano instrumentno ploščo ter v višjih stopnjah opreme vgrajen 7-palčni zaslon na dotik.

Ta je del večpredstavnostnega sistema, premore tudi navigacijo in kamero za vzvratno vožnjo, upravljanje s sistemom je možno tudi prek glasovnega upravljanja, na voljo sta še povezava s sistemoma Apple Carplay in Android Auto ter DAB satelitski radio.

Če aygo ponuja prek 300 tisoč raznih možnosti personalizacije pa kupci pri izbiri motorja ne porabijo kaj dosti časa. Na voljo je le en motor, litrski atmosferski trivaljnik, ki je rahlo dodelan.

Inženirji so z izboljšavo učinkovitosti izgorevanja, povečanja kompresijke moči in zmanjšanega trenja nekoliko pridobili na moči, motor zdaj zmore 53 kW moči (72 KM) ter 93 Nm navora. Največja hitrost v kombinaciji s petstopenjskim menjalnikom (po novem ima nekoliko podaljšano četrto in peto prestavo) znaša 160 km/h, z mesta do 100 km/h pa aygo pospeši v 13,8 sekunde.

Več možnosti je pri izbiri opreme, na voljo je kar pet stopenj. Že osnovni X ponuja vse najnujnejše (klima, elektična stekla,…), stopnjo bogatejši in najbolj priljubljen X-play ima povezavo bluetooth, usnjen volanski obroč, električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali ter nekaj okrasnih elementov, nekoliko bolj zahtevnim kupcem z različnimi željami glede videza in razne opreme pa so namenjeni X-cite, X-trend in X-clusiv.

Osnovni aygo z opremo X in tremi vrati sicer stane 9.940 evrov, s petimi 10.240 evrov, najdražji z opremo X-clusiv pa 13.870 evrov. Po želji je lahko streha obarvana drugače od karoserije, na voljo so tudi robotizirani samodejni menjalnik, platnena streha, samodejna klima,…

Področje varnosti pokriva toyotin varnostni ščit (TSS), ki vključuje sistem za prepoznavo trka, ki deluje med 10 in 80 km/h ter sistem za opozarjanje pred nenamerno menjavanje voznega pasu. Pri najbogatejši opremi je TSS serijski, pri skromnejših paketih pa je na voljo za razumno doplačilo 350 evrov.

Aygo atraktivnega, mladostnega videza ter z veliko možnostmi personalizacije se zdi posrečena izbira za mlade kupce oziroma vse tiste, ki se prvič spogledujejo z novim avtomobilom, kot zanesljiv, dobro opremljen in varen pa je lahko prva izbira tudi tistim, ki mobilnosti še niso rekli zadnje besede. Vseh skupaj naj bi se letno pri nas našlo 150 oziroma nekaj več, kot prejšnja leta.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Nissan qashqai: oblikovna evolucija, tehnična revolucija
Avto
AvtoMiloš Milač Nissan qashqai: oblikovna evolucija, tehnična revolucija 1

Nissan je včeraj razkril tretjo generacijo crossoverja qashqai. Ta je večji, prostornejši, a vseeno lažji od predhodnika. Poganjal ga bo tudi edinstven motor e-power. Na naš trg bo zapeljal junija letos.

FINANCE
Avto
Toyota v številkah: kako ji je šlo v svetu, Evropi in Sloveniji?
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota v številkah: kako ji je šlo v svetu, Evropi in Sloveniji?

Toyota je leto 2020 zaključila s prvim mestom v svetovni prodaji. Na stari celini je Toyota lani prodala skoraj milijon vozil in si odrezala rekorden šestodstotni tržni delež, v Sloveniji pa ji je šlo dobro predvsem pri prodaji fizičnim osebam.

FINANCE
Avto
Toyota po petih letih nazaj na prestol
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota po petih letih nazaj na prestol

Toyota je objavila uradne rezultate prodaje za lani. Japonski proizvajalec je prodal 9,53 milijona vozil, kar je več od Volkswagna. Zato se po petih letih vrača na prestol.

FINANCE
Avto
Svetovna prodaja: Toyota se vrača na prestol, Stellantis šele šesti
Avto
AvtoMiloš Milač Svetovna prodaja: Toyota se vrača na prestol, Stellantis šele šesti

Pandemija koronavirusa je lani močno skrčila prodajo avtomobilskih velikanov, obenem pa je tudi premešala vrstni red na vrhu

FINANCE
Avto
Toyota povečala dobiček in izboljšala napovedi
Avto
AvtoUroš Božin Toyota povečala dobiček in izboljšala napovedi

Japonska družba se je uspešno spopadla s pomanjkanjem polprevodnikov, ki proizvodnjo v avtomobilski industriji ogroža že od konca leta.

FINANCE
PMM
Odločen DA za združitev Fiat Chryslerja in PSA ter največja imena leta 2020
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Odločen DA za združitev Fiat Chryslerja in PSA ter največja imena leta 2020

Teden analiz in koncev, takšnih in drugačnih. Načrtovana združitev dveh velikanov, FCA in PSA, je korak bližje izvedbi, saj so jo delničarji obeh podjetij v celoti podprli. Analizirali smo prodajo avtov v svetu, klasičnih in električnih. Sploh zadnji razkrivajo zanimiva imena, ki jih marsikdo sploh ne pozna. Preverili smo tudi decembrsko prodajo v Sloveniji. Ta je bila pričakovano slaba, a ne tako zelo kot spomladi. Seveda tudi tokrat ne moremo brez Tesle in Elona Muska ...

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)