Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost

Toyotin malček, ki zna popihati na dušo

Čas branja: 6 min
10.09.2018  01:00
Toyota je na slovenski trg pripeljala prenovljeni aygo, ki želi igrati vlogo dobro opremljenega avtomobila za dosegljivo ceno ter letno prepričati okrog 150 kupcev.

“Haha, bil bi odličen spremljevalec na najinem popotovanju po Evropi. Zanimivega videza, ravno pravih mer in verjetno ne predrag, glede na poreklo ne more biti skregan s tehnologijo in gotovo zna dobro poskrbeti za mlade punce,” sta pred ljubljanskim hostlom Celica belgijski študentki v precep vzeli malega japonca. Le glede barve si nista bili enotni, saj je bil levi všeč črni z modro črto, desna pa bi raje vijoličnega s črno streho.

V klinču dveh deklet se je znašel aygo, Toyotin malček, ki je po prenovi dobil še nekaj več samozavesti v boju za kupce, ohranil pa vrline, s katerimi je japonska znamka pred štirimi leti stopila stran od tradicionalnosti in monotonosti.

Kot je povedal Primož Tiringar, šef Toyote v Sloveniji, je bila paleta kupcev v preteklosti zelo pisana, saj so ayga poleg mladih kupovali tudi upokojenci. To ne čudi, s 3,46 metra dolžine je zlahka obvladljiv, po želji še par vrat zadaj in pravšnja prostornost za dva olajšajo druženje, prtljažnik s 168 litri pa omogoča tudi večdnevni izlet.

V aygove mere, prostornost in agilnost se Toyota pri prenovi zato ni spuščala, več pa so naredili na zunanjosti, ki sicer ostaja v znamenju črke X. Aygo je tako že na pogled drugačen kot prej, saj je 2D masko zamenjala 3D zasnova.

Ob izrazitejši maski so novi prednji odbijač ter žarometi z LED svetili, ki dodatno poudarijo črko X, učinek 3D je viden tudi na spremenjenih zadnjih svetilih, brez novih (15-palčnih) platišč pa pri prenovi tako ali tako ne gre.

V barvno paleto so obenem dodali atraktivno vijolično in modro, zaščitni znak ayga pa tudi po prenovi ostaja individualizacija, ki jo prinašajo barvitost in razne barvne kombinacije.

Pri Toyoti so se ob prenovi dotaknili tudi notranjosti, kar ob pestri izbiri barvnih kombinacij, večjega udobja zaradi izboljšanih sedežev ter dodelane zvočne izolacije prinaša še modernizirano instrumentno ploščo ter v višjih stopnjah opreme vgrajen 7-palčni zaslon na dotik.

Ta je del večpredstavnostnega sistema, premore tudi navigacijo in kamero za vzvratno vožnjo, upravljanje s sistemom je možno tudi prek glasovnega upravljanja, na voljo sta še povezava s sistemoma Apple Carplay in Android Auto ter DAB satelitski radio.

Če aygo ponuja prek 300 tisoč raznih možnosti personalizacije pa kupci pri izbiri motorja ne porabijo kaj dosti časa. Na voljo je le en motor, litrski atmosferski trivaljnik, ki je rahlo dodelan.

Inženirji so z izboljšavo učinkovitosti izgorevanja, povečanja kompresijke moči in zmanjšanega trenja nekoliko pridobili na moči, motor zdaj zmore 53 kW moči (72 KM) ter 93 Nm navora. Največja hitrost v kombinaciji s petstopenjskim menjalnikom (po novem ima nekoliko podaljšano četrto in peto prestavo) znaša 160 km/h, z mesta do 100 km/h pa aygo pospeši v 13,8 sekunde.

Več možnosti je pri izbiri opreme, na voljo je kar pet stopenj. Že osnovni X ponuja vse najnujnejše (klima, elektična stekla,…), stopnjo bogatejši in najbolj priljubljen X-play ima povezavo bluetooth, usnjen volanski obroč, električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali ter nekaj okrasnih elementov, nekoliko bolj zahtevnim kupcem z različnimi željami glede videza in razne opreme pa so namenjeni X-cite, X-trend in X-clusiv.

Osnovni aygo z opremo X in tremi vrati sicer stane 9.940 evrov, s petimi 10.240 evrov, najdražji z opremo X-clusiv pa 13.870 evrov. Po želji je lahko streha obarvana drugače od karoserije, na voljo so tudi robotizirani samodejni menjalnik, platnena streha, samodejna klima,…

Področje varnosti pokriva toyotin varnostni ščit (TSS), ki vključuje sistem za prepoznavo trka, ki deluje med 10 in 80 km/h ter sistem za opozarjanje pred nenamerno menjavanje voznega pasu. Pri najbogatejši opremi je TSS serijski, pri skromnejših paketih pa je na voljo za razumno doplačilo 350 evrov.

Aygo atraktivnega, mladostnega videza ter z veliko možnostmi personalizacije se zdi posrečena izbira za mlade kupce oziroma vse tiste, ki se prvič spogledujejo z novim avtomobilom, kot zanesljiv, dobro opremljen in varen pa je lahko prva izbira tudi tistim, ki mobilnosti še niso rekli zadnje besede. Vseh skupaj naj bi se letno pri nas našlo 150 oziroma nekaj več, kot prejšnja leta.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi S stilom v tretje življenjsko obdobje

Renault captur je s prenovo dobil tudi prestižno različico Initiale Paris, ki z bogato opremo, napredno tehnologijo, dvosklopčnim...

FINANCE
Članki
Članki Jean-Claude Juncker: Članice morajo pokazati solidarnost pri migracijah, če naj ohranimo šengen 4

V zadnjem nagovoru o razmerah v EU je predsednik evropske komisije Juncker napovedal številne ukrepe - za zaščito zunanje meje in...

FINANCE
Članki
Članki Šef ECB bo v četrtek pojasnil, kaj lahko pričakujemo pri obrestih 1

Trump, Turčija in Italija - to so tri ključne besede, zaradi katerih se nekateri zdaj sprašujejo, ali bo ECB ostala na začrtani poti k...

FINANCE
Članki
Članki Je šla v Sloveniji nevtralnost interneta rakom žvižgat? 1

Še pred tremi leti je regulator ponudbo dveh operaterjev, ki sta vsebovali storitve z ničelno tarifo, prepoznal kot kršitev in zahteval...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Kako se gibanje plač v Sloveniji primerja z drugimi članicami EU 2

Kje so se v zadnjih letih plače najbolj zvišale in kako usklajeno je njihovo gibanje s spremembami v produktivnosti

FINANCE
Članki
Članki Iskanje skupnega

Težave mladih in starejših so lahko zelo podobne, zato je odgovore najbrž pametno iskati dialoško.

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Zakaj se moramo pogovarjati o demografiji 19

V osmih grafih ponujamo osnovne izzive na slovenskem trgu dela, za mlade in starejše ter za odločevalce in družbo kot celoto.

FINANCE
Članki
Članki Zakaj na trgu nervozno pogledujejo proti Italiji

V zadnjem času zaznavamo novo zaskrbljenost zaradi Italije, ki je za slovenska podjetja drugi najpomembnejši izvozni trg