Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Najpomembnejši mercedes po trikolesniku Karla Benza

Čas branja: 3 min
05.09.2018  00:06  Dopolnjeno: 05.09.2018 08:11
Elektrika je dobila svoj mercedes, Mercedes pa novo znamko EQ, ki bo nameščena na vsak električni model trikrake zvezde
Najpomembnejši mercedes po trikolesniku Karla Benza
Električni razred B, ki je bil narejen v sodelovanju s Teslo, prodajno ni blestel. Leta 2014 je Daimler lastniško izstopil iz Tesle ter začel novo električno vozilo snovati sam. Novi EQC (na fotografiji) je 4,76 metra dolg športni terenec, ki se po velikosti in zasnovi naslanja na model GLC. Pogonsko pa je povsem nov izdelek. Srce EQC 400 4Matic sta dva elektromotorja s 408 konjskimi močmi (300 kilovatov), energijo črpata iz baterije z zmogljivostjo 80 kilovatnih ur.
Foto: Daimler AG - Global Communicatio

V Mercedes-Benzu imajo v zadnjih letih številne razloge za veselje. Pohvalijo se lahko z rekordnimi poslovnimi rezultati in prodajo, predlanskim pa so postali največji proizvajalec premijskih vozil. Njihova najšibkejša točka so bila električna vozila. Nova pridobitev mercedes-benz EQC 400 4Matic je prvi pravi napad na trg električnih vozil.

Sicer ni prvi serijski električni mercedes, ta naziv si lasti razred B 250 e, a njegova vloga je mnogo pomembnejša. Z njim v podjetju zaganjajo blagovno znamko električnih avtomobilov EQ, ki bodo nemško zvezdo vodili v električno prihodnost.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Električna inteligenca

Oznaka EQ pomeni električno inteligenco, črka C pa razred, na katerem je zgrajen. Za uspeh so ga oborožili s trenutno najpomembnejšimi atributi. Oblikovan je na močno spremenjeni podlagi razreda GLC, ki sodi v razred zelo priljubljenih srednje velikih športnih terencev. Ker kupci od električnih avtov pričakujejo, da svojo naravo kažejo tudi zunaj, je oblikovalska ekipa pod vodstvom Gordona Wagnerja ustvarila izvirno avantgardno električno zunanjost.

Novi EQC v dolžino meri 4,76 metra, njegova medosna razdalja pa je 2,87 metra. Na vsaki osi ima vgrajen asinhron električni motor, ki skupaj tvorita štirikolesni pogon. Ponujata kar 300 kilovatov (408 konjskih) moči in 765 newtonmetrov maksimalnega navora. Kljub visoki masi (2.400 kilogramov) do sto kilometrov na uro pospeši v le 5,1 sekunde. Najvišja hitrost je omejena na 180 kilometrov na uro.

Doseg več kot 450 kilometrov

Izvor energije je litij-ionska baterija z zmogljivostjo 80 kilovatnih ur, ki leži med osema v dnu avtomobila. Baterija je sestavljena iz 384 celic in tehta 650 kilogramov. Zasnova je modularna. Sestavljena je iz dveh modulov, ki imajo 48 celic, ter štirih z 72 celicami. Obljubljajo doseg več kot 450 kilometrov na osnovi cikla NEDC. Kombinirana poraba znaša 22,2 kilovatne ure na 100 kilometrov. Baterijo bo mogoče polniti z maksimalno močjo 110 kilovatov. V tem primeru se bo baterija od 10 do 80 odstotkov napolnila v 40 minutah. Avto ima vodno hlajen polnilnik, ki omogoča polnjenje z zmogljivostjo 7,4 kilovata.

Mercedes-Benzovi oblikovalci so edinstveno obliko karoserije EQC prenesli tudi v kabino. Ustvarili so kontrast med mehkimi površinami, natančnimi robovi in geometrijskimi oblikami. Osrednji del armaturne plošče sta zaslona. Multimedijski sistem je prilagojen električnemu pogonu. Prikazuje doseg, stanje polnjenja in pretok energije. Posebej sta prilagojena tudi navigacija in vozni načini, multimedijski sistem pa omogoča tudi upravljanje polnilnega toka glede na čas odhoda. Prtljažnik sprejme okoli 500 litrov prtljage.

Zaviranje z obvolanskimi uhlji

EQC vozniku ponuja pet različnih načinov vožnje: udoben, eco, maksimalni doseg, sport ter individualno prilagodljiv program. V ekonomičnih načinih vožnje ima pomembno vlogo haptična stopalka za plin, ki voznika spodbuja k varčevanju. Kot v električnem razredu B lahko voznik z ušesi na volanu, podobno kot pri prestavljanju v višjo ali nižjo prestavo, izbira med stopnjo rekuperacije zavorne energije.

Prva nemška puščica v smeri Tesle

Proizvodnjo bodo začeli prihodnje leto v tovarni v Bremnu. Cena še ni znana, po špekulacijah pa naj bi se gibala v cenovnem razponu modela GLC. Mercedes EQC je prvi električni avtomobil nemškega premijskega razreda, ki se na trgu spušča v boj z ameriško Teslo in pred nedavnim predstavljenim jaguarjem I-pace. V kratkem mu bodo sledili še Audi, BMW in Porsche.

Novega audija e-tron bomo spoznali tudi v živo, in sicer 17. septembra na razkritju v San Franciscu. Sledi podrobno poročilo in pogovor z Audijevimi strokovnjaki.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Zakaj na trgu nervozno pogledujejo proti Italiji

V zadnjem času zaznavamo novo zaskrbljenost zaradi Italije, ki je za slovenska podjetja drugi najpomembnejši izvozni trg

FINANCE
Nemška naročila upadla tudi julija, zlasti zaradi manj naročil iz tujine

Julijski podatki o zmanjšanju novih naročil za nemška industrijska podjetja po ocenah analitikov kažejo, da nemške tovarne niso imune...

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...

AVTO
Posel
Posel Bodo nove meritve izpustov avte podražile? Furs pravi, da ne nujno. Avtotrgovci pravijo, da ja

Prvi september je avtomobilskim proizvajalcem prinesel nove zahteve po čistejših motorjih; pogledali smo, kaj lahko zaradi tega...

FINANCE
Članki
Članki Britanska vlada je objavila napotke za scenarij izstopa brez dogovora

Napotki so precej tehnični, nanašali naj bi se na več kot 80 področij, v prvih 31 pa vlada denimo daje splošne nasvete za podjetja v...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...