Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Najpomembnejši mercedes po trikolesniku Karla Benza

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
05.09.2018  00:06  Dopolnjeno: 05.09.2018 08:11
Elektrika je dobila svoj mercedes, Mercedes pa novo znamko EQ, ki bo nameščena na vsak električni model trikrake zvezde
Najpomembnejši mercedes po trikolesniku Karla Benza
Električni razred B, ki je bil narejen v sodelovanju s Teslo, prodajno ni blestel. Leta 2014 je Daimler lastniško izstopil iz Tesle ter začel novo električno vozilo snovati sam. Novi EQC (na fotografiji) je 4,76 metra dolg športni terenec, ki se po velikosti in zasnovi naslanja na model GLC. Pogonsko pa je povsem nov izdelek. Srce EQC 400 4Matic sta dva elektromotorja s 408 konjskimi močmi (300 kilovatov), energijo črpata iz baterije z zmogljivostjo 80 kilovatnih ur.
Foto: Daimler AG - Global Communicatio

Obveščaj me o novih člankih:  

V Mercedes-Benzu imajo v zadnjih letih številne razloge za veselje. Pohvalijo se lahko z rekordnimi poslovnimi rezultati in prodajo, predlanskim pa so postali največji proizvajalec premijskih vozil. Njihova najšibkejša točka so bila električna vozila. Nova pridobitev mercedes-benz EQC 400 4Matic je prvi pravi napad na trg električnih vozil.

Sicer ni prvi serijski električni mercedes, ta naziv si lasti razred B 250 e, a njegova vloga je mnogo pomembnejša. Z njim v podjetju zaganjajo blagovno znamko električnih avtomobilov EQ, ki bodo nemško zvezdo vodili v električno prihodnost.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Električna inteligenca

Oznaka EQ pomeni električno inteligenco, črka C pa razred, na katerem je zgrajen. Za uspeh so ga oborožili s trenutno najpomembnejšimi atributi. Oblikovan je na močno spremenjeni podlagi razreda GLC, ki sodi v razred zelo priljubljenih srednje velikih športnih terencev. Ker kupci od električnih avtov pričakujejo, da svojo naravo kažejo tudi zunaj, je oblikovalska ekipa pod vodstvom Gordona Wagnerja ustvarila izvirno avantgardno električno zunanjost.

Novi EQC v dolžino meri 4,76 metra, njegova medosna razdalja pa je 2,87 metra. Na vsaki osi ima vgrajen asinhron električni motor, ki skupaj tvorita štirikolesni pogon. Ponujata kar 300 kilovatov (408 konjskih) moči in 765 newtonmetrov maksimalnega navora. Kljub visoki masi (2.400 kilogramov) do sto kilometrov na uro pospeši v le 5,1 sekunde. Najvišja hitrost je omejena na 180 kilometrov na uro.

Doseg več kot 450 kilometrov

Izvor energije je litij-ionska baterija z zmogljivostjo 80 kilovatnih ur, ki leži med osema v dnu avtomobila. Baterija je sestavljena iz 384 celic in tehta 650 kilogramov. Zasnova je modularna. Sestavljena je iz dveh modulov, ki imajo 48 celic, ter štirih z 72 celicami. Obljubljajo doseg več kot 450 kilometrov na osnovi cikla NEDC. Kombinirana poraba znaša 22,2 kilovatne ure na 100 kilometrov. Baterijo bo mogoče polniti z maksimalno močjo 110 kilovatov. V tem primeru se bo baterija od 10 do 80 odstotkov napolnila v 40 minutah. Avto ima vodno hlajen polnilnik, ki omogoča polnjenje z zmogljivostjo 7,4 kilovata.

Mercedes-Benzovi oblikovalci so edinstveno obliko karoserije EQC prenesli tudi v kabino. Ustvarili so kontrast med mehkimi površinami, natančnimi robovi in geometrijskimi oblikami. Osrednji del armaturne plošče sta zaslona. Multimedijski sistem je prilagojen električnemu pogonu. Prikazuje doseg, stanje polnjenja in pretok energije. Posebej sta prilagojena tudi navigacija in vozni načini, multimedijski sistem pa omogoča tudi upravljanje polnilnega toka glede na čas odhoda. Prtljažnik sprejme okoli 500 litrov prtljage.

Zaviranje z obvolanskimi uhlji

EQC vozniku ponuja pet različnih načinov vožnje: udoben, eco, maksimalni doseg, sport ter individualno prilagodljiv program. V ekonomičnih načinih vožnje ima pomembno vlogo haptična stopalka za plin, ki voznika spodbuja k varčevanju. Kot v električnem razredu B lahko voznik z ušesi na volanu, podobno kot pri prestavljanju v višjo ali nižjo prestavo, izbira med stopnjo rekuperacije zavorne energije.

Prva nemška puščica v smeri Tesle

Proizvodnjo bodo začeli prihodnje leto v tovarni v Bremnu. Cena še ni znana, po špekulacijah pa naj bi se gibala v cenovnem razponu modela GLC. Mercedes EQC je prvi električni avtomobil nemškega premijskega razreda, ki se na trgu spušča v boj z ameriško Teslo in pred nedavnim predstavljenim jaguarjem I-pace. V kratkem mu bodo sledili še Audi, BMW in Porsche.

Novega audija e-tron bomo spoznali tudi v živo, in sicer 17. septembra na razkritju v San Franciscu. Sledi podrobno poročilo in pogovor z Audijevimi strokovnjaki.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Je to zadnja priložnost za dizel? 9

Pri Mercedesu so z združitvijo elektromotorja in baterije z dizelskim motorjem ustvarili priključni hibrid, ki proizvede le okoli 40...

AVTO
Novosti
Novosti Futurist, ki prehiteva infrastrukturo najrazvitejših držav 13

Kot kaže v nekoliko bolj oddaljeni prihodnosti na cestah ne bodo le baterijska električna vozila. Mercedesov GLC na vodikove celice je...

FINANCE
Članki
Članki Nemčija sprejela reformne pokojninske ukrepe, ki bodo predvidoma okrepili kupno moč 2

V nemški vladni koaliciji so ta teden sprejeli sveženj reformnih pokojninskih ukrepov, saj je konservativcem CDU/CSU in socialdemokratom...

FINANCE
Članki
Članki Julija je nemško naložbeno zaupanje še bolj upadlo

Po panogah so najslabša pričakovanja za avtomobilsko industrijo, najboljša pa za panogo informacijskih tehnologij ter tudi za...

FINANCE
Članki
Članki Nemške kazalnike vse bolj zaznamuje nestanovitnost 1

Koliko so dogodki iz zadnjih mesecev vplivali konkretno na rast nemškega BDP, pa bomo videli že prihodnji teden