Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Najuspešnejši slovenski hokejist Anže Kopitar je na obisku v Sloveniji prejel novega jeklenega konjička. Odslej se bo v domačih krajih vozil z luksuznim terencem mercedes-benz GLE.
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.
Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših strank, kar tri četrtine teh pa jih ostane zvestih znamki.

Najpomembnejši mercedes po trikolesniku Karla Benza

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
05.09.2018  00:06  Dopolnjeno: 05.09.2018 08:11
Elektrika je dobila svoj mercedes, Mercedes pa novo znamko EQ, ki bo nameščena na vsak električni model trikrake zvezde
Najpomembnejši mercedes po trikolesniku Karla Benza
Električni razred B, ki je bil narejen v sodelovanju s Teslo, prodajno ni blestel. Leta 2014 je Daimler lastniško izstopil iz Tesle ter začel novo električno vozilo snovati sam. Novi EQC (na fotografiji) je 4,76 metra dolg športni terenec, ki se po velikosti in zasnovi naslanja na model GLC. Pogonsko pa je povsem nov izdelek. Srce EQC 400 4Matic sta dva elektromotorja s 408 konjskimi močmi (300 kilovatov), energijo črpata iz baterije z zmogljivostjo 80 kilovatnih ur.
Foto: Daimler AG - Global Communicatio

Obveščaj me o novih člankih:  

V Mercedes-Benzu imajo v zadnjih letih številne razloge za veselje. Pohvalijo se lahko z rekordnimi poslovnimi rezultati in prodajo, predlanskim pa so postali največji proizvajalec premijskih vozil. Njihova najšibkejša točka so bila električna vozila. Nova pridobitev mercedes-benz EQC 400 4Matic je prvi pravi napad na trg električnih vozil.

Sicer ni prvi serijski električni mercedes, ta naziv si lasti razred B 250 e, a njegova vloga je mnogo pomembnejša. Z njim v podjetju zaganjajo blagovno znamko električnih avtomobilov EQ, ki bodo nemško zvezdo vodili v električno prihodnost.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Električna inteligenca

Oznaka EQ pomeni električno inteligenco, črka C pa razred, na katerem je zgrajen. Za uspeh so ga oborožili s trenutno najpomembnejšimi atributi. Oblikovan je na močno spremenjeni podlagi razreda GLC, ki sodi v razred zelo priljubljenih srednje velikih športnih terencev. Ker kupci od električnih avtov pričakujejo, da svojo naravo kažejo tudi zunaj, je oblikovalska ekipa pod vodstvom Gordona Wagnerja ustvarila izvirno avantgardno električno zunanjost.

Novi EQC v dolžino meri 4,76 metra, njegova medosna razdalja pa je 2,87 metra. Na vsaki osi ima vgrajen asinhron električni motor, ki skupaj tvorita štirikolesni pogon. Ponujata kar 300 kilovatov (408 konjskih) moči in 765 newtonmetrov maksimalnega navora. Kljub visoki masi (2.400 kilogramov) do sto kilometrov na uro pospeši v le 5,1 sekunde. Najvišja hitrost je omejena na 180 kilometrov na uro.

Doseg več kot 450 kilometrov

Izvor energije je litij-ionska baterija z zmogljivostjo 80 kilovatnih ur, ki leži med osema v dnu avtomobila. Baterija je sestavljena iz 384 celic in tehta 650 kilogramov. Zasnova je modularna. Sestavljena je iz dveh modulov, ki imajo 48 celic, ter štirih z 72 celicami. Obljubljajo doseg več kot 450 kilometrov na osnovi cikla NEDC. Kombinirana poraba znaša 22,2 kilovatne ure na 100 kilometrov. Baterijo bo mogoče polniti z maksimalno močjo 110 kilovatov. V tem primeru se bo baterija od 10 do 80 odstotkov napolnila v 40 minutah. Avto ima vodno hlajen polnilnik, ki omogoča polnjenje z zmogljivostjo 7,4 kilovata.

Mercedes-Benzovi oblikovalci so edinstveno obliko karoserije EQC prenesli tudi v kabino. Ustvarili so kontrast med mehkimi površinami, natančnimi robovi in geometrijskimi oblikami. Osrednji del armaturne plošče sta zaslona. Multimedijski sistem je prilagojen električnemu pogonu. Prikazuje doseg, stanje polnjenja in pretok energije. Posebej sta prilagojena tudi navigacija in vozni načini, multimedijski sistem pa omogoča tudi upravljanje polnilnega toka glede na čas odhoda. Prtljažnik sprejme okoli 500 litrov prtljage.

Zaviranje z obvolanskimi uhlji

EQC vozniku ponuja pet različnih načinov vožnje: udoben, eco, maksimalni doseg, sport ter individualno prilagodljiv program. V ekonomičnih načinih vožnje ima pomembno vlogo haptična stopalka za plin, ki voznika spodbuja k varčevanju. Kot v električnem razredu B lahko voznik z ušesi na volanu, podobno kot pri prestavljanju v višjo ali nižjo prestavo, izbira med stopnjo rekuperacije zavorne energije.

Prva nemška puščica v smeri Tesle

Proizvodnjo bodo začeli prihodnje leto v tovarni v Bremnu. Cena še ni znana, po špekulacijah pa naj bi se gibala v cenovnem razponu modela GLC. Mercedes EQC je prvi električni avtomobil nemškega premijskega razreda, ki se na trgu spušča v boj z ameriško Teslo in pred nedavnim predstavljenim jaguarjem I-pace. V kratkem mu bodo sledili še Audi, BMW in Porsche.

Novega audija e-tron bomo spoznali tudi v živo, in sicer 17. septembra na razkritju v San Franciscu. Sledi podrobno poročilo in pogovor z Audijevimi strokovnjaki.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Je to zadnja priložnost za dizel? 9

Pri Mercedesu so z združitvijo elektromotorja in baterije z dizelskim motorjem ustvarili priključni hibrid, ki proizvede le okoli 40...

AVTO
Novosti
Novosti Futurist, ki prehiteva infrastrukturo najrazvitejših držav 13

Kot kaže v nekoliko bolj oddaljeni prihodnosti na cestah ne bodo le baterijska električna vozila. Mercedesov GLC na vodikove celice je...

FINANCE
Članki
Članki Iz Italije prihajajo vesti, da finančni minister Tria grozi z odstopom 1

Jabolko spora je italijanski proračun, so si pa sicer vesti, ki o namerah ministra Trie prihajajo iz Italije, nasprotujoče

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...

FINANCE
Članki
Članki Šef ECB bo v četrtek pojasnil, kaj lahko pričakujemo pri obrestih 1

Trump, Turčija in Italija - to so tri ključne besede, zaradi katerih se nekateri zdaj sprašujejo, ali bo ECB ostala na začrtani poti k...

FINANCE
Članki
Članki Jean-Claude Juncker: Članice morajo pokazati solidarnost pri migracijah, če naj ohranimo šengen 8

V zadnjem nagovoru o razmerah v EU je predsednik evropske komisije Juncker napovedal številne ukrepe - za zaščito zunanje meje in...

FINANCE
Članki
Članki Velika revizorska četverica še vedno pod drobnogledom 2

Še vedno teče razprava, kako bi bilo mogoče reorganizirati delovanje velike revizorske četverice – družb EY, Deloitte, KPMG in PwC...