Vpogled v notranjost prve električne škode Vpogled v notranjost prve električne škode Nova platforma omogoča prostorno in futuristično zasnovo notranjega prostora, združuje visoko uporabnost in funkcionalno ergonomijo.
Malček iz prihodnosti, ki nas bo obvaroval pred bedo javnih prevozov Malček iz prihodnosti, ki nas bo obvaroval pred bedo javnih prevozov Citroën bo na avtomobilskem sejmu v Ženevi po stotih letih inovacij javnosti razkril vizijo vozila prihodnosti.
Britanska avtoindustrija na pragu druge smrti Britanska avtoindustrija na pragu druge smrti V šestdesetih letih prejšnjega stoletja je britanska avtoindustrija doživela prvi udarec, ki so ga rešile tuje znamke. Drugi prihaja z brexitom.
Italijanski šarm v sodobnih oblačilih za mestne podvige Italijanski šarm v sodobnih oblačilih za mestne podvige Mestni križanec fiat 500X ima prenovljen videz, novo tehnologijo in motorje. Slovencem bo na voljo od 17.590 evrov.
Japoncem je prekipelo, Honda bo zaprla svoji edini evropski tovarni Japoncem je prekipelo, Honda bo zaprla svoji edini evropski tovarni Japonska Honda se leta 2021 umika iz Evrope. Zaprla bo namreč kar dve tovarni, v britanskem Swindonu in v turškem Gebzeju, v obeh tovarnah izdeluje model civic. Zreški GKN Driveline Slovenija doslej ni zaznal večjega upada dobav v Turčijo.

Najpomembnejši mercedes po trikolesniku Karla Benza

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
05.09.2018  00:06  Dopolnjeno: 05.09.2018 08:11
Elektrika je dobila svoj mercedes, Mercedes pa novo znamko EQ, ki bo nameščena na vsak električni model trikrake zvezde
Najpomembnejši mercedes po trikolesniku Karla Benza
Električni razred B, ki je bil narejen v sodelovanju s Teslo, prodajno ni blestel. Leta 2014 je Daimler lastniško izstopil iz Tesle ter začel novo električno vozilo snovati sam. Novi EQC (na fotografiji) je 4,76 metra dolg športni terenec, ki se po velikosti in zasnovi naslanja na model GLC. Pogonsko pa je povsem nov izdelek. Srce EQC 400 4Matic sta dva elektromotorja s 408 konjskimi močmi (300 kilovatov), energijo črpata iz baterije z zmogljivostjo 80 kilovatnih ur.
Foto: Daimler AG - Global Communicatio

Obveščaj me o novih člankih:  

V Mercedes-Benzu imajo v zadnjih letih številne razloge za veselje. Pohvalijo se lahko z rekordnimi poslovnimi rezultati in prodajo, predlanskim pa so postali največji proizvajalec premijskih vozil. Njihova najšibkejša točka so bila električna vozila. Nova pridobitev mercedes-benz EQC 400 4Matic je prvi pravi napad na trg električnih vozil.

Sicer ni prvi serijski električni mercedes, ta naziv si lasti razred B 250 e, a njegova vloga je mnogo pomembnejša. Z njim v podjetju zaganjajo blagovno znamko električnih avtomobilov EQ, ki bodo nemško zvezdo vodili v električno prihodnost.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Električna inteligenca

Oznaka EQ pomeni električno inteligenco, črka C pa razred, na katerem je zgrajen. Za uspeh so ga oborožili s trenutno najpomembnejšimi atributi. Oblikovan je na močno spremenjeni podlagi razreda GLC, ki sodi v razred zelo priljubljenih srednje velikih športnih terencev. Ker kupci od električnih avtov pričakujejo, da svojo naravo kažejo tudi zunaj, je oblikovalska ekipa pod vodstvom Gordona Wagnerja ustvarila izvirno avantgardno električno zunanjost.

Novi EQC v dolžino meri 4,76 metra, njegova medosna razdalja pa je 2,87 metra. Na vsaki osi ima vgrajen asinhron električni motor, ki skupaj tvorita štirikolesni pogon. Ponujata kar 300 kilovatov (408 konjskih) moči in 765 newtonmetrov maksimalnega navora. Kljub visoki masi (2.400 kilogramov) do sto kilometrov na uro pospeši v le 5,1 sekunde. Najvišja hitrost je omejena na 180 kilometrov na uro.

Doseg več kot 450 kilometrov

Izvor energije je litij-ionska baterija z zmogljivostjo 80 kilovatnih ur, ki leži med osema v dnu avtomobila. Baterija je sestavljena iz 384 celic in tehta 650 kilogramov. Zasnova je modularna. Sestavljena je iz dveh modulov, ki imajo 48 celic, ter štirih z 72 celicami. Obljubljajo doseg več kot 450 kilometrov na osnovi cikla NEDC. Kombinirana poraba znaša 22,2 kilovatne ure na 100 kilometrov. Baterijo bo mogoče polniti z maksimalno močjo 110 kilovatov. V tem primeru se bo baterija od 10 do 80 odstotkov napolnila v 40 minutah. Avto ima vodno hlajen polnilnik, ki omogoča polnjenje z zmogljivostjo 7,4 kilovata.

Mercedes-Benzovi oblikovalci so edinstveno obliko karoserije EQC prenesli tudi v kabino. Ustvarili so kontrast med mehkimi površinami, natančnimi robovi in geometrijskimi oblikami. Osrednji del armaturne plošče sta zaslona. Multimedijski sistem je prilagojen električnemu pogonu. Prikazuje doseg, stanje polnjenja in pretok energije. Posebej sta prilagojena tudi navigacija in vozni načini, multimedijski sistem pa omogoča tudi upravljanje polnilnega toka glede na čas odhoda. Prtljažnik sprejme okoli 500 litrov prtljage.

Zaviranje z obvolanskimi uhlji

EQC vozniku ponuja pet različnih načinov vožnje: udoben, eco, maksimalni doseg, sport ter individualno prilagodljiv program. V ekonomičnih načinih vožnje ima pomembno vlogo haptična stopalka za plin, ki voznika spodbuja k varčevanju. Kot v električnem razredu B lahko voznik z ušesi na volanu, podobno kot pri prestavljanju v višjo ali nižjo prestavo, izbira med stopnjo rekuperacije zavorne energije.

Prva nemška puščica v smeri Tesle

Proizvodnjo bodo začeli prihodnje leto v tovarni v Bremnu. Cena še ni znana, po špekulacijah pa naj bi se gibala v cenovnem razponu modela GLC. Mercedes EQC je prvi električni avtomobil nemškega premijskega razreda, ki se na trgu spušča v boj z ameriško Teslo in pred nedavnim predstavljenim jaguarjem I-pace. V kratkem mu bodo sledili še Audi, BMW in Porsche.

Novega audija e-tron bomo spoznali tudi v živo, in sicer 17. septembra na razkritju v San Franciscu. Sledi podrobno poročilo in pogovor z Audijevimi strokovnjaki.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Je to zadnja priložnost za dizel? 9

Pri Mercedesu so z združitvijo elektromotorja in baterije z dizelskim motorjem ustvarili priključni hibrid, ki proizvede le okoli 40...

AVTO
Novosti
Novosti Futurist, ki prehiteva infrastrukturo najrazvitejših držav 13

Kot kaže v nekoliko bolj oddaljeni prihodnosti na cestah ne bodo le baterijska električna vozila. Mercedesov GLC na vodikove celice je...

FINANCE
Članki
Članki Kam gre šengen? Avstrija in Nemčija podaljšujeta nadzor - kaj lahko storijo evroposlanci? 16

Evroposlanci se bodo v ponedeljek zbrali na zasedanju v Strasbourgu, kjer bodo razpravljali tudi o šengnu - o posodobitvi šengenskega...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki Kaj bo šef Feda Powell storil na julijskem obrestnem zasedanju

Na tokratnem zasedanju Feda analtiki ne pričakujejo obrestnega dviga - in to ne zaradi nedavnih kritik, ki jih je na račun Feda izrekel...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...