Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Za nemško avtomobilsko tovarno je pes (še) vedno najboljši človekov prijatelj

Čas branja: 4 min
30.08.2018  23:05
Oplov crossland X, večji od mokke in manjši od grandlanda, se v posebni izvedbi dobrika lastnikom psov in drugih živali, toda mreža v zadku je kljub vsemu preveč robustna in nerodna za nameščanje ali odstranjevanje
Za nemško avtomobilsko tovarno je pes (še) vedno najboljši človekov prijatelj
Ena izmed izvedenk crosslanda X ima v zadku posebno, za prevoz živali nameščeno kovinsko mrežo. Namen je dober, izvedba nerodna, kajti mrežo bi zadržala tudi povsem resne zveri. Bolj priročna bi bila običajna pletena mreža, ki jo je mogoče zlahka odstraniti in namestiti. V testni izvedbi, z nekaj dodatne opreme in upoštevaje trenutne popuste je avto stal 17.720 evrov.

Vse doslej je bil to aksiom, nesporna resnica: pes je človekov najboljši prijatelj. Toda vse bolj ga nadomešča – uganete?! – mobilni telefon, saj je vsepovsod, tudi tam, kjer pravzaprav ne bi smel biti ali je celo nespoštljivo, moteče in še marsikaj. Pri Oplu pa še vedno precej stavijo na pasje štirinožce, saj so pred časom v trgovinah namestili pasje kotičke – da se lahko lastniki bolj posveti avtomobilu. K temu nekaj malega dodaja tudi crossland X v posebni izvedbi.

Ta športni terenec, ki je zlahka tudi križanec, je v sredini med manjšo mokko in večjim grandlandom X in dokazuje Oplov kar pretanjen posluh za tržne spremembe oziroma želje kupcev. S svojimi 421 centimetri dolžine je nekako na meji med manjšimi in srednjevelikimi suvi, ki skoraj iz meseca v mesec povečujejo tržne deleže in podžigajo epidemijo, ki ji ta hip ni videti konca.

To, da so vsaj nekateri opli in nekateri peugeoti iz istega produkcijskega oziroma značajskega legla, je že znana zgodba in to velja tudi za crosslanda. Toda tisti, ki išče podobnost med tem oplom in peugeotom 2008, jo bo težko našel. Oplov križanec je namreč narejen v dovolj prepoznavni rüsselsheimski maniri in se torej spogleduje z večjim grandlandom, čeprav se zdi, da je slednji v proporcih in karoserijsko vendarle nekaj bolj skladen.

Nič brezglavega čaščenja digitalizacija

Znotraj je podobnost še toliko bolj očitna, vendar pa dimenzijsko skromnejši crossland streže tudi s skromnejšo prostornostjo. Sedem centimetrov krajša medosna razdalja pušča manj prostora za kolena zadaj sedečih, pri višini je manjko bolj očiten, vsekakor tudi pri prtljažniku, ki ponuja od 420 do 1255 litrov volumna. Nakladalnega roba zavoljo po višini pomične police oziroma dna ni, ugaja tudi pomična zadnja sedežna klop, kar, saj to je jasno, vpliva na prostornost prtljažnika.

Armatura je znova prepoznavno Oplova: je daleč ob brezglavega čaščenja digitalizacija, deloma še ostaja v naročju znane in vajene analognosti, kar je gotovo precej po volji starejše publike, ki predstavlja pomemben delež kupcev. In da mladi, malo manj mladi in starejši slabo vidijo nazaj, je že »podrobnost«, ki je ne bo kazalo stalno ponavljati, saj je to dnk sodobnih avtomobilov.

Niti ne skromna poraba

Crossland X – naj tale črka s konca abecede in pogosto sinonim štirikolesnega pogona ne zavaja, saj 4x4 v takšni ali drugačni varianti že nekaj časa ni v portfelju športnih terencev, kaj šele križancev – je imel v nosu francoski bencinski trivaljnik, postavljen povsem na začetek. Teža tega suva je skromna (1088 kg), a je 60 kilovatov/81 konjskih moči in 118 njutnmetrov navora kljub vsemu premalo. Ali povedano drugače: dovolj za preudarno vožnjo brez ambicije biti med hitrejšimi ali, bog ne daj, cestno predrznejšimi. Je pa poraba razmeroma visoka (dobrih sedem litrov), kar je (tudi) davek skromne gibne prostornine v treh valjih.

In na koncu znova k začetku. Tale crossland je bil v zadku prirejen za prevoz živali oziroma psov. Poteza dokazuje posluh za specifične, vendar nič neobičajne želje oziroma potrebe tistih, ki hočejo ali morajo imeti hišnega ljubljenca vedno ob sebi in s seboj. Za zadnjimi sedeži je bila tako nameščena mreža, ki preprečuje, da bi se žival namerno ali nenamerno »sprehajala« po potniški kabini.

Vse lepo in tudi pametno, ampak mreža je bila tako masivna, da bi zadržala tudi težko in zaresno zver. Ko jo hočeš odstraniti, gre, ampak težko, ko jo hočeš namestiti nazaj, gre še veliko teže. Škoda, kajti povsem običajna pletena mreža bi bila prav tako učinkovita, odpadlo bi še njeno nemogoče nerodno odstranjevanje in ponovno nameščanje. In naj razčistim: tisto o telefonu je novodobna resnica, pes je še vedno zakon…

Foto: Miloš Milač

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Živahen križanec, ki preseneti z uporabnostjo

Opel crossland X je v pokoj poslal merivo, sam pa na 4,21 metra dolžine zgledno združuje lastnosti enoprostorca in manjšega terenca, ki...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...

FINANCE
Članki
Članki Iskanje skupnega

Težave mladih in starejših so lahko zelo podobne, zato je odgovore najbrž pametno iskati dialoško.

FINANCE
Članki
Članki Zakaj na trgu nervozno pogledujejo proti Italiji

V zadnjem času zaznavamo novo zaskrbljenost zaradi Italije, ki je za slovenska podjetja drugi najpomembnejši izvozni trg

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Zakaj se moramo pogovarjati o demografiji 19

V osmih grafih ponujamo osnovne izzive na slovenskem trgu dela, za mlade in starejše ter za odločevalce in družbo kot celoto.