(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.
Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo multimodalnost, sopotništvo in učinkovita vozila
Ford, ki pravila igre piše na novo Ford, ki pravila igre piše na novo Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven
Bram Schot bo novi šef Audija Bram Schot bo novi šef Audija Na vrhu Audija je junija začasno zamenjal Ruperta Stadlerja, ko je ta zaradi domnevnega prikrivanja podatkov in zavajanja v oglaševanju dizelskih motorjev odšel v pripor.

Za nemško avtomobilsko tovarno je pes (še) vedno najboljši človekov prijatelj

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Opel dodaj
 
Čas branja: 4 min
30.08.2018  23:05
Oplov crossland X, večji od mokke in manjši od grandlanda, se v posebni izvedbi dobrika lastnikom psov in drugih živali, toda mreža v zadku je kljub vsemu preveč robustna in nerodna za nameščanje ali odstranjevanje
Za nemško avtomobilsko tovarno je pes (še) vedno najboljši človekov prijatelj
Ena izmed izvedenk crosslanda X ima v zadku posebno, za prevoz živali nameščeno kovinsko mrežo. Namen je dober, izvedba nerodna, kajti mrežo bi zadržala tudi povsem resne zveri. Bolj priročna bi bila običajna pletena mreža, ki jo je mogoče zlahka odstraniti in namestiti. V testni izvedbi, z nekaj dodatne opreme in upoštevaje trenutne popuste je avto stal 17.720 evrov.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Opel dodaj

Vse doslej je bil to aksiom, nesporna resnica: pes je človekov najboljši prijatelj. Toda vse bolj ga nadomešča – uganete?! – mobilni telefon, saj je vsepovsod, tudi tam, kjer pravzaprav ne bi smel biti ali je celo nespoštljivo, moteče in še marsikaj. Pri Oplu pa še vedno precej stavijo na pasje štirinožce, saj so pred časom v trgovinah namestili pasje kotičke – da se lahko lastniki bolj posveti avtomobilu. K temu nekaj malega dodaja tudi crossland X v posebni izvedbi.

Ta športni terenec, ki je zlahka tudi križanec, je v sredini med manjšo mokko in večjim grandlandom X in dokazuje Oplov kar pretanjen posluh za tržne spremembe oziroma želje kupcev. S svojimi 421 centimetri dolžine je nekako na meji med manjšimi in srednjevelikimi suvi, ki skoraj iz meseca v mesec povečujejo tržne deleže in podžigajo epidemijo, ki ji ta hip ni videti konca.

To, da so vsaj nekateri opli in nekateri peugeoti iz istega produkcijskega oziroma značajskega legla, je že znana zgodba in to velja tudi za crosslanda. Toda tisti, ki išče podobnost med tem oplom in peugeotom 2008, jo bo težko našel. Oplov križanec je namreč narejen v dovolj prepoznavni rüsselsheimski maniri in se torej spogleduje z večjim grandlandom, čeprav se zdi, da je slednji v proporcih in karoserijsko vendarle nekaj bolj skladen.

Nič brezglavega čaščenja digitalizacija

Znotraj je podobnost še toliko bolj očitna, vendar pa dimenzijsko skromnejši crossland streže tudi s skromnejšo prostornostjo. Sedem centimetrov krajša medosna razdalja pušča manj prostora za kolena zadaj sedečih, pri višini je manjko bolj očiten, vsekakor tudi pri prtljažniku, ki ponuja od 420 do 1255 litrov volumna. Nakladalnega roba zavoljo po višini pomične police oziroma dna ni, ugaja tudi pomična zadnja sedežna klop, kar, saj to je jasno, vpliva na prostornost prtljažnika.

Armatura je znova prepoznavno Oplova: je daleč ob brezglavega čaščenja digitalizacija, deloma še ostaja v naročju znane in vajene analognosti, kar je gotovo precej po volji starejše publike, ki predstavlja pomemben delež kupcev. In da mladi, malo manj mladi in starejši slabo vidijo nazaj, je že »podrobnost«, ki je ne bo kazalo stalno ponavljati, saj je to dnk sodobnih avtomobilov.

Niti ne skromna poraba

Crossland X – naj tale črka s konca abecede in pogosto sinonim štirikolesnega pogona ne zavaja, saj 4x4 v takšni ali drugačni varianti že nekaj časa ni v portfelju športnih terencev, kaj šele križancev – je imel v nosu francoski bencinski trivaljnik, postavljen povsem na začetek. Teža tega suva je skromna (1088 kg), a je 60 kilovatov/81 konjskih moči in 118 njutnmetrov navora kljub vsemu premalo. Ali povedano drugače: dovolj za preudarno vožnjo brez ambicije biti med hitrejšimi ali, bog ne daj, cestno predrznejšimi. Je pa poraba razmeroma visoka (dobrih sedem litrov), kar je (tudi) davek skromne gibne prostornine v treh valjih.

In na koncu znova k začetku. Tale crossland je bil v zadku prirejen za prevoz živali oziroma psov. Poteza dokazuje posluh za specifične, vendar nič neobičajne želje oziroma potrebe tistih, ki hočejo ali morajo imeti hišnega ljubljenca vedno ob sebi in s seboj. Za zadnjimi sedeži je bila tako nameščena mreža, ki preprečuje, da bi se žival namerno ali nenamerno »sprehajala« po potniški kabini.

Vse lepo in tudi pametno, ampak mreža je bila tako masivna, da bi zadržala tudi težko in zaresno zver. Ko jo hočeš odstraniti, gre, ampak težko, ko jo hočeš namestiti nazaj, gre še veliko teže. Škoda, kajti povsem običajna pletena mreža bi bila prav tako učinkovita, odpadlo bi še njeno nemogoče nerodno odstranjevanje in ponovno nameščanje. In naj razčistim: tisto o telefonu je novodobna resnica, pes je še vedno zakon…

Foto: Miloš Milač


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Živahen križanec, ki preseneti z uporabnostjo

Opel crossland X je v pokoj poslal merivo, sam pa na 4,21 metra dolžine zgledno združuje lastnosti enoprostorca in manjšega terenca, ki...

FINANCE
Članki
Članki Iskanje skupnega 1

Težave mladih in starejših so lahko zelo podobne, zato je odgovore najbrž pametno iskati dialoško.

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Kako se gibanje plač v Sloveniji primerja z drugimi članicami EU 2

Kje so se v zadnjih letih plače najbolj zvišale in kako usklajeno je njihovo gibanje s spremembami v produktivnosti

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...

FINANCE
Članki
Članki Kam gre šengen? Avstrija in Nemčija podaljšujeta nadzor - kaj lahko storijo evroposlanci? 16

Evroposlanci se bodo v ponedeljek zbrali na zasedanju v Strasbourgu, kjer bodo razpravljali tudi o šengnu - o posodobitvi šengenskega...

FINANCE
Članki
Članki Kako je v drugem četrtletju rasel slovenski BDP, izvemo danes

V članicah EU, za katere so že znani podatki, se je rast BDP v drugem četrtletju v primerjavi s prvim večinoma umirila; podobno...