Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom DS3 crossback na ceste prinaša francoski šik, visokotehnološke rešitve in ob konvencionalnih še električni pogon

Toyota ukinja auris, ostaja corolla

Čas branja: 2 min
28.08.2018  16:50
Od japonske Toyote nismo navajeni preobratov, a do njih občasno vseeno pride. Leta 2006 so ravno zaradi slabe prepoznavnosti in globalnega imena corolla v Evropi pričeli pisati novo zgodbo z novim imenom auris. Po 13 letih se auris poslavlja, na vrsti je ponovno corolla.
Toyota ukinja auris, ostaja corolla

Najprej nekaj besed o corolli. Ta je fenomen v Toyotini družini in tudi širše, saj je od leta 1966 našla kar 45 milijonov kupcev in se zapisala kot najbolje prodajan avto vseh časov. Corolla je sinonim za zanesljiv, uporaben in dostopen avto v Aziji in v ZDA, tudi na kakšni drugi celini. V Evropi pa zaradi limuzinske oblike ni prišla do večjih prodajnih številk, zato je Toyota novo generacijo kompaktnega petvratnika leta 2006 poimenovala z novim imenom – auris.

Auris je na stari celini zasenčil corollo, ki je ostala v limuzinski obliki. V prvi generaciji je bila na voljo le kot petvratnik, opremljena je bila tudi s hibridnim sklopom iz priusa. Druga generacija aurisa, ki spomladi prihodnje leto poslavlja, pa je že dominirala kot hibrid. Ponudila pa je tudi karavansko različico. Tudi na slovenskem trgu je auris pustil močan pečat, dosegel je letno prodajo tudi okoli 500 vozil, corolla pa nikoli ni bistveno presegla 100 vozil na leto. V zadnji generaciji pa so jo trgovci ponujali predvsem kot nizkocenovno alternativo, s ceno pod 13 tisočaki in 1,33 litrskim motorjem.

Spomladi 2019 pa prihaja do novega zasuka. Ime v katerega je bilo vloženo toliko truda in denarja, se poslavlja. Auris bo ponovno corolla, kot se je Mobitel pred leti poslovil in je postal zgolj Telekom. Za novo corolla seveda velja vse, kar smo zapisali o novem aurisu. Razen imena seveda.

Kako Toyota pojasnjuje odločitev? "Inženirstvo in oblikovalska filozofija platforme TNGA vnaša povsem nove dimenzije tudi v novo generacijo Toyotinih modelov v segmentu C. Skupaj s Corollino tradicionalno kakovostjo, trpežnostjo in zanesljivostjo bo kupcem zagotavljala še več emocionalnih vrednot, med katerimi velja še posebej izpostaviti prefinjen dizajn notranjosti in zunanjosti, izjemno vozno dinamiko ter zmogljive in učinkovite hibridne pogonske sklope. Predstavitev novih različic modela v segmentu C je najboljši možni trenutek za ponovno vzpostavitev imena Corolla," je povedal dr. Johan van Zyl, predsednik in direktor Toyote Motor Europe.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Corolla TS: novo ime, skladnejše obline in evropsko velik prtljažnik

Toyota je predstavila novo generacijo karavanskega aurisa TS (touring sports), ki je po zgledu kombilimuzine dobil ime corolla. Poleg tega...

OK & EN
Novice
Novice Kako bo Toyota podeseterila prodajo vodikovih avtov 11

V Toyoti so razkrili načrte za povečanje proizvodnje avtov na gorivne celice od tri tisoč na 30 tisoč do okoli leta 2020.

AVTO
Testi
Testi S to toyoto boste najlažje ušli potniškim dostavnikom

Test: toyota proace verso 2.0 D-4D 150 HP family: potniški dostavnik, ki uspešno posega v razred velikih enoprostorcev oziroma ponuja...

FINANCE
Članki
Članki Je šla v Sloveniji nevtralnost interneta rakom žvižgat? 1

Še pred tremi leti je regulator ponudbo dveh operaterjev, ki sta vsebovali storitve z ničelno tarifo, prepoznal kot kršitev in zahteval...

FINANCE
Članki
Članki Velika revizorska četverica še vedno pod drobnogledom 1

Še vedno teče razprava, kako bi bilo mogoče reorganizirati delovanje velike revizorske četverice – družb EY, Deloitte, KPMG in PwC...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...