Mitsubishijev “zeleni” prvak z novimi aduti Mitsubishijev “zeleni” prvak z novimi aduti S ceno od 36.600 evrov, tremi motorji in realnim električnim dosegom 45 kilometrov je k nam zapeljal Mitsubishi outlander, svetovni uspešnež med priključnimi hibridi.
(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.
Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo multimodalnost, sopotništvo in učinkovita vozila
Ford, ki pravila igre piše na novo Ford, ki pravila igre piše na novo Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven

Toyota ukinja auris, ostaja corolla

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Toyota dodaj
Mobitel dodaj
Telekom dodaj
 
Čas branja: 2 min
28.08.2018  16:50
Od japonske Toyote nismo navajeni preobratov, a do njih občasno vseeno pride. Leta 2006 so ravno zaradi slabe prepoznavnosti in globalnega imena corolla v Evropi pričeli pisati novo zgodbo z novim imenom auris. Po 13 letih se auris poslavlja, na vrsti je ponovno corolla.
Toyota ukinja auris, ostaja corolla

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Toyota dodaj
Mobitel dodaj
Telekom dodaj

Najprej nekaj besed o corolli. Ta je fenomen v Toyotini družini in tudi širše, saj je od leta 1966 našla kar 45 milijonov kupcev in se zapisala kot najbolje prodajan avto vseh časov. Corolla je sinonim za zanesljiv, uporaben in dostopen avto v Aziji in v ZDA, tudi na kakšni drugi celini. V Evropi pa zaradi limuzinske oblike ni prišla do večjih prodajnih številk, zato je Toyota novo generacijo kompaktnega petvratnika leta 2006 poimenovala z novim imenom – auris.

Auris je na stari celini zasenčil corollo, ki je ostala v limuzinski obliki. V prvi generaciji je bila na voljo le kot petvratnik, opremljena je bila tudi s hibridnim sklopom iz priusa. Druga generacija aurisa, ki spomladi prihodnje leto poslavlja, pa je že dominirala kot hibrid. Ponudila pa je tudi karavansko različico. Tudi na slovenskem trgu je auris pustil močan pečat, dosegel je letno prodajo tudi okoli 500 vozil, corolla pa nikoli ni bistveno presegla 100 vozil na leto. V zadnji generaciji pa so jo trgovci ponujali predvsem kot nizkocenovno alternativo, s ceno pod 13 tisočaki in 1,33 litrskim motorjem.

Spomladi 2019 pa prihaja do novega zasuka. Ime v katerega je bilo vloženo toliko truda in denarja, se poslavlja. Auris bo ponovno corolla, kot se je Mobitel pred leti poslovil in je postal zgolj Telekom. Za novo corolla seveda velja vse, kar smo zapisali o novem aurisu. Razen imena seveda.

Kako Toyota pojasnjuje odločitev? "Inženirstvo in oblikovalska filozofija platforme TNGA vnaša povsem nove dimenzije tudi v novo generacijo Toyotinih modelov v segmentu C. Skupaj s Corollino tradicionalno kakovostjo, trpežnostjo in zanesljivostjo bo kupcem zagotavljala še več emocionalnih vrednot, med katerimi velja še posebej izpostaviti prefinjen dizajn notranjosti in zunanjosti, izjemno vozno dinamiko ter zmogljive in učinkovite hibridne pogonske sklope. Predstavitev novih različic modela v segmentu C je najboljši možni trenutek za ponovno vzpostavitev imena Corolla," je povedal dr. Johan van Zyl, predsednik in direktor Toyote Motor Europe.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Kako Toyota gleda na današnje, kako na prihodnje rešitve pogona? 2

Katere so idealne rešitve pogona danes in jutri in zakaj Toyota še nima električnega avtomobila

AVTO
Novosti
Novosti Corolla TS: novo ime, skladnejše obline in evropsko velik prtljažnik

Toyota je predstavila novo generacijo karavanskega aurisa TS (touring sports), ki je po zgledu kombilimuzine dobil ime corolla. Poleg tega...

AVTO
Testi
Testi (video) Kako je Toyota maminega yarisa spremenila v žepno raketo

Yaris je v različici GRMN porušil številne predsodke. Toyotina športna divizija je malega yarisa spremenila v pravo raketo.

OK & EN
Novice
Novice Kako bo Toyota podeseterila prodajo vodikovih avtov 11

V Toyoti so razkrili načrte za povečanje proizvodnje avtov na gorivne celice od tri tisoč na 30 tisoč do okoli leta 2020.

AVTO
Testi
Testi S to toyoto boste najlažje ušli potniškim dostavnikom

Test: toyota proace verso 2.0 D-4D 150 HP family: potniški dostavnik, ki uspešno posega v razred velikih enoprostorcev oziroma ponuja...

AVTO
Novosti
Novosti Toyota se v evropski srednji razred vrača z razkošnim camryjem 4

Toyota camry se je leta 2004 umaknila iz Evrope, vztrajala je le v Rusiji. Prihodnje leto pa bo skoraj 4,9 metra dolga limuzina v pokoj...