Najprej nekaj besed o corolli. Ta je fenomen v Toyotini družini in tudi širše, saj je od leta 1966 našla kar 45 milijonov kupcev in se zapisala kot najbolje prodajan avto vseh časov. Corolla je sinonim za zanesljiv, uporaben in dostopen avto v Aziji in v ZDA, tudi na kakšni drugi celini. V Evropi pa zaradi limuzinske oblike ni prišla do večjih prodajnih številk, zato je Toyota novo generacijo kompaktnega petvratnika leta 2006 poimenovala z novim imenom – auris.
Auris je na stari celini zasenčil corollo, ki je ostala v limuzinski obliki. V prvi generaciji je bila na voljo le kot petvratnik, opremljena je bila tudi s hibridnim sklopom iz priusa. Druga generacija aurisa, ki spomladi prihodnje leto poslavlja, pa je že dominirala kot hibrid. Ponudila pa je tudi karavansko različico. Tudi na slovenskem trgu je auris pustil močan pečat, dosegel je letno prodajo tudi okoli 500 vozil, corolla pa nikoli ni bistveno presegla 100 vozil na leto. V zadnji generaciji pa so jo trgovci ponujali predvsem kot nizkocenovno alternativo, s ceno pod 13 tisočaki in 1,33 litrskim motorjem.
Spomladi 2019 pa prihaja do novega zasuka. Ime v katerega je bilo vloženo toliko truda in denarja, se poslavlja. Auris bo ponovno corolla, kot se je Mobitel pred leti poslovil in je postal zgolj Telekom. Za novo corolla seveda velja vse, kar smo zapisali o novem aurisu. Razen imena seveda.
Kako Toyota pojasnjuje odločitev? "Inženirstvo in oblikovalska filozofija platforme TNGA vnaša povsem nove dimenzije tudi v novo generacijo Toyotinih modelov v segmentu C. Skupaj s Corollino tradicionalno kakovostjo, trpežnostjo in zanesljivostjo bo kupcem zagotavljala še več emocionalnih vrednot, med katerimi velja še posebej izpostaviti prefinjen dizajn notranjosti in zunanjosti, izjemno vozno dinamiko ter zmogljive in učinkovite hibridne pogonske sklope. Predstavitev novih različic modela v segmentu C je najboljši možni trenutek za ponovno vzpostavitev imena Corolla," je povedal dr. Johan van Zyl, predsednik in direktor Toyote Motor Europe.