Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu S prenovo so se v Münchnu posvetili kozmetičnim popravkom, tehnološki nadgradnji in čistim motorjem
Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Prek 50 odstotkov zmogljivejša baterija, 42 odstotkov večji doseg, dodatnih 168 kilogramov mase in za 50 kilovatov močnejši električni motor
Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Znanih je nekaj podrobnosti o strateškem partnerstvu med ameriškim in nemškim avtomobilskim velikanom. S sodelovanjem bosta družbi prihranili milijardo dolarjev (880 milijonov evrov).
Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki sicer upada, vladajo pa mu Nemci.
Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Focusa so na prvo mesto postavili vsi mediji v žiriji Slovenski avto leta, kar mu je prineslo nesporno zmago

Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 2 min
28.08.2018  23:00
Na trg je zapeljal novi audi A6, najbolj dostopen prestižni audi nove generacije in eden najbolj priljubljenih audijev nasploh. Osnovni štirivaljni dizel 40 TDI stane 55 tisočakov. Letos bo prepričal od 50 do 60 Slovencev, prihodnje leto kar 250.
Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Audi oziroma njegov slovenski distributer Porsche Slovenija je na našem trgu predstavil še tretjega iz serije prestižnih limuzin – novi audi A6, ki prinaša večino tistega, kar A7 in A8 ponujata za precej višjo ceno.

Audija A6 je podrobno spoznal in opisal Janez na prvi predstavitvi

V nekaterih, predvsem bencinskih različicah to pomeni 48-voltno električno napeljavo, ki pomeni mehki hibrid. Pomeni tudi digitalno notranjost s tremi digitalnimi področji: merilniki in dva zaslona na sredinski konzoli – zgornji 8,8- ali 10,1-palčni ter spodnji 8,6-palčen. Ta sta enaka kot v A7 in A8, okvir okoli merilnikov pa je šestkoten in kot takšen zelo podoben prednji maski.

Audi A7 - Ko se niša prične vračati h klasiki

Test audija A8 - Direktorji dobrodošli v digitalni dobi audija A8

Novi A6 je v primerjavi s prejšnjim modelom nekoliko zrasel, a na pravih mestih. Zdaj je dolg 4,94 metra, v medosju pa meri 2,92 metra. Še bolj kot zunanje mere so poskočile notranje, za kolena zadaj sedečih je denimo 2,1 centimetra več prostora. Prostor za glave in ramena pa je večji za 1,1 oziroma 0,7 centimetra.

Pomembna razlika A6 v primerjavi z A7 in A8 je tudi njegova dostopnost, ki jo delno omogočajo tudi šibkejši in cenejši motorji. Pomembno je poudariti, da so vsi audiji A6 serijsko opremljeni s samodejnim menjalnikom (dvosklopčnim S-tronicom ali klasičnim samodejnim tiptronic) ter da je slovenski distributer v serijsko oziroma deželno opremo vključil kar nekaj dodatkov, s katerimi A6 presega tekmece. Denimo tudi navigacijsko napravo.

Osnovni A6 40 TDI z dvolitrskim turbodizelskim motorjem in 150 kilovati (204 konjskimi močmi) stane 55 tisoč evrov. Trilitrska šestvaljna turbodizla 45 TDI in 50 TDI s 170 oziroma 210 kilovati (231 oziroma 286 konjskih moči) pa 62.530 oziroma 69.080 evrov. Kasneje bo na voljo še različica 35 TDI s 120 kilovati in ceno okoli 51 tisoč evrov.

Ob tem sta oba šestvaljna dizla že serijsko opremljena s štirikolesnim pogonom quattro. Karavanski avant, zanj trgovci že zbirajo prednaročila, na trgu bo jeseni, je za dobrega tisočaka do približno 2.500 evrov dražji od limuzinske različice. Osnovni 40 TDI avant tako stane 56.130 evrov, 45 TDI ima ceno 65.060 evrov, 50 TDI pa 71.750 evrov. Pozneje bodo na voljo tudi bencinski motorji.

Foto: Miloš Milač in Audi


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel 2

Audi Q8 je avto z vseh vetrov, povezuje luksuz, robustnost in kupejevstvo. Lastnosti, ki v teoriji ne sodijo skupaj, se v praksi prav lepo...

FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine (Kako Miloš gradi hišo, 3. del) Imam pravnomočno gradbeno dovoljenje, kaj sledi zdaj? 26

Kaj vse me še čaka, koliko me bo stalo, preden delovni stroji izkopljejo jamo za temeljno ploščo in izvajalec nanjo postavi leseno...

AVTO
Novice
Novice Zaslužki in izgube znamk, prepih nad glavami in v naših žepih ter popravila pod kozolcem

Vroče poletno pismo s kopico novosti, nasvetov, ocen novih avtomobilov in poslovnih novic iz avtoindustrije

AVTO
Novice
Novice Nov preobrat v slovenskem BMW, najdražji avti Slovencev in kratkovidne zavarovalnice 3

Preobrati in rekordi, kratkovidnost slovenskih zavarovalnic, triki Tesle v Nemčiji, zakaj je Ronaldo ustavil Fiatove stroje v Italiji in...

AVTO
Testi
Testi S to toyoto boste najlažje ušli potniškim dostavnikom

Test: toyota proace verso 2.0 D-4D 150 HP family: potniški dostavnik, ki uspešno posega v razred velikih enoprostorcev oziroma ponuja...

AVTO
Testi
Testi Konferenčna pisarna za šest oseb

Test: ford tourneo custom 2.0 L2H1 2.0 TDCi 125 kW sport; prenova, ki je ustvarila skoraj nov avto. Tourneo custom se po tehniki, udobju in...

AVTO
Testi
Testi Hibrid, ki ceni in tudi nagradi vozniško zadržanost 3

Niru v hibridni izvedbi so pri južnokorejski tovarni naložili uresničevanje zelene strategije in se bo najbolj ujel s tistimi, ki so v...

AVTO
Novosti
Novosti Mercedesov orjak eCitaro - začetek električne prihodnosti

Največji evropski proizvajalec avtobusov vstopa v svet električne mobilnosti z novim modelom mestnega avtobusa eCitaro, ob tem pa so...