Po tednih draženja z videi in slikami so pri francoskem butičnem proizvajalcu Bugatti na prestižnem dogodku slavnih in bogatih v kalifornijskem mestecu Pebble Beach razkrili svoj novi ponos z imenom divo. Od vseh ostalih bugattijev se razlikuje po tem, da se inženirji pri njegovi zasnovi niso gnali za najvišjo končno hitrostjo. Poudarek je tokrat bil na okretnosti in vodljivosti avtomobila. Največje spremembe je bila zato deležna karoserija, ki so jo močno aerodinamično nadgradili.
Zunanjost karoserije je spremenjena do te mere, da je sorodnost z modelom chiron vidna šele ob podrobnem ogledu. Širši sprednji spojler ustvarja dodatno potisno silo in usmerja več zraka skozi zračne odprtine. Obraz je zaznamovan s številnimi režami in zračnimi odprtinami. Zaščitni znak ostaja osrednja odprtina v obliki podkve. Povsem novi so tudi žarometi. Zadnji s tridimenzionalno obliko ustvarjajo vtis, da le stežka sledijo avtomobilu.
Kjer se srečata umetnost in znanstvena fantastika
Oblika strehe in zadka zagotavlja več zraka za hlajenje motorja, po sredini pa se proti zadnjem spojlerju, za večje hitrosti v zavojih, razteza sredinska plavut po zgledu dirkalnikov Le Mansa in Formule 1. Zadnji spojler je širši za skoraj četrtino in meri kar 1,83 metra. Spreminja nagib ter z večanjem zračnega upora pomaga pri močnih zaviranjih. V primerjavi s chironom se ne zloži v karoserijo. Aerodinamični dodatki poskrbijo za dodatnih 90 kilogramov potisne sile.
Ker je bil divo rojen za zavoje so dodatno predelali vzmetenje, ki je trše, krmiljenje pa je ostrejše. Maksimalni možen stranski pospešek znaša do 1,6 G. Celoten avto je lažji za 35 kilogramov. To jim je uspelo z lažjim pokrovom hladilnika polnilnega zraka, brisalci iz ogljikovih vlaken, tanjšim zadnjim steklom ter dodatnimi režami na prečkah platišč. Slednje maso znižajo za šest kilogramov. V notranjosti so zmanjšali zvočno zatesnitev, vgradili lažji avdiosistem ter odstranili nekaj predalov. Notranjost diva je prevlečena z modro in sivo alkantaro, ostali deli pa so iz ogljikovih vlaken.
Nova umetnina s chironom deli pogonski sklop in šasijo. Za kabino je tako nameščen pošasten osemlitrski 16-valjni motor (dva vzporedno postavljena osemvaljnika), ki razvije 1.103 kilovate oziroma 1.500 konjskih moči. Maksimalni navor 1.600 njutonmetrov je dostopen v območju od dva do šest tisoč vrtljajev. Divo s pomočjo štirikolesnega pogona ter sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika do stotice poleti v le 2,4 sekunde.
Avtomobilska umetnina za 40 srečnežev
Najvišja hitrost je omejena na 'le' 380 kilometrov na uro. Najšibkejša točka diva so pnevmatike, ki so zaradi negativne usločenosti koles in dodatne potisne sile izpostavljene dodatnemu pritisku. Zaradi previdnostnih razlogov je najvišja hitrost zato nižja kot pri ostalih modelih znamke. Kljub temu je bila skrbno izbrana skupina strank nad avtomobilom navdušena. V podjetju so se pohvalili, da so vseh 40 primerkov prodali nemudoma. Ob neto ceni petih milijonov evrov so privilegij lastništva diva ponudili le obstoječim strankam, ki že imajo v lasti chirona.