Avto

Znanost in umetnost združeni v avtu za pet milijonov evrov

Pri Bugattiju so ustvarili hiperavto, ki namesto postavljanja hitrostnih rekordov, rajši zapelje v zavoje. Divo je čudež, v katerem se prepletata znanost in umetnost. Je dokaz, kaj je mogoče, ko denar ni ovira.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
27.08.2018 23:20
Dopolnjeno: 28.08.2018 06:20
Čas branja: 3 min
Znanost in umetnost združeni v avtu za pet milijonov evrov
Nosi ime francoskega dirkača Alberta Diva, ki je z Bugattijevim dirkalnikom type 35 konec dvajsetih let 20. stoletja osvojil dve zaporedni zmagi na sloviti gorski dirki Targa Florio po cestah Sicilije.

Po tednih draženja z videi in slikami so pri francoskem butičnem proizvajalcu Bugatti na prestižnem dogodku slavnih in bogatih v kalifornijskem mestecu Pebble Beach razkrili svoj novi ponos z imenom divo. Od vseh ostalih bugattijev se razlikuje po tem, da se inženirji pri njegovi zasnovi niso gnali za najvišjo končno hitrostjo. Poudarek je tokrat bil na okretnosti in vodljivosti avtomobila. Največje spremembe je bila zato deležna karoserija, ki so jo močno aerodinamično nadgradili.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Zunanjost karoserije je spremenjena do te mere, da je sorodnost z modelom chiron vidna šele ob podrobnem ogledu. Širši sprednji spojler ustvarja dodatno potisno silo in usmerja več zraka skozi zračne odprtine. Obraz je zaznamovan s številnimi režami in zračnimi odprtinami. Zaščitni znak ostaja osrednja odprtina v obliki podkve. Povsem novi so tudi žarometi. Zadnji s tridimenzionalno obliko ustvarjajo vtis, da le stežka sledijo avtomobilu.

Kjer se srečata umetnost in znanstvena fantastika

Oblika strehe in zadka zagotavlja več zraka za hlajenje motorja, po sredini pa se proti zadnjem spojlerju, za večje hitrosti v zavojih, razteza sredinska plavut po zgledu dirkalnikov Le Mansa in Formule 1. Zadnji spojler je širši za skoraj četrtino in meri kar 1,83 metra. Spreminja nagib ter z večanjem zračnega upora pomaga pri močnih zaviranjih. V primerjavi s chironom se ne zloži v karoserijo. Aerodinamični dodatki poskrbijo za dodatnih 90 kilogramov potisne sile.

Ker je bil divo rojen za zavoje so dodatno predelali vzmetenje, ki je trše, krmiljenje pa je ostrejše. Maksimalni možen stranski pospešek znaša do 1,6 G. Celoten avto je lažji za 35 kilogramov. To jim je uspelo z lažjim pokrovom hladilnika polnilnega zraka, brisalci iz ogljikovih vlaken, tanjšim zadnjim steklom ter dodatnimi režami na prečkah platišč. Slednje maso znižajo za šest kilogramov. V notranjosti so zmanjšali zvočno zatesnitev, vgradili lažji avdiosistem ter odstranili nekaj predalov. Notranjost diva je prevlečena z modro in sivo alkantaro, ostali deli pa so iz ogljikovih vlaken.

Nova umetnina s chironom deli pogonski sklop in šasijo. Za kabino je tako nameščen pošasten osemlitrski 16-valjni motor (dva vzporedno postavljena osemvaljnika), ki razvije 1.103 kilovate oziroma 1.500 konjskih moči. Maksimalni navor 1.600 njutonmetrov je dostopen v območju od dva do šest tisoč vrtljajev. Divo s pomočjo štirikolesnega pogona ter sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika do stotice poleti v le 2,4 sekunde.

Avtomobilska umetnina za 40 srečnežev

Najvišja hitrost je omejena na 'le' 380 kilometrov na uro. Najšibkejša točka diva so pnevmatike, ki so zaradi negativne usločenosti koles in dodatne potisne sile izpostavljene dodatnemu pritisku. Zaradi previdnostnih razlogov je najvišja hitrost zato nižja kot pri ostalih modelih znamke. Kljub temu je bila skrbno izbrana skupina strank nad avtomobilom navdušena. V podjetju so se pohvalili, da so vseh 40 primerkov prodali nemudoma. Ob neto ceni petih milijonov evrov so privilegij lastništva diva ponudili le obstoječim strankam, ki že imajo v lasti chirona.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Šef Volkswagna: Rimac ne bo prevzel Bugattija, posel bo tekel drugače
Avto
AvtoMiloš Milač Šef Volkswagna: Rimac ne bo prevzel Bugattija, posel bo tekel drugače 4

Namesto prevzema Bugatija bo Rimac dobil delež v skupnem podjetju, ki ga bo zasnoval Porsche – kmalu novi skrbnik Bugattija, ki zdaj sodi pod streho Volkswagna

FINANCE
Avto
Bugatti in Rimac povezana tudi uradno, sedež podjetja na Hrvaškem
Avto
AvtoMiloš Milač Bugatti in Rimac povezana tudi uradno, sedež podjetja na Hrvaškem 2

Skupno podjetje Rimca in Porscheja - Bugatti Rimac - bo vodil Mate Rimac. Zgodovinska združitev le deset let po tem, ko je mladi Hrvat zagnal svoje podjetje v domači garaži.

FINANCE
Avto
Rimac in Porsche s skupnimi močmi prevzemata vodenje Bugattija
Avto
AvtoUroš Božin Rimac in Porsche s skupnimi močmi prevzemata vodenje Bugattija 4

Hrvaški Rimac in Porsche bosta ustanovila skupno podjetje s sedežem v Zagrebu, ki bo izdelovalo Bugattijev model chiron in električnega rimca nevero.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Rimac s Porschejevo pomočjo do svežega kapitala in znamke Bugatti
Avto
AvtoMiloš Milač Rimac s Porschejevo pomočjo do svežega kapitala in znamke Bugatti 17

Rimac namerava v prihodnjih dveh do treh mesecih zbrati od 130 do 150 milijonov evrov. S svežim kapitalom bo zgradil nov center v bližini Zagreba, ki bo ustvaril tisoč novih delovnih mest.

FINANCE
Manager
Kako mafijski denar pomaga poganjati svetovni trg umetnin
Manager
ManagerMaria Berlinguer, The Interview People Kako mafijski denar pomaga poganjati svetovni trg umetnin

Dragocene umetnine imajo za pripadnike organiziranega kriminala prav poseben čar, saj pomenijo trofejo, ki izraža moč in prestiž, hkrati pa so lahko tudi sredstvo za pranje nezakonitega zaslužka.

Moje finance
Razno
Optični internet ne mara ozkih grl
Moje finance
RaznoSrečko Korber Optični internet ne mara ozkih grl

Hitrost interneta na optiki lahko izkoristimo le, če v naši domači mreži ni ozkih grl. Katera so in kako si lahko pomagamo?