Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Znanost in umetnost združeni v avtu za pet milijonov evrov

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Bugatti dodaj
 
Čas branja: 3 min
27.08.2018  23:20  Dopolnjeno: 28.08.2018 06:20
Pri Bugattiju so ustvarili hiperavto, ki namesto postavljanja hitrostnih rekordov, rajši zapelje v zavoje. Divo je čudež, v katerem se prepletata znanost in umetnost. Je dokaz, kaj je mogoče, ko denar ni ovira.
Znanost in umetnost združeni v avtu za pet milijonov evrov
Nosi ime francoskega dirkača Alberta Diva, ki je z Bugattijevim dirkalnikom type 35 konec dvajsetih let 20. stoletja osvojil dve zaporedni zmagi na sloviti gorski dirki Targa Florio po cestah Sicilije.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Bugatti dodaj

Po tednih draženja z videi in slikami so pri francoskem butičnem proizvajalcu Bugatti na prestižnem dogodku slavnih in bogatih v kalifornijskem mestecu Pebble Beach razkrili svoj novi ponos z imenom divo. Od vseh ostalih bugattijev se razlikuje po tem, da se inženirji pri njegovi zasnovi niso gnali za najvišjo končno hitrostjo. Poudarek je tokrat bil na okretnosti in vodljivosti avtomobila. Največje spremembe je bila zato deležna karoserija, ki so jo močno aerodinamično nadgradili.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Zunanjost karoserije je spremenjena do te mere, da je sorodnost z modelom chiron vidna šele ob podrobnem ogledu. Širši sprednji spojler ustvarja dodatno potisno silo in usmerja več zraka skozi zračne odprtine. Obraz je zaznamovan s številnimi režami in zračnimi odprtinami. Zaščitni znak ostaja osrednja odprtina v obliki podkve. Povsem novi so tudi žarometi. Zadnji s tridimenzionalno obliko ustvarjajo vtis, da le stežka sledijo avtomobilu.

Kjer se srečata umetnost in znanstvena fantastika

Oblika strehe in zadka zagotavlja več zraka za hlajenje motorja, po sredini pa se proti zadnjem spojlerju, za večje hitrosti v zavojih, razteza sredinska plavut po zgledu dirkalnikov Le Mansa in Formule 1. Zadnji spojler je širši za skoraj četrtino in meri kar 1,83 metra. Spreminja nagib ter z večanjem zračnega upora pomaga pri močnih zaviranjih. V primerjavi s chironom se ne zloži v karoserijo. Aerodinamični dodatki poskrbijo za dodatnih 90 kilogramov potisne sile.

Ker je bil divo rojen za zavoje so dodatno predelali vzmetenje, ki je trše, krmiljenje pa je ostrejše. Maksimalni možen stranski pospešek znaša do 1,6 G. Celoten avto je lažji za 35 kilogramov. To jim je uspelo z lažjim pokrovom hladilnika polnilnega zraka, brisalci iz ogljikovih vlaken, tanjšim zadnjim steklom ter dodatnimi režami na prečkah platišč. Slednje maso znižajo za šest kilogramov. V notranjosti so zmanjšali zvočno zatesnitev, vgradili lažji avdiosistem ter odstranili nekaj predalov. Notranjost diva je prevlečena z modro in sivo alkantaro, ostali deli pa so iz ogljikovih vlaken.

Nova umetnina s chironom deli pogonski sklop in šasijo. Za kabino je tako nameščen pošasten osemlitrski 16-valjni motor (dva vzporedno postavljena osemvaljnika), ki razvije 1.103 kilovate oziroma 1.500 konjskih moči. Maksimalni navor 1.600 njutonmetrov je dostopen v območju od dva do šest tisoč vrtljajev. Divo s pomočjo štirikolesnega pogona ter sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika do stotice poleti v le 2,4 sekunde.

Avtomobilska umetnina za 40 srečnežev

Najvišja hitrost je omejena na 'le' 380 kilometrov na uro. Najšibkejša točka diva so pnevmatike, ki so zaradi negativne usločenosti koles in dodatne potisne sile izpostavljene dodatnemu pritisku. Zaradi previdnostnih razlogov je najvišja hitrost zato nižja kot pri ostalih modelih znamke. Kljub temu je bila skrbno izbrana skupina strank nad avtomobilom navdušena. V podjetju so se pohvalili, da so vseh 40 primerkov prodali nemudoma. Ob neto ceni petih milijonov evrov so privilegij lastništva diva ponudili le obstoječim strankam, ki že imajo v lasti chirona.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Kam gre šengen? Avstrija in Nemčija podaljšujeta nadzor - kaj lahko storijo evroposlanci? 16

Evroposlanci se bodo v ponedeljek zbrali na zasedanju v Strasbourgu, kjer bodo razpravljali tudi o šengnu - o posodobitvi šengenskega...

FINANCE
Članki
Članki Higiena pri prehajanju z javnega položaja v zasebni sektor 3

Pojav vrtljivih vrat – ko posamezniki na istem področju prehajajo s položajev v javni upravi na položaje v zasebni sektor – je lahko...

AVTO
Novice
Novice Nemčija: subvencije za zamenjavo starejših dizlov v najbolj prizadetih mestih 3

Tudi v Berlinu uvajajo prepoved za dizelska vozila na glavnih prometnicah. Ker to ni prvo mesto, nemška vlada pa želi, da bi bila...

FINANCE
Članki
Članki Nemške kazalnike vse bolj zaznamuje nestanovitnost 1

Koliko so dogodki iz zadnjih mesecev vplivali konkretno na rast nemškega BDP, pa bomo videli že prihodnji teden

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Zakaj se moramo pogovarjati o demografiji 19

V osmih grafih ponujamo osnovne izzive na slovenskem trgu dela, za mlade in starejše ter za odločevalce in družbo kot celoto.