Veliki primerjalni test športnih terencev, ki so prevzeli tudi Slovence Veliki primerjalni test športnih terencev, ki so prevzeli tudi Slovence PRIMA test: audi Q5, BMW X3, alfa romeo stelvio, mercedes-benz GLC, lexus NX in volvo XC60
(intervju s šefom Nissana): Za uspeh sta nujna specializacija in vnovično zategovanje pasu (intervju s šefom Nissana): Za uspeh sta nujna specializacija in vnovično zategovanje pasu Marjan Murn, direktor prodaje in marketinga Nissana v regiji Adriatic, pojasnjuje zakaj lahko specializacija avtomobilskemu proizvajalcu prinese boljše rezultate kot boj v množičnem razredu
EuroNCAP: pet zvezdic za prvi preizkušen avto na gorivne celice EuroNCAP: pet zvezdic za prvi preizkušen avto na gorivne celice Na zadnjih preizkusih EuroNCAP so si pet zvezdic za varnost prislužili hyundai nexo, mazda6, mercedes-benz A in lexus ES, štiri zvezdice pa citroën berlingo, peugeot rifter in opel combo
Mazdina trojka prinaša tehnično evolucijo, mehak hibrid s porabo dizla Mazdina trojka prinaša tehnično evolucijo, mehak hibrid s porabo dizla Mazda v leto 2019 vstopa z mazdo3 četrte generacije. Poleg sveže oblike še popolnoma nova zasnova in prvi mehki hibrid te znamke.
Ko dizlom kar ne želiš obrniti hrbta Ko dizlom kar ne želiš obrniti hrbta Honda civic z odličnim 1,6-litrskim turbodizlom ponuja tisto pravo kombinacijo moči in varčnosti, ob kateri boste dvakrat premislili, ali bi dizlom za vedno rekli zbogom.

Škoda, ki diši po starih časih, čeprav je popolnoma sveža

 

Več iz teme.

Kliknite na izbrani pojem:  
 
Čas branja: 4 min
21.08.2018  10:21  Dopolnjeno: 21.08.2018 10:41
Škoda fabia letnika 2019 je oblikovno osvežena, bolj varna in še bolj praktična ter še vedno dostopna. Osnovna stane pod desetimi tisočaki, z litrskim turbomotorjem pa pod 11 tisočaki.
Škoda, ki diši po starih časih, čeprav je popolnoma sveža
Škoda fabia z rahlo prenovo, poenostavitvijo motorne ponudbe (vse poganja litrski trivaljni bencinar), s še več uporabnimi rešitvami in brez podražitev.
Foto: Škoda

Več iz teme:  

Novi modeli avtomobilov zadnje čase sporočajo skrajnosti – cenovne, tehnične, merske ali kakršnekoli druge. Komuniciranje je, da bi dosegli pozornost, postalo precej agresivno. Zato je primer, ki sporoča umirjenost, samozavest, že precej redek. Takšna je škoda fabia – osvežen mestni ali majhen družinski avto tretje generacije, ki na trg prinaša kopico uporabnih, a ne v nebo vpijočih sprememb.

Ustvarja enega boljših paketov prostora, vsebine, uporabnosti, dobrih idej in cene. Obenem pa tako poenostavlja ponudbo, da se je kar veselje sprehajati po konfiguratorju. In, seveda, diši po starih škodah. Ne po tehniki ali obliki, ampak s tistim občutkom, da dobiš velik kos avtomobila za odštet denar in da pri tem ni drobnega tiska.

Zdi se, da je fabia še precej nov avto. A koledar pokaže, da je prva generacija prišla na trg že daljnega leta 1999, do danes pa so se zvrstile že tri generacije. Fabia je bila prva novodobna mala škoda, ki je pretrgala tradicijo nizkocenovnih avtomobilov te znamke. Lastnik Volkswagen je s prehodom s favorita oziroma formana tvegal tudi cenovni preskok, a mu je ta uspel.

Le v Sloveniji je bilo zadnji dan prejšnjega leta registriranih 13.394 fabij vseh treh generacij (nekaj manj kot citroënov C3 in več kot berlingov), v prvi polovici leta pa je čehinja v sredini življenjskega obdobja našla 802 kupca. S tem rezultatom se sicer ne more meriti s cliom ali polom, a se vseskozi drži peterice najbolje prodajanih.

Osvežena fabia prihaja na trg nekako v senci pola, ki je povsem nov. Fabia modelnega leta 2019 je namreč zasnovana na prejšnji generaciji osnove MQB (skrajšana prilagodljiva osnova), a ne kaže vidnih znamenj staranja.

Ko gremo skozi številke in mere, ji ne manjka nič ključnega. Z dolžino nekaj pod štirimi metri je ostala majhna, s prostornostjo kabine se brez težav kosa s tekmeci, 330-litrski prtljažnik pa še danes sodi med največje v razredu. Hkrati je fabia ohranila kombijevsko različico s 530-litrskim prtljažnikom, ki se brez težav meri z razred večjimi avtomobili ali celo dva razreda večjimi, če imajo premijski predznak.

Motorna ponudba je poenostavljena, da skoraj ne more biti bolj. Na voljo je le litrski trivaljni bencinar (s slabo prodajani dizelskimi motorji je konec). Osnovni je brez turbopolnilnika, ima 44 ali 55 kilovatov (v slovenskem ceniku je le zmogljivejši). Turbo oziroma TSI pa zmore 70 ali 81 kilovatov in konec. Seveda, izbirati je mogoče med pet- ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom in sedemstopenjsko avtomatiko z dvema sklopkama.

In kaj je novega pri osveženi fabii? Prednji del z žarometi, masko in odbijačem. Novi so tudi zadnje luči in odbijač, dnevne luči v LED-tehniki so serijske, polne LED s funkcijo osvetlitve zavoja pa doplačljive. V kabini je fabia dobila nove materiale, nekaj boljše na videz in otip, vložke različnih barv, novo oblazinjenje, merilnike in osvetlitev sredinske konzole. Različica monte carlo z dvobarvno karoserijo je še bolj prelestna, izbirati je mogoče barve strehe, karoserije in koles – ta so lahko tudi črna ali bela in merijo do 18 palcev.

Nekaj novosti je tudi pri varnosti, denimo opozorilnika na mrtvi kot in promet za avtomobilom. Zaslon na dotik velikosti 6,5 palca ima medijski vmesnik swing plus, povezljiv je s pametnimi telefoni. Mogoča je tudi povezljivost s spletom. Tisto, kar je pomembno za znamko Škoda in tudi za fabio, pa so uporabne ideje, ki jih čehinja prinaša med kupce. S prenovo je namreč dobila dva USB-vhoda med prednjima sedežema, namenjena zadaj sedečim, nosilec za tablico za prednjimi zglavniki, trpežno obliko prtljažnika, uporabno na obeh straneh, in odstranljivo LED-svetilko, ki sicer biva v prtljažniku.

Še cene. Osnovna fabia z že kar bogatim paketom easy stane manj kot deset tisočakov – v petvratni ali karavanski različici. Najšibkejši turbomotor s 70 kilovati pa 10.900 oziroma 11.560 evrov (combi). Precej bogatejša različica monte carlo se začne nekaj pod 15 tisočaki. Nekaj je tudi drobnega tiska, pri opremi easy je dodatno jamstvo doplačljivo – 186 evrov.

Foto: Miloš Milač in Škoda


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Nemška borza spreminja indekse DAX 2

Pri Deutsche Börse, operaterju nemške borze, bodo septembra spremenili sestavo treh borznih indeksov iz družine DAX, tudi zaradi odprave...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki Šef ECB bo v četrtek pojasnil, kaj lahko pričakujemo pri obrestih 1

Trump, Turčija in Italija - to so tri ključne besede, zaradi katerih se nekateri zdaj sprašujejo, ali bo ECB ostala na začrtani poti k...

FINANCE
Članki
Članki Jean-Claude Juncker: Članice morajo pokazati solidarnost pri migracijah, če naj ohranimo šengen 8

V zadnjem nagovoru o razmerah v EU je predsednik evropske komisije Juncker napovedal številne ukrepe - za zaščito zunanje meje in...

FINANCE
Članki
Članki Julija je nemško naložbeno zaupanje še bolj upadlo

Po panogah so najslabša pričakovanja za avtomobilsko industrijo, najboljša pa za panogo informacijskih tehnologij ter tudi za...

FINANCE
Nemška naročila upadla tudi julija, zlasti zaradi manj naročil iz tujine

Julijski podatki o zmanjšanju novih naročil za nemška industrijska podjetja po ocenah analitikov kažejo, da nemške tovarne niso imune...

FINANCE
Članki
Članki Britanska vlada je objavila napotke za scenarij izstopa brez dogovora

Napotki so precej tehnični, nanašali naj bi se na več kot 80 področij, v prvih 31 pa vlada denimo daje splošne nasvete za podjetja v...