Hyundai prebrodil ohlajanje Kitajske in povečal dobiček Hyundai prebrodil ohlajanje Kitajske in povečal dobiček Prodaja Hyundaia je na največjem svetovnem trgu v prvem trimesečju strmoglavila za 19 odstotkov, družba pa je vseeno prvič v zadnjih šestih trimesečjih povečala čisti dobiček.
Volvo povečal prodajo in že zapolnil letošnjo knjigo naročil Volvo povečal prodajo in že zapolnil letošnjo knjigo naročil Prihodki od prodaje so se povečali za petino, k rasti pa so prispevali vsi poslovni segmenti
Kje servisirate avto v garanciji in kje ga zares morate? Kje servisirate avto v garanciji in kje ga zares morate? Veljavnost garancije za avto ni povezana s servisi pri pooblaščenih serviserjih, nadzor AVK pa je pokazal, da ima kar polovica avtomobilskih proizvajalcev še vedno nejasno zapisane garancijske pogoje.
Mercedes za VIP goste s krepkimi motorji, sedeži razreda S in kmalu tudi na elektriko Mercedes za VIP goste s krepkimi motorji, sedeži razreda S in kmalu tudi na elektriko Preizkusili smo osveženi mercedes-benz razreda V. Velik kombi v treh dolžinah, s štirivaljnimi dizelskimi motorji moči vse do 176 kilovatov in udobjem ter razkošjem, ki pritiče tej znamki. Kmalu tudi električen EQV z dosegom 400 kilometrov.
Velikonočno razpoloženje v društvu napetih zadnjic Velikonočno razpoloženje v društvu napetih zadnjic Na letošnjem dogodku degustacije porschejev (Porsche Road Tour) smo se zapeljali s caymanom, panamero, macanom, cayenom in novo generacijo ikonične carrere 911. Da bi bilo rapoloženje še bolj praznično, so bili avtomobili odeti v žive barve, kot velikonočni pirhi.

Škoda, ki diši po starih časih, čeprav je popolnoma sveža

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska...   dodaj
Volkswagen dodaj
Zaslon dodaj
 
Čas branja: 4 min
21.08.2018  10:21  Dopolnjeno: 21.08.2018 10:41
Škoda fabia letnika 2019 je oblikovno osvežena, bolj varna in še bolj praktična ter še vedno dostopna. Osnovna stane pod desetimi tisočaki, z litrskim turbomotorjem pa pod 11 tisočaki.
Škoda, ki diši po starih časih, čeprav je popolnoma sveža
Škoda fabia z rahlo prenovo, poenostavitvijo motorne ponudbe (vse poganja litrski trivaljni bencinar), s še več uporabnimi rešitvami in brez podražitev.
Foto: Škoda

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Novi modeli avtomobilov zadnje čase sporočajo skrajnosti – cenovne, tehnične, merske ali kakršnekoli druge. Komuniciranje je, da bi dosegli pozornost, postalo precej agresivno. Zato je primer, ki sporoča umirjenost, samozavest, že precej redek. Takšna je škoda fabia – osvežen mestni ali majhen družinski avto tretje generacije, ki na trg prinaša kopico uporabnih, a ne v nebo vpijočih sprememb.

Ustvarja enega boljših paketov prostora, vsebine, uporabnosti, dobrih idej in cene. Obenem pa tako poenostavlja ponudbo, da se je kar veselje sprehajati po konfiguratorju. In, seveda, diši po starih škodah. Ne po tehniki ali obliki, ampak s tistim občutkom, da dobiš velik kos avtomobila za odštet denar in da pri tem ni drobnega tiska.

Zdi se, da je fabia še precej nov avto. A koledar pokaže, da je prva generacija prišla na trg že daljnega leta 1999, do danes pa so se zvrstile že tri generacije. Fabia je bila prva novodobna mala škoda, ki je pretrgala tradicijo nizkocenovnih avtomobilov te znamke. Lastnik Volkswagen je s prehodom s favorita oziroma formana tvegal tudi cenovni preskok, a mu je ta uspel.

Le v Sloveniji je bilo zadnji dan prejšnjega leta registriranih 13.394 fabij vseh treh generacij (nekaj manj kot citroënov C3 in več kot berlingov), v prvi polovici leta pa je čehinja v sredini življenjskega obdobja našla 802 kupca. S tem rezultatom se sicer ne more meriti s cliom ali polom, a se vseskozi drži peterice najbolje prodajanih.

Osvežena fabia prihaja na trg nekako v senci pola, ki je povsem nov. Fabia modelnega leta 2019 je namreč zasnovana na prejšnji generaciji osnove MQB (skrajšana prilagodljiva osnova), a ne kaže vidnih znamenj staranja.

Ko gremo skozi številke in mere, ji ne manjka nič ključnega. Z dolžino nekaj pod štirimi metri je ostala majhna, s prostornostjo kabine se brez težav kosa s tekmeci, 330-litrski prtljažnik pa še danes sodi med največje v razredu. Hkrati je fabia ohranila kombijevsko različico s 530-litrskim prtljažnikom, ki se brez težav meri z razred večjimi avtomobili ali celo dva razreda večjimi, če imajo premijski predznak.

Motorna ponudba je poenostavljena, da skoraj ne more biti bolj. Na voljo je le litrski trivaljni bencinar (s slabo prodajani dizelskimi motorji je konec). Osnovni je brez turbopolnilnika, ima 44 ali 55 kilovatov (v slovenskem ceniku je le zmogljivejši). Turbo oziroma TSI pa zmore 70 ali 81 kilovatov in konec. Seveda, izbirati je mogoče med pet- ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom in sedemstopenjsko avtomatiko z dvema sklopkama.

In kaj je novega pri osveženi fabii? Prednji del z žarometi, masko in odbijačem. Novi so tudi zadnje luči in odbijač, dnevne luči v LED-tehniki so serijske, polne LED s funkcijo osvetlitve zavoja pa doplačljive. V kabini je fabia dobila nove materiale, nekaj boljše na videz in otip, vložke različnih barv, novo oblazinjenje, merilnike in osvetlitev sredinske konzole. Različica monte carlo z dvobarvno karoserijo je še bolj prelestna, izbirati je mogoče barve strehe, karoserije in koles – ta so lahko tudi črna ali bela in merijo do 18 palcev.

Nekaj novosti je tudi pri varnosti, denimo opozorilnika na mrtvi kot in promet za avtomobilom. Zaslon na dotik velikosti 6,5 palca ima medijski vmesnik swing plus, povezljiv je s pametnimi telefoni. Mogoča je tudi povezljivost s spletom. Tisto, kar je pomembno za znamko Škoda in tudi za fabio, pa so uporabne ideje, ki jih čehinja prinaša med kupce. S prenovo je namreč dobila dva USB-vhoda med prednjima sedežema, namenjena zadaj sedečim, nosilec za tablico za prednjimi zglavniki, trpežno obliko prtljažnika, uporabno na obeh straneh, in odstranljivo LED-svetilko, ki sicer biva v prtljažniku.

Še cene. Osnovna fabia z že kar bogatim paketom easy stane manj kot deset tisočakov – v petvratni ali karavanski različici. Najšibkejši turbomotor s 70 kilovati pa 10.900 oziroma 11.560 evrov (combi). Precej bogatejša različica monte carlo se začne nekaj pod 15 tisočaki. Nekaj je tudi drobnega tiska, pri opremi easy je dodatno jamstvo doplačljivo – 186 evrov.

Foto: Miloš Milač in Škoda

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki (grafi) Kako se gibanje plač v Sloveniji primerja z drugimi članicami EU 2

Kje so se v zadnjih letih plače najbolj zvišale in kako usklajeno je njihovo gibanje s spremembami v produktivnosti

FINANCE
Članki
Članki Po vrhu o migracijah: Italija z načrtom v desetih točkah, Nemčija z EU več hitrosti 7

Italijanski premier, ki je na nedeljskem izrednem vrhu o migracijah predstavil vladni predlog evropske strategije v desetih točkah, je med...

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...

FINANCE
Članki
Članki Velika revizorska četverica še vedno pod drobnogledom 2

Še vedno teče razprava, kako bi bilo mogoče reorganizirati delovanje velike revizorske četverice – družb EY, Deloitte, KPMG in PwC...

FINANCE
Članki
Članki Šef ECB bo v četrtek pojasnil, kaj lahko pričakujemo pri obrestih 1

Trump, Turčija in Italija - to so tri ključne besede, zaradi katerih se nekateri zdaj sprašujejo, ali bo ECB ostala na začrtani poti k...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Zakaj se moramo pogovarjati o demografiji 19

V osmih grafih ponujamo osnovne izzive na slovenskem trgu dela, za mlade in starejše ter za odločevalce in družbo kot celoto.

FINANCE
Članki
Članki Kako je v drugem četrtletju rasel slovenski BDP, izvemo danes

V članicah EU, za katere so že znani podatki, se je rast BDP v drugem četrtletju v primerjavi s prvim večinoma umirila; podobno...