Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu S prenovo so se v Münchnu posvetili kozmetičnim popravkom, tehnološki nadgradnji in čistim motorjem
Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Prek 50 odstotkov zmogljivejša baterija, 42 odstotkov večji doseg, dodatnih 168 kilogramov mase in za 50 kilovatov močnejši električni motor
Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Znanih je nekaj podrobnosti o strateškem partnerstvu med ameriškim in nemškim avtomobilskim velikanom. S sodelovanjem bosta družbi prihranili milijardo dolarjev (880 milijonov evrov).
Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki sicer upada, vladajo pa mu Nemci.
Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Focusa so na prvo mesto postavili vsi mediji v žiriji Slovenski avto leta, kar mu je prineslo nesporno zmago

Škoda, ki diši po starih časih, čeprav je popolnoma sveža

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 4 min
21.08.2018  10:21  Dopolnjeno: 21.08.2018 10:41
Škoda fabia letnika 2019 je oblikovno osvežena, bolj varna in še bolj praktična ter še vedno dostopna. Osnovna stane pod desetimi tisočaki, z litrskim turbomotorjem pa pod 11 tisočaki.
Škoda, ki diši po starih časih, čeprav je popolnoma sveža
Škoda fabia z rahlo prenovo, poenostavitvijo motorne ponudbe (vse poganja litrski trivaljni bencinar), s še več uporabnimi rešitvami in brez podražitev.
Foto: Škoda

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Novi modeli avtomobilov zadnje čase sporočajo skrajnosti – cenovne, tehnične, merske ali kakršnekoli druge. Komuniciranje je, da bi dosegli pozornost, postalo precej agresivno. Zato je primer, ki sporoča umirjenost, samozavest, že precej redek. Takšna je škoda fabia – osvežen mestni ali majhen družinski avto tretje generacije, ki na trg prinaša kopico uporabnih, a ne v nebo vpijočih sprememb.

Ustvarja enega boljših paketov prostora, vsebine, uporabnosti, dobrih idej in cene. Obenem pa tako poenostavlja ponudbo, da se je kar veselje sprehajati po konfiguratorju. In, seveda, diši po starih škodah. Ne po tehniki ali obliki, ampak s tistim občutkom, da dobiš velik kos avtomobila za odštet denar in da pri tem ni drobnega tiska.

Zdi se, da je fabia še precej nov avto. A koledar pokaže, da je prva generacija prišla na trg že daljnega leta 1999, do danes pa so se zvrstile že tri generacije. Fabia je bila prva novodobna mala škoda, ki je pretrgala tradicijo nizkocenovnih avtomobilov te znamke. Lastnik Volkswagen je s prehodom s favorita oziroma formana tvegal tudi cenovni preskok, a mu je ta uspel.

Le v Sloveniji je bilo zadnji dan prejšnjega leta registriranih 13.394 fabij vseh treh generacij (nekaj manj kot citroënov C3 in več kot berlingov), v prvi polovici leta pa je čehinja v sredini življenjskega obdobja našla 802 kupca. S tem rezultatom se sicer ne more meriti s cliom ali polom, a se vseskozi drži peterice najbolje prodajanih.

Osvežena fabia prihaja na trg nekako v senci pola, ki je povsem nov. Fabia modelnega leta 2019 je namreč zasnovana na prejšnji generaciji osnove MQB (skrajšana prilagodljiva osnova), a ne kaže vidnih znamenj staranja.

Ko gremo skozi številke in mere, ji ne manjka nič ključnega. Z dolžino nekaj pod štirimi metri je ostala majhna, s prostornostjo kabine se brez težav kosa s tekmeci, 330-litrski prtljažnik pa še danes sodi med največje v razredu. Hkrati je fabia ohranila kombijevsko različico s 530-litrskim prtljažnikom, ki se brez težav meri z razred večjimi avtomobili ali celo dva razreda večjimi, če imajo premijski predznak.

Motorna ponudba je poenostavljena, da skoraj ne more biti bolj. Na voljo je le litrski trivaljni bencinar (s slabo prodajani dizelskimi motorji je konec). Osnovni je brez turbopolnilnika, ima 44 ali 55 kilovatov (v slovenskem ceniku je le zmogljivejši). Turbo oziroma TSI pa zmore 70 ali 81 kilovatov in konec. Seveda, izbirati je mogoče med pet- ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom in sedemstopenjsko avtomatiko z dvema sklopkama.

In kaj je novega pri osveženi fabii? Prednji del z žarometi, masko in odbijačem. Novi so tudi zadnje luči in odbijač, dnevne luči v LED-tehniki so serijske, polne LED s funkcijo osvetlitve zavoja pa doplačljive. V kabini je fabia dobila nove materiale, nekaj boljše na videz in otip, vložke različnih barv, novo oblazinjenje, merilnike in osvetlitev sredinske konzole. Različica monte carlo z dvobarvno karoserijo je še bolj prelestna, izbirati je mogoče barve strehe, karoserije in koles – ta so lahko tudi črna ali bela in merijo do 18 palcev.

Nekaj novosti je tudi pri varnosti, denimo opozorilnika na mrtvi kot in promet za avtomobilom. Zaslon na dotik velikosti 6,5 palca ima medijski vmesnik swing plus, povezljiv je s pametnimi telefoni. Mogoča je tudi povezljivost s spletom. Tisto, kar je pomembno za znamko Škoda in tudi za fabio, pa so uporabne ideje, ki jih čehinja prinaša med kupce. S prenovo je namreč dobila dva USB-vhoda med prednjima sedežema, namenjena zadaj sedečim, nosilec za tablico za prednjimi zglavniki, trpežno obliko prtljažnika, uporabno na obeh straneh, in odstranljivo LED-svetilko, ki sicer biva v prtljažniku.

Še cene. Osnovna fabia z že kar bogatim paketom easy stane manj kot deset tisočakov – v petvratni ali karavanski različici. Najšibkejši turbomotor s 70 kilovati pa 10.900 oziroma 11.560 evrov (combi). Precej bogatejša različica monte carlo se začne nekaj pod 15 tisočaki. Nekaj je tudi drobnega tiska, pri opremi easy je dodatno jamstvo doplačljivo – 186 evrov.

Foto: Miloš Milač in Škoda


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Nemčija: subvencije za zamenjavo starejših dizlov v najbolj prizadetih mestih 3

Tudi v Berlinu uvajajo prepoved za dizelska vozila na glavnih prometnicah. Ker to ni prvo mesto, nemška vlada pa želi, da bi bila...

FINANCE
Članki
Članki Rast slovenskega BDP v drugem četrtletju najskromnejša od konca leta 2016 4

Medtem ko je v prvem četrtletju Slovenija zaznala petodstotno gospodarsko rast, je bila v drugem četrtletju v primerjavi z istim obdobjem...

FINANCE
Članki
Članki Julija je nemško naložbeno zaupanje še bolj upadlo

Po panogah so najslabša pričakovanja za avtomobilsko industrijo, najboljša pa za panogo informacijskih tehnologij ter tudi za...

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...