Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov S korenito prenovo modela i20 so se Korejci znebili dizlov, dodali pa mu 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik, zmogljivejši turbo motor ter zvrhano mero pameti.
Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.

Škoda, ki diši po starih časih, čeprav je popolnoma sveža

Čas branja: 4 min
21.08.2018  10:21  Dopolnjeno: 21.08.2018 10:41
Škoda fabia letnika 2019 je oblikovno osvežena, bolj varna in še bolj praktična ter še vedno dostopna. Osnovna stane pod desetimi tisočaki, z litrskim turbomotorjem pa pod 11 tisočaki.
Škoda, ki diši po starih časih, čeprav je popolnoma sveža
Škoda fabia z rahlo prenovo, poenostavitvijo motorne ponudbe (vse poganja litrski trivaljni bencinar), s še več uporabnimi rešitvami in brez podražitev.
Foto: Škoda

Novi modeli avtomobilov zadnje čase sporočajo skrajnosti – cenovne, tehnične, merske ali kakršnekoli druge. Komuniciranje je, da bi dosegli pozornost, postalo precej agresivno. Zato je primer, ki sporoča umirjenost, samozavest, že precej redek. Takšna je škoda fabia – osvežen mestni ali majhen družinski avto tretje generacije, ki na trg prinaša kopico uporabnih, a ne v nebo vpijočih sprememb.

Ustvarja enega boljših paketov prostora, vsebine, uporabnosti, dobrih idej in cene. Obenem pa tako poenostavlja ponudbo, da se je kar veselje sprehajati po konfiguratorju. In, seveda, diši po starih škodah. Ne po tehniki ali obliki, ampak s tistim občutkom, da dobiš velik kos avtomobila za odštet denar in da pri tem ni drobnega tiska.

Zdi se, da je fabia še precej nov avto. A koledar pokaže, da je prva generacija prišla na trg že daljnega leta 1999, do danes pa so se zvrstile že tri generacije. Fabia je bila prva novodobna mala škoda, ki je pretrgala tradicijo nizkocenovnih avtomobilov te znamke. Lastnik Volkswagen je s prehodom s favorita oziroma formana tvegal tudi cenovni preskok, a mu je ta uspel.

Le v Sloveniji je bilo zadnji dan prejšnjega leta registriranih 13.394 fabij vseh treh generacij (nekaj manj kot citroënov C3 in več kot berlingov), v prvi polovici leta pa je čehinja v sredini življenjskega obdobja našla 802 kupca. S tem rezultatom se sicer ne more meriti s cliom ali polom, a se vseskozi drži peterice najbolje prodajanih.

Osvežena fabia prihaja na trg nekako v senci pola, ki je povsem nov. Fabia modelnega leta 2019 je namreč zasnovana na prejšnji generaciji osnove MQB (skrajšana prilagodljiva osnova), a ne kaže vidnih znamenj staranja.

Ko gremo skozi številke in mere, ji ne manjka nič ključnega. Z dolžino nekaj pod štirimi metri je ostala majhna, s prostornostjo kabine se brez težav kosa s tekmeci, 330-litrski prtljažnik pa še danes sodi med največje v razredu. Hkrati je fabia ohranila kombijevsko različico s 530-litrskim prtljažnikom, ki se brez težav meri z razred večjimi avtomobili ali celo dva razreda večjimi, če imajo premijski predznak.

Motorna ponudba je poenostavljena, da skoraj ne more biti bolj. Na voljo je le litrski trivaljni bencinar (s slabo prodajani dizelskimi motorji je konec). Osnovni je brez turbopolnilnika, ima 44 ali 55 kilovatov (v slovenskem ceniku je le zmogljivejši). Turbo oziroma TSI pa zmore 70 ali 81 kilovatov in konec. Seveda, izbirati je mogoče med pet- ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom in sedemstopenjsko avtomatiko z dvema sklopkama.

In kaj je novega pri osveženi fabii? Prednji del z žarometi, masko in odbijačem. Novi so tudi zadnje luči in odbijač, dnevne luči v LED-tehniki so serijske, polne LED s funkcijo osvetlitve zavoja pa doplačljive. V kabini je fabia dobila nove materiale, nekaj boljše na videz in otip, vložke različnih barv, novo oblazinjenje, merilnike in osvetlitev sredinske konzole. Različica monte carlo z dvobarvno karoserijo je še bolj prelestna, izbirati je mogoče barve strehe, karoserije in koles – ta so lahko tudi črna ali bela in merijo do 18 palcev.

Nekaj novosti je tudi pri varnosti, denimo opozorilnika na mrtvi kot in promet za avtomobilom. Zaslon na dotik velikosti 6,5 palca ima medijski vmesnik swing plus, povezljiv je s pametnimi telefoni. Mogoča je tudi povezljivost s spletom. Tisto, kar je pomembno za znamko Škoda in tudi za fabio, pa so uporabne ideje, ki jih čehinja prinaša med kupce. S prenovo je namreč dobila dva USB-vhoda med prednjima sedežema, namenjena zadaj sedečim, nosilec za tablico za prednjimi zglavniki, trpežno obliko prtljažnika, uporabno na obeh straneh, in odstranljivo LED-svetilko, ki sicer biva v prtljažniku.

Še cene. Osnovna fabia z že kar bogatim paketom easy stane manj kot deset tisočakov – v petvratni ali karavanski različici. Najšibkejši turbomotor s 70 kilovati pa 10.900 oziroma 11.560 evrov (combi). Precej bogatejša različica monte carlo se začne nekaj pod 15 tisočaki. Nekaj je tudi drobnega tiska, pri opremi easy je dodatno jamstvo doplačljivo – 186 evrov.

Foto: Miloš Milač in Škoda

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Šef ECB bo v četrtek pojasnil, kaj lahko pričakujemo pri obrestih 1

Trump, Turčija in Italija - to so tri ključne besede, zaradi katerih se nekateri zdaj sprašujejo, ali bo ECB ostala na začrtani poti k...

FINANCE
Članki
Članki Britanska vlada je objavila napotke za scenarij izstopa brez dogovora

Napotki so precej tehnični, nanašali naj bi se na več kot 80 področij, v prvih 31 pa vlada denimo daje splošne nasvete za podjetja v...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Kako se gibanje plač v Sloveniji primerja z drugimi članicami EU 2

Kje so se v zadnjih letih plače najbolj zvišale in kako usklajeno je njihovo gibanje s spremembami v produktivnosti

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Kaj je dobro vedeti, če živite v V. Britaniji in si želite urediti status

Britanski izstop iz EU bo prinesel tudi obveznost, da si državljani drugih članic, tudi Slovenije, v Veliki Britaniji na novo uredijo...

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

AVTO
Posel
Posel Bodo nove meritve izpustov avte podražile? Furs pravi, da ne nujno. Avtotrgovci pravijo, da ja

Prvi september je avtomobilskim proizvajalcem prinesel nove zahteve po čistejših motorjih; pogledali smo, kaj lahko zaradi tega...

FINANCE
Nemška naročila upadla tudi julija, zlasti zaradi manj naročil iz tujine

Julijski podatki o zmanjšanju novih naročil za nemška industrijska podjetja po ocenah analitikov kažejo, da nemške tovarne niso imune...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...