Oplov koncept GT X Experimental daje vpogled v to, kaj prinaša prihodnost in kakšni bodo Oplovi modeli sredi prihodnjega desetletja. Je prvo vozilo, ki prinaša novi Oplov obraz. Žaromete, dnevne luči, kamere in senzorje asistenčnih sistemov – celoten obraz obdaja oblikovni element, ki spominja na odprtino za oči motoristične čelade in so ga zato poimenovali vizir. Ta bo prihodnjim Oplovim modelom zagotovil nov, prepoznaven in drzen obraz.
Glavna značilnost sta dve izraženi osi, ki sekata emblem znamke. Navpična je značilna linija osrednjega pregiba na pokrovu motornega prostora, vodoravno pa predstavljajo značilne dnevne luči v obliki krila. Spodnji video razkriva, da bi bil koncept lahko električen, saj je na enem od prizorov viden merilnik dosega z baterijo. Kljub ne povsem polni bateriji kaže 475 kilometrov. Še en namig, da bi koncept lahko bil električen, je ta, da je maska brez zračnih rež.
Gre za drzen dizajn, ki pomeni velik odstop od nekaterih Oplovih prejšnjih avtomobilov, ki so bili preimenovani iz drugih portfeljev družbe GM. »Koncept samozavestno odseva vrednote naše znamke. Tradicionalnim značilnostim, kot so nemška izdelava, natančnost in kakovost, se pridružujejo vznemirljive in inovativne ideje za osupljivo avtomobilsko izkušnjo,« je pojasnil Oplov izvršni direktor Michael Lohscheller. Novi Opel GT X Experimental bo predstavljen v drugi polovici leta.
Opel je kot prvi evropski proizvajalec leta 1965 na avtomobilskem salonu razstavil oblikovalsko študijo športnega Experimental GT. Monza Concept iz leta 2013 in GT Concept iz 2016 sta tlakovala pot konceptu GT X Experimental.
Nemško avtomobilsko podjetje Opel, ki od lani sodi pod skupino PSA, je v prvem polletju pod francoskim vodstvom imelo 502 milijona evrov dobička. V istem obdobju lani je Opel posloval z izgubo.