(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Audijev kompaktni SUV, ki želi preseči pričakovanja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Audi dodaj
 
Čas branja: 3 min
03.08.2018  00:07  Dopolnjeno: 03.08.2018 00:18
Novi Q3 je večji in bolj dinamičen od predhodnika in želi stopiti iz sence svojih bratov
Audijev kompaktni SUV, ki želi preseči pričakovanja
Foto: Lustig, Roland (I/GP-P)

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Audi dodaj

Športni terenec audi Q3 je v drugi generaciji precej zrasel ter se ne uvršča več med najmanjše. Ob rojstvu prve generacije je bil najmanjši Audijev SUV, nato pa je to vlogo prevzel Q2. V dolžino je zato pridobil skoraj deset centimetrov in zdaj meri 4,485 metra. Širši je za 1,8 centimetra (1,849 metra), medosna razdalja pa je večja za 7,7 centimetra in zdaj meri 2,68 metra.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Po ostrih in ojačanih zunanjih linijah je jasno, da se zgleduje po letos razkritem velikem bratu Q8. Maska motorja ima navpične reže, povsem novi matrični žarometi pa bodo nameščeni za doplačilo. Kupci bodo lahko izbirali med 17-, 18- in 20-palčnimi platišči, dodatno pa bodo lahko po svojem okusu prilagodili barve. Spodnji del karoserije bo mogoče pobarvati v kontrastni barvi in s tem poudariti terensko postavo.

Notranjost po zgledu večjih bratov

Velikega izboljšanja je bila deležna notranjost, ki je zaradi večjih mer pridobila pri prostornosti in udobju. Več prostora je v predelu komolcev, nog in glave. Odvisno od položaja zadnje sedežne klopi in naslonjal prtljažnik sprejme od 530 do 675 litrov, z zložitvijo naslonjal pa se prostor poveča na 1.525 litrov. Zadnja klop je vzdolžno pomična in se deli v razmerju 40/20/40.

Oblika armaturne plošče nadaljuje Audijev oblikovni jezik, ki so ga že prevzeli A8, A7, A6 in Q8. Ekran v obliki tablice je zamenjal vgrajen zaslon, ki je za deset stopinj zasukan proti vozniku in deluje na dotik. Q3 pa ne dobi sekundarnega ekrana za upravljanje s klimatsko napravo. Armaturna plošča je lahko povsem digitalizirana. Instrumentno ploščo lahko krasi 12,3-palčni zaslon, osrednjo armaturno ploščo pa 8,8- ali za doplačilo 10,1-palčni zaslon.

Osnovna oprema vključuje digitalne merilnike, vmesnik MMI za upravljanje z zabavno-informacijskim sistemom, radio, Bluetooth, multifunkcijski volan, oblečen v usnje, klimatsko napravo in LED-žaromete. Del serijske opreme bo varnostni sistem pre sence, ki z radarjem zazna kritične situacije in opozori voznika, po potrebi pa v sili tudi sam zavira, ter opozorilo o menjavi voznega pasu.

V prodajne salone pride novembra

Ob prihodu na trg bo nova generacija audija Q3 na voljo s tremi bencinskimi in dizelskim motorjem. Razpon moči se giblje od 110 (150 konjskih moči) do 169 kilovatov (230 konjskih moči). Za prenos moči bosta skrbela ročni šeststopenjski menjalnik in sedemstopenjski samodejni S-tronic v kombinaciji s sprednjim ali štirikolesnim pogonom. Novega Q3 bodo izdelovali v madžarskem Györu, kjer ima Audi največjo tovarno motorjev. V Evropi bo kupcem na voljo od novembra.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo

Prek več kot 2.000 metrov visokih prelazov v osrčju italijanskih Dolomitov smo zapeljali novi Audi Q3 ter spoznali, da bo zagotovo kos...

AVTO
Novosti
Novosti Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije 24

Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo,...

AVTO
Posel
Posel Audijev šef zapušča mesto predsednika uprave

Včerajšnja aretacije je prvega moža pripeljala do odločitve, da začasno zapusti mesto predsednika uprave Audija in člana uprave...

AVTO
Novosti
Novosti Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov

Novi audi Q8 združuje obliko štirivratne kupejevske limuzine z uporabnostjo in vsestranskostjo športnih terencev. Izdelovali ga bodo v...

FINANCE
Članki
Članki Jean-Claude Juncker: Članice morajo pokazati solidarnost pri migracijah, če naj ohranimo šengen 8

V zadnjem nagovoru o razmerah v EU je predsednik evropske komisije Juncker napovedal številne ukrepe - za zaščito zunanje meje in...

FINANCE
Članki
Članki Iz Italije prihajajo vesti, da finančni minister Tria grozi z odstopom 1

Jabolko spora je italijanski proračun, so si pa sicer vesti, ki o namerah ministra Trie prihajajo iz Italije, nasprotujoče

FINANCE
Članki
Članki Higiena pri prehajanju z javnega položaja v zasebni sektor 3

Pojav vrtljivih vrat – ko posamezniki na istem področju prehajajo s položajev v javni upravi na položaje v zasebni sektor – je lahko...