Avto

Audijev kompaktni SUV, ki želi preseči pričakovanja

Novi Q3 je večji in bolj dinamičen od predhodnika in želi stopiti iz sence svojih bratov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
03.08.2018 00:07
Dopolnjeno: 03.08.2018 00:18
Čas branja: 3 min

Športni terenec audi Q3 je v drugi generaciji precej zrasel ter se ne uvršča več med najmanjše. Ob rojstvu prve generacije je bil najmanjši Audijev SUV, nato pa je to vlogo prevzel Q2. V dolžino je zato pridobil skoraj deset centimetrov in zdaj meri 4,485 metra. Širši je za 1,8 centimetra (1,849 metra), medosna razdalja pa je večja za 7,7 centimetra in zdaj meri 2,68 metra.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Po ostrih in ojačanih zunanjih linijah je jasno, da se zgleduje po letos razkritem velikem bratu Q8. Maska motorja ima navpične reže, povsem novi matrični žarometi pa bodo nameščeni za doplačilo. Kupci bodo lahko izbirali med 17-, 18- in 20-palčnimi platišči, dodatno pa bodo lahko po svojem okusu prilagodili barve. Spodnji del karoserije bo mogoče pobarvati v kontrastni barvi in s tem poudariti terensko postavo.

Notranjost po zgledu večjih bratov

Velikega izboljšanja je bila deležna notranjost, ki je zaradi večjih mer pridobila pri prostornosti in udobju. Več prostora je v predelu komolcev, nog in glave. Odvisno od položaja zadnje sedežne klopi in naslonjal prtljažnik sprejme od 530 do 675 litrov, z zložitvijo naslonjal pa se prostor poveča na 1.525 litrov. Zadnja klop je vzdolžno pomična in se deli v razmerju 40/20/40.

Oblika armaturne plošče nadaljuje Audijev oblikovni jezik, ki so ga že prevzeli A8, A7, A6 in Q8. Ekran v obliki tablice je zamenjal vgrajen zaslon, ki je za deset stopinj zasukan proti vozniku in deluje na dotik. Q3 pa ne dobi sekundarnega ekrana za upravljanje s klimatsko napravo. Armaturna plošča je lahko povsem digitalizirana. Instrumentno ploščo lahko krasi 12,3-palčni zaslon, osrednjo armaturno ploščo pa 8,8- ali za doplačilo 10,1-palčni zaslon.

Osnovna oprema vključuje digitalne merilnike, vmesnik MMI za upravljanje z zabavno-informacijskim sistemom, radio, Bluetooth, multifunkcijski volan, oblečen v usnje, klimatsko napravo in LED-žaromete. Del serijske opreme bo varnostni sistem pre sence, ki z radarjem zazna kritične situacije in opozori voznika, po potrebi pa v sili tudi sam zavira, ter opozorilo o menjavi voznega pasu.

V prodajne salone pride novembra

Ob prihodu na trg bo nova generacija audija Q3 na voljo s tremi bencinskimi in dizelskim motorjem. Razpon moči se giblje od 110 (150 konjskih moči) do 169 kilovatov (230 konjskih moči). Za prenos moči bosta skrbela ročni šeststopenjski menjalnik in sedemstopenjski samodejni S-tronic v kombinaciji s sprednjim ali štirikolesnim pogonom. Novega Q3 bodo izdelovali v madžarskem Györu, kjer ima Audi največjo tovarno motorjev. V Evropi bo kupcem na voljo od novembra.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Avto
Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji
Avto
AvtoMiloš Milač Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji 2

Slovenski avtoposel skozi oči in izkušnje Frenka Tavčarja s skoraj 30-letnimi izkušnjami v poslu, nekdanjega šefa Audija in oddelka za prodajo podjetjem v Porscheju Slovenija.

FINANCE
Avto
Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen
Avto
AvtoMiloš Milač Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen 2

Za nemški Audi se je zadnja leta zdelo, da je pri oblikovanju in modelski paleti zapeljal v slepo ulico. To sicer ni nenavadno. Zgodilo se je že tekmecema BMW in Mercedes-Benzu in le oblikovni ali tehnični šok je kolesje premaknil naprej v novi smeri.

FINANCE
PMM
Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov

Audi razkriva skoraj vse podrobnosti novega električnega SUV Q4 e-tron. Na trg prihaja še letos.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Osvežena vstopnica v Audijevo visoko družbo
Avto
AvtoUroš Božin Osvežena vstopnica v Audijevo visoko družbo

Na slovenske ceste je prispel najmanjši Audijev predstavnik družine Q: majhen, mladosten in precej bolj dostopen kot večji bratje.

FINANCE
PMM
Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi 24

Audi je danes razkril prvi kompaktni električni SUV Q4 e-tron z dosegom do 528 kilometrov. K nam prihaja julija s ceno 45 oziroma manj kot 41 tisočakov, upoštevaje subvencije.

FINANCE
PMM
Audijev električni potovalnik za sladokusce
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMatej Kačič Audijev električni potovalnik za sladokusce

Audi je predstavil še en povsem električni model, športna potovalna limuzina e-tron GT za vsaj sto tisočakov pa ob oblinah in udobju navduši tudi s tehniko.

FINANCE
PMM
Audijeva trajnostna vizija mestne mobilnosti
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostAnže Jamnik Audijeva trajnostna vizija mestne mobilnosti

Po konceptih skysphere in grandsphere je Audi predstavil še študijo urbansphere, ki je, kakor pove že ime, namenjen predvsem uporabi v urbanem okolju velikih (kitajskih) mest.