(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.
Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo multimodalnost, sopotništvo in učinkovita vozila
Ford, ki pravila igre piše na novo Ford, ki pravila igre piše na novo Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven
Bram Schot bo novi šef Audija Bram Schot bo novi šef Audija Na vrhu Audija je junija začasno zamenjal Ruperta Stadlerja, ko je ta zaradi domnevnega prikrivanja podatkov in zavajanja v oglaševanju dizelskih motorjev odšel v pripor.

Prostorna in presenečenj polna japonka, ki se požvižga na dizle

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Apple dodaj
Samsung dodaj
Honda dodaj
Uroš Božin dodaj
 
Čas branja: 7 min
01.08.2018  23:00  Dopolnjeno: 02.08.2018 01:06
Hondin SUV izpopolnjuje uspešno formulo udobnega, prostornega in vsestranskega avtomobila, ki se mu kupci zadnja leta težko uprejo.
Prostorna in presenečenj polna japonka, ki se požvižga na dizle
Po cestah Kitzbühla smo se zapeljali s peto generacijo Hondinega priljubljenega SUV. CR-V je najbolj prodajani SUV na svetu, poudarjajo Japonci. V petih letih so jih prodali kar 3,5 milijona, od rojstva prve generacije leta 1995 pa kar 9,7 milijona.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Apple dodaj
Samsung dodaj
Honda dodaj
Uroš Božin dodaj

Kratica SUV je v zadnjih letih v avtomobilski industriji poskrbela za pravo norijo. Na vrhu lestvic najbolje prodajanih avtomobilov že nekaj časa kraljuje Hondin CR-V. Kakšno pot so tokrat izbrali Japonci, razkriva novi CR-V. Na nekaterih daljnih trgih je naprodaj že kakšno leto, s septembrom pa bodo na svoje prišli še evropski vozniki. Zmagovite kombinacije ne gre radikalno spreminjati, zato novi CR-V ob bolj privlačnih linijah svoje adute skriva v notranjosti. Kljub isti dolžini kot predhodna generacija so prostorsko učinkovitost kabine izboljšali, da omogoča tudi izbiro sedmih sedežev.

Nabrušeni dizajn

V dolžino CR-V ostaja enak, inženirji so kolesa potisnili proti vogalom ter s tem za tri centimetre povečali medosno razdaljo. Avto je za dva centimetra širši, zaradi večjih koles in bolj mesnatih pnevmatik je za 3,5 centimetra povečana oddaljenost od tal. Kabina je potisnjena nazaj, motorni pokrov pa je daljši. Prepoznavni obraz serijsko v vseh paketih opreme krasijo moderni žarometi, ki svetijo v LED-tehnologiji. Na atraktivnem zadku zbujajo pozornost tridimenzionalni izstopajoči luči ter pokončna smernika. Vse različice imajo dve izpušni cevi in spojler, ki še dodatno pripomorejo k dinamičnemu videzu. Telo z napihnjenimi odbijači objemajo dodatki iz kroma, ki športni drži dodajo še odmerek elegance.

Povezljivost in prostorska izkoriščenost

Japonci vedo, da vsaka generacija ne more pridobiti le velikosti, zato so se držali zdajšnjih zunanjih mer, pozornost pa so namenili prostorski izkoriščenosti. Ko se usedeš, najprej opaziš kakovost uporabljenih materialov, s katerimi se bo japonka lažje spopadala z evropsko konkurenco. V različici z najvišjo stopnjo opreme executive se lahko spogleduje tudi s premijskimi tekmeci. Armaturna plošča je jasna, čista in pregledna. Namesto na dveh zaslonih se zdaj vse informacije izpisujejo na osrednjem. Vse več uporabnikov pričakuje, da s svojimi pametnimi telefoni upravljajo multimedijski sistem. CR-V to omogoča lastnikom naprav Apple in Samsung s povezavo prek Android Auto in Apple Car Play ter z zrcaljenjem slike.

Navdušuje število in velikost odlagalnih površin. Oblika predala med sedežema se lahko prilagaja – če polico premaknete na dno, vanj lahko spravite prenosni računalnik in žensko torbico. Padajoča linija motornega pokrova, za centimeter ožji A-stebriček, veliko zadnje okno ter stranski ogledali vozniku omogočajo odlično preglednost.

Prostorsko presenečenje

Kabina že v predhodniku ni bila majhna, nova generacija pa bo s prostornostjo mnoge osupnila. Spredaj je prostora na pretek, v drugi sedežni vrsti pa skoraj toliko, kot bi ga pričakoval v limuzinah s podaljšanim medosjem. Tudi ko na voznikov sedež sede velikan, je na zadnjih sedežih prostora veliko. Prvič si bo CR-V mogoče omisliti s sedmimi sedeži. Za večjo prostornost za noge tretje vrste so rezervoar za gorivo namestili nižje. Zadnja bočna vrata se odprejo pod kotom 86 stopinj, kar ob nizkem pragu omogoča lažje dostopanje do tretje sedežne vrste. Ta ima dovolj prostora, kljub temu pa bodo tam sedeli mlajši in spretnejši.

Prtljažni prostor v petsedežniku je širši in daljši, omogoča dve nastavitvi višine dna. Kljub nizkemu nakladnemu robu in višji oddaljenosti od tal je v dnu dovolj prostora za pravo rezervno kolo. V prtljažnik gre 561 litrov prtljage, ob podrtju druge sedežne vrste je dno povsem ravno, prostornina pa se povzpne na 1.756 litrov. Za šestim in sedmim sedežem je prtljažnega prostora 150 litrov, če pa sta zložena, prtljažnik pogoltne do 472 litrov. Tudi sedemsedežni CR-V z zložitvijo vseh sedežev ponuja ravno dno.

Brez Evropejcem ljubega dizla

Pod motornim pokrovom postane CR-V kontroverzen. Japonci zaradi zmede in nejasnosti z dizli vse upe polagajo v 1,5-litrski VTEC bencinski turbomotor, ki ga poznamo že pri civicu. Dizelskega motorja sploh ne bo v ponudbi. Vstopna različica razvije 127 kilovatov (173 konjskih moči) ter 220 newtonmetrov navora, ki so na voljo od 1.900 do pet tisoč vrtljajev. V kombinaciji z brezstopenjskim menjalnikom (CVT) dobite še štirikolesni pogon, motor pa ima 140 kilovatov (193 konjskih moči) ter dodatnih 20 newtonmetrov, ki so dostopni pri dva tisoč vrtljajih. Motor moč proizvaja linearno, prisilno polnjenje dobro skriva, zavrti pa se rad tudi v višje vrtljaje. CR-V je najbolj poskočen v najlažji različici s prednjim pogonom ter ročnim menjalnikom, saj do sto kilometrov na uro potrebuje dobrih devet sekund. V različici s samodejnim menjalnikom s pritiskom na plin nekoliko postoji, da si vzame dah, in nato poskoči. Sto kilometrov na uro doseže v desetih sekundah.

Dobro se razume z zavoji

CR-V neguje Hondino tradicijo dobrih voznih lastnostih. V zavojih je odličen. Nagibanja karoserije je zelo malo, volan pa je lahkoten in neposreden. Kot smo vajeni pri hondah, je ročni menjalnik natančen, prestavljanje pa lahkotno. Na zelo visoki ravni je udobje. Podvozje brez težav opravi z neravninami in razpokami, vzmetenje pa zelo dobro prestreže tresljaje. Zaradi dobre zvočne zatesnjenosti lahko res uživamo v udobju.

Za dodaten oprijem in uporabnost na neasfaltiranih cestah poskrbi štirikolesni pogon. Pri večjih hitrostih se zaradi varčnosti izklopi, zaradi štirikolesnega pogona je oddaljenost od tal višja za centimeter in meri zajetnih 20 centimetrov.

Skrivnostni nasmeh in varnost serijsko

Maska hladilnika skriva aktivne lopute, ki samodejno uravnavajo večji pretok zraka za hlajenje motorja; pri nižjih temperaturah ali zmerni hitrosti se bodo za boljšo aerodinamiko te lopute zaprle. Karoserija vsebuje novo generacijo konstrukcije ACE, ki uporablja mrežo povezanih strukturnih elementov ter silo prenese na stebre. Konstrukcija je zaradi večje uporabe visoko trdega jekla (36 odstotkov) močnejša ter hkrati lažja. Na področju aktivne varnosti razveseljuje odločitev, da varnostni paket Honda sensing postaja del serijske opreme, ki med drugim vključuje sistem sledenja voznega pasu, prilagodljivi aktivni tempomat, prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo pred naletom spredaj ter zavorni sistem za ublažitev naleta.

Za okoljsko ozaveščene prihaja hibrid

Nova generacija, ki jo bodo izdelovali na Japonskem, bo v slovenske prodajne salone prispela jeseni. Pri Hondi bodo še zadnje karte na mizo položili v začetku prihodnjega leta, ko bo predstavljen še hibrid i-MMD z dvolitrskim bencinskim motorjem, ki po uporabljal atkinsonov cikel, ter dvema elektromotorjema. Privlačna japonka se je v novi generaciji še bolje oborožila za napad na evropski trg in nadaljevanje bogate tradicije Hondine kratice za udobno vsestransko vozilo.

Foto: Honda in Uroš Božin


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Hondin prostorski čudež začel lov na slovenske kupce 9

Svetovno najbolj prodajan SUV začenja pohod na slovenski trg z začetno ceno 27.900 evrov.

AVTO
Testi
Testi Nenavadna honda, ki te prime in pošteno ''drži''

Honda civic grand ponuja kar samosvojo karoserijsko obleko, toda kombinacija motorja, menjalnika in podvozja ustvarja avto precej...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki Juncker: vprašajmo se, kaj lahko gospodarstvo naredi za ljudi 3

Potem ko je EU dosegla okrevanje, bo po mnenju predsednika evropske komisije Jeana-Clauda Junckerja naslednji pomembni korak, da ga bodo...

FINANCE
Članki
Članki EU bo omejila tudi ceno mednarodnih telefonskih klicev v druge članice 3

Po novem boste precej kmalu lahko malo bolj sproščeni glede stroškov, če boste od doma s svoje mobilne (ali fiksne) številke...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...

FINANCE
Članki
Članki Nemška borza spreminja indekse DAX 2

Pri Deutsche Börse, operaterju nemške borze, bodo septembra spremenili sestavo treh borznih indeksov iz družine DAX, tudi zaradi odprave...