Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Najuspešnejši slovenski hokejist Anže Kopitar je na obisku v Sloveniji prejel novega jeklenega konjička. Odslej se bo v domačih krajih vozil z luksuznim terencem mercedes-benz GLE.
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.
Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših strank, kar tri četrtine teh pa jih ostane zvestih znamki.

Zakaj Elon Musk zlahka gradi rakete, družinski avtomobil pa mu je pekel

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska...   dodaj
električna...   dodaj
industrija   dodaj
avtomatizacija   dodaj
Elon Musk dodaj
 
Čas branja: 12 min
29.07.2018  16:00
Zakaj Elon Musk zlahka gradi rakete, družinski avtomobil pa mu je pekel
"Bili smo veliki bedaki in nismo vedeli, kaj počnemo," o avtomatizaciji tovarne pravi Elon Musk, prvi mož Tesle.

V nadaljevanju:

  • Kako gresta skupaj množična produkcija in Muskova obsedenost s popolnostjo in maničnim zasledovanjem cilja.
  • Zakaj je izdelovanje avtomobilov zahtevnejše od gradnje raket. "Bili smo veliki bedaki, nismo vedeli, kaj počnemo," je povedal Musk.
  • Kako se Musk znebi podizvajalcev, ki jih ima za parazite.
  • Delavci so v tovarni tudi po 16 ur, zaposleni zaradi izčrpanosti razvijejo zombijevski pogled. Nesreče pri delu Tesla prikriva, priče se o njih bojijo javno govoriti.
  • Za to, da sploh obstaja trg za električne avtomobile, je Muskova zasluga. Svetu je želel sporočiti, da bodo ljudje kupovali električne avtomobile. Tesla je, kot pravi Musk, "pravo avtomobilsko podjetje". Kako veličastno in kakšen pekel!
Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

 
AVTO
Posel
Posel Musk si je premislil: Tesla se ne umika z borze 7

Nov zasuk v vedno manj prepričljivi zgodbi Tesle

AVTO
Novice
Novice Tesla: Rekordni prihodki, rekordna izguba in nove obljube E. Muska 3

Tesla je proizvedla več, a še vedno ne dovolj, da bi se izkopala iz rdečih številk

AVTO
Posel
Posel Trije izzivi za Elona Muska in njegovo Teslo 2

Poleg vseh težav, ki jih ima sicer vizionarski podjetnik, ga zdaj čaka še preiskava ameriškega regulatorja trga