Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Zakaj Elon Musk zlahka gradi rakete, družinski avtomobil pa mu je pekel

Čas branja: 12 min
29.07.2018  16:00
Zakaj Elon Musk zlahka gradi rakete, družinski avtomobil pa mu je pekel
"Bili smo veliki bedaki in nismo vedeli, kaj počnemo," o avtomatizaciji tovarne pravi Elon Musk, prvi mož Tesle.
Prvega julija je Elon Musk spal doma. Večino tedna je prvi mož podjetja Tesla namreč taboril v svoji tovarni električnih avtomobilov v Fremontu v Kaliforniji. V poskusu, da se podjetje izvije iz...
  • Kako gresta skupaj množična produkcija in Muskova obsedenost s popolnostjo in maničnim zasledovanjem cilja.
  • Zakaj je izdelovanje avtomobilov zahtevnejše od gradnje raket. "Bili smo veliki bedaki, nismo vedeli, kaj počnemo," je povedal Musk.
  • Kako se Musk znebi podizvajalcev, ki jih ima za parazite.
  • Delavci so v tovarni tudi po 16 ur, zaposleni zaradi izčrpanosti razvijejo zombijevski pogled. Nesreče pri delu Tesla prikriva, priče se o njih bojijo javno govoriti.
  • Za to, da sploh obstaja trg za električne avtomobile, je Muskova zasluga. Svetu je želel sporočiti, da bodo ljudje kupovali električne avtomobile. Tesla je, kot pravi Musk, "pravo avtomobilsko podjetje". Kako veličastno in kakšen pekel!

Ta članek je dostopen samo za naročnike. Postanite naročnik

Če poznate svoje naročniško ime in geslo, se za branje članka prijavite.
AVTO
Posel
Posel Musk si je premislil: Tesla se ne umika z borze 7

Nov zasuk v vedno manj prepričljivi zgodbi Tesle

AVTO
Novice
Novice Tesla: Rekordni prihodki, rekordna izguba in nove obljube E. Muska 3

Tesla je proizvedla več, a še vedno ne dovolj, da bi se izkopala iz rdečih številk

AVTO
Posel
Posel Trije izzivi za Elona Muska in njegovo Teslo 2

Poleg vseh težav, ki jih ima sicer vizionarski podjetnik, ga zdaj čaka še preiskava ameriškega regulatorja trga