Škodin prostorski čudež za 15.500 evrov Škodin prostorski čudež za 15.500 evrov Scala je novi Škodin avtomobil, ki bo v slovenske družine vnesel nemir, saj za svoj denar ponuja naravnost ogromno prostora.
Nova opel corsa: izjemno sodobna in tudi električna Nova opel corsa: izjemno sodobna in tudi električna Nemški Opel je razmeroma hitro, po petih letih razkril corso nove, že osme generacije. Ta je po vzoru Oplov nove generacije oblikovno privlačna, polna sodobne tehnike in asistenčnih sistemov in kot prvi Opel nastopa tudi v popolnoma električni različici.
Za volanom najnaprednejšega tovornjaka ta hip Za volanom najnaprednejšega tovornjaka ta hip Doslej smo zaslone namesto ogledal in sisteme za samodejno vožnjo lahko gledali le na prototipih in konceptnih vozilih, ki so se vozila po zaprtih cestah, s prenovljenim actrosom, katerega serijska proizvodnja se je začela junija, pa vse to postaja del realnosti
(Ne)realna evforija za električnimi avtobusi (Ne)realna evforija za električnimi avtobusi Nekatera nemška mesta želijo v kratkem obdobju v svoje vozne parke vključiti tudi po 200 električnih avtobusov eCitaro; pri Mercedesu menijo, da gre za prenagle odločitve.
Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Po 13 letih se z vrha Daimlerja poslavlja karizmatični brkati mož Dieter Zetsche. Pripravili smo pregled najzanimivejšega dogajanja v koncernu v času njegovega vodenja.

Zakaj Elon Musk zlahka gradi rakete, družinski avtomobil pa mu je pekel

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska...   dodaj
električna...   dodaj
industrija   dodaj
avtomatizacija   dodaj
Elon Musk dodaj
 
Čas branja: 12 min
29.07.2018  16:00
Zakaj Elon Musk zlahka gradi rakete, družinski avtomobil pa mu je pekel
"Bili smo veliki bedaki in nismo vedeli, kaj počnemo," o avtomatizaciji tovarne pravi Elon Musk, prvi mož Tesle.

V nadaljevanju:

  • Kako gresta skupaj množična produkcija in Muskova obsedenost s popolnostjo in maničnim zasledovanjem cilja.
  • Zakaj je izdelovanje avtomobilov zahtevnejše od gradnje raket. "Bili smo veliki bedaki, nismo vedeli, kaj počnemo," je povedal Musk.
  • Kako se Musk znebi podizvajalcev, ki jih ima za parazite.
  • Delavci so v tovarni tudi po 16 ur, zaposleni zaradi izčrpanosti razvijejo zombijevski pogled. Nesreče pri delu Tesla prikriva, priče se o njih bojijo javno govoriti.
  • Za to, da sploh obstaja trg za električne avtomobile, je Muskova zasluga. Svetu je želel sporočiti, da bodo ljudje kupovali električne avtomobile. Tesla je, kot pravi Musk, "pravo avtomobilsko podjetje". Kako veličastno in kakšen pekel!
Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

 
AVTO
Posel
Posel Musk si je premislil: Tesla se ne umika z borze 7

Nov zasuk v vedno manj prepričljivi zgodbi Tesle

AVTO
Novice
Novice Tesla: Rekordni prihodki, rekordna izguba in nove obljube E. Muska 3

Tesla je proizvedla več, a še vedno ne dovolj, da bi se izkopala iz rdečih številk

AVTO
Posel
Posel Trije izzivi za Elona Muska in njegovo Teslo 2

Poleg vseh težav, ki jih ima sicer vizionarski podjetnik, ga zdaj čaka še preiskava ameriškega regulatorja trga