Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost

Zakaj Elon Musk zlahka gradi rakete, družinski avtomobil pa mu je pekel

Čas branja: 12 min
29.07.2018  16:00
Zakaj Elon Musk zlahka gradi rakete, družinski avtomobil pa mu je pekel
"Bili smo veliki bedaki in nismo vedeli, kaj počnemo," o avtomatizaciji tovarne pravi Elon Musk, prvi mož Tesle.
Prvega julija je Elon Musk spal doma. Večino tedna je prvi mož podjetja Tesla namreč taboril v svoji tovarni električnih avtomobilov v Fremontu v Kaliforniji. V poskusu, da se podjetje izvije iz...
  • Kako gresta skupaj množična produkcija in Muskova obsedenost s popolnostjo in maničnim zasledovanjem cilja.
  • Zakaj je izdelovanje avtomobilov zahtevnejše od gradnje raket. "Bili smo veliki bedaki, nismo vedeli, kaj počnemo," je povedal Musk.
  • Kako se Musk znebi podizvajalcev, ki jih ima za parazite.
  • Delavci so v tovarni tudi po 16 ur, zaposleni zaradi izčrpanosti razvijejo zombijevski pogled. Nesreče pri delu Tesla prikriva, priče se o njih bojijo javno govoriti.
  • Za to, da sploh obstaja trg za električne avtomobile, je Muskova zasluga. Svetu je želel sporočiti, da bodo ljudje kupovali električne avtomobile. Tesla je, kot pravi Musk, "pravo avtomobilsko podjetje". Kako veličastno in kakšen pekel!

Ta članek je dostopen samo za naročnike. Postanite naročnik

Če poznate svoje naročniško ime in geslo, se za branje članka prijavite.
AVTO
Posel
Posel Musk si je premislil: Tesla se ne umika z borze 7

Nov zasuk v vedno manj prepričljivi zgodbi Tesle

AVTO
Novice
Novice Tesla: Rekordni prihodki, rekordna izguba in nove obljube E. Muska 3

Tesla je proizvedla več, a še vedno ne dovolj, da bi se izkopala iz rdečih številk

AVTO
Posel
Posel Trije izzivi za Elona Muska in njegovo Teslo 2

Poleg vseh težav, ki jih ima sicer vizionarski podjetnik, ga zdaj čaka še preiskava ameriškega regulatorja trga