Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Zakaj Elon Musk zlahka gradi rakete, družinski avtomobil pa mu je pekel

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 12 min
29.07.2018  16:00
Zakaj Elon Musk zlahka gradi rakete, družinski avtomobil pa mu je pekel
"Bili smo veliki bedaki in nismo vedeli, kaj počnemo," o avtomatizaciji tovarne pravi Elon Musk, prvi mož Tesle.

V nadaljevanju:

  • Kako gresta skupaj množična produkcija in Muskova obsedenost s popolnostjo in maničnim zasledovanjem cilja.
  • Zakaj je izdelovanje avtomobilov zahtevnejše od gradnje raket. "Bili smo veliki bedaki, nismo vedeli, kaj počnemo," je povedal Musk.
  • Kako se Musk znebi podizvajalcev, ki jih ima za parazite.
  • Delavci so v tovarni tudi po 16 ur, zaposleni zaradi izčrpanosti razvijejo zombijevski pogled. Nesreče pri delu Tesla prikriva, priče se o njih bojijo javno govoriti.
  • Za to, da sploh obstaja trg za električne avtomobile, je Muskova zasluga. Svetu je želel sporočiti, da bodo ljudje kupovali električne avtomobile. Tesla je, kot pravi Musk, "pravo avtomobilsko podjetje". Kako veličastno in kakšen pekel!
Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

AVTO
Posel
Posel Musk si je premislil: Tesla se ne umika z borze 7

Nov zasuk v vedno manj prepričljivi zgodbi Tesle

AVTO
Novice
Novice Tesla: Rekordni prihodki, rekordna izguba in nove obljube E. Muska 3

Tesla je proizvedla več, a še vedno ne dovolj, da bi se izkopala iz rdečih številk

AVTO
Posel
Posel Trije izzivi za Elona Muska in njegovo Teslo 2

Poleg vseh težav, ki jih ima sicer vizionarski podjetnik, ga zdaj čaka še preiskava ameriškega regulatorja trga