Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov S korenito prenovo modela i20 so se Korejci znebili dizlov, dodali pa mu 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik, zmogljivejši turbo motor ter zvrhano mero pameti.
Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.

Umrl virtuoz, ki je rešil Fiat in Chrysler

Čas branja: 2 min
25.07.2018  13:05
Marchionne je na čelo Fiata prišel leta 2004 in ga rešil pred propadom.
Umrl virtuoz, ki je rešil Fiat in Chrysler
Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Umrl je Sergio Marchionne, ki je italijansko-ameriškega proizvajalca avtomobilov Fiat Chrysler vodil od leta 2004, so sporočili na spletni strani FCA. Marchionne bi moral Fiat Chrysler zapustiti spomladi leta 2019 po predstavitvi poslovnih rezultatov. Njegovo stanje se je hudo poslabšalo po kirurškem zapletu na začetku julija.

Marchionne je v zadnjem desetletju svetovno avtomobilsko industrijo zaznamoval s svojimi odkritimi ocenami, tekmovalnim duhom, transparentnostjo ter na položajih predsednika in generalnega direktorja podjetja Fiat Chrysler Automobiles, predsednika in generalnega direktorja Ferrarija, predsednika Maseratija in predsednika CNH Industrial – evropskega proizvajalca tovornjakov, avtobusov, traktorjev in gradbenih vozil, so strnili pri Automotive News Europe.

Dolgoletnemu prvemu možu, ki je bil znan po vztrajanju pri črnih oblačilih, saj je s tem zjutraj prihranil nekaj sekund odločanja, je uspelo to, za kar so številni strokovnjaki napovedovali, da je nemogoče. Oživil je dva slabo stoječa avtomobilska proizvajalca. Ameriško družbo Chrysler je z združitvijo s Fiatom naredil dobičkonosno.

Z roba propada rešil Fiat

Ko je leta 2004 prevzel vodenje Fiata, je imela ta izgubo v višini 2,5 milijarde dolarjev in je bil na robu propada. Na čelu družbe je z General Motorsom izpogajal poravnavo v višini več kot dveh milijard dolarjev minulih pogodbenih obveznosti do Fiata. Zaprl je neučinkovite tovarne in prestrukturiral dolg. Pozneje se je osredotočil na razširitev Fiatove proizvodne linije, v katero je v štirih letih za razvoj 20 novih modelov vložil deset milijard evrov.

Fiat je po preobratu do konca minulega desetletja, ko je ameriško avtomobilsko industrijo prizadel gospodarski zlom, postalo zdravo podjetje. Fiat je v partnerstvo s Chryslerjem vstopil leta 2009, ko je pridobil 20-odstotni lastniški delež. Marchionnejev načrt je bil z vlaganjem v nove produkte, kjer bi Fiat in Chrysler delila vozila, motorje in tovarne, narediti Chrysler dobičkonosen.

RAM je odcepil od Dodgea in ustvaril samostojnega proizvajalca poltovornjakov. Mlajši vodstveni kadri so zamenjali veterane, dali so jim ambiciozne prodajne in finančne cilje ter avtonomijo, da jih dosežejo. Linijo jeepa so razširili po vsem svetu. Do leta 2014 je Fiat prevzel celoten lastniški delež Chryslerja, s tem pa je skupina postala sedmi največji proizvajalec avtomobilov na svetu. Poenoteno lastništvo je Marchionneju omogočilo, da je v celoti uresničil vizijo unikatnega globalnega proizvajalca avtomobilov.

Aprila je Marchionne v petletnem poslovnem načrtu razkril vlogo, ki jo bo znamka Fiat igrala v prihodnje. Fiat bo v Evropi zmanjšan na le nekaj modelov, osredotočili pa se bodo na elektrificirano zasedb0 modelov 500 in fiat panda.

Kljub temu, da ni imel izkušenj v avtomobilski industriji, bil je priznan računovodja, davčni specialist, odvetnik in poslovni strateg, se je v avtomobilskem svetu povzpel do svetovne slave in za seboj pustil največjo sled. V spodnjem daljšem videu Marchionne govori (8:20) o svojih življenjskih lekcijah ter reševanju Fiata in Chryslerja.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Kdo je prvi Neitalijan za volanom Fiat Chryslerja in kaj ga čaka

Britanca Mika Manleyja, novega šefa Fiat Chryslerja, čaka več izzivov: trgovinska politika ameriškega predsednika Donalda Trumpa, dvomi...

AVTO
Novice
Novice Punto in tipo se poslavljata, drugi Fiatovi malčki pa bodo neslišni 10

Fiatovi modeli, ki bodo preživeli čistko, lahko pričakujejo delno in polno elektrifikacijo, razkriva petletni poslovni načrt.

FINANCE
Članki
Članki Jean-Claude Juncker: Članice morajo pokazati solidarnost pri migracijah, če naj ohranimo šengen 4

V zadnjem nagovoru o razmerah v EU je predsednik evropske komisije Juncker napovedal številne ukrepe - za zaščito zunanje meje in...

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki Britanska vlada je objavila napotke za scenarij izstopa brez dogovora

Napotki so precej tehnični, nanašali naj bi se na več kot 80 področij, v prvih 31 pa vlada denimo daje splošne nasvete za podjetja v...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Kaj je dobro vedeti, če živite v V. Britaniji in si želite urediti status

Britanski izstop iz EU bo prinesel tudi obveznost, da si državljani drugih članic, tudi Slovenije, v Veliki Britaniji na novo uredijo...

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...