(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Umrl virtuoz, ki je rešil Fiat in Chrysler

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 2 min
25.07.2018  13:05
Marchionne je na čelo Fiata prišel leta 2004 in ga rešil pred propadom.
Umrl virtuoz, ki je rešil Fiat in Chrysler
Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Obveščaj me o novih člankih:  

Umrl je Sergio Marchionne, ki je italijansko-ameriškega proizvajalca avtomobilov Fiat Chrysler vodil od leta 2004, so sporočili na spletni strani FCA. Marchionne bi moral Fiat Chrysler zapustiti spomladi leta 2019 po predstavitvi poslovnih rezultatov. Njegovo stanje se je hudo poslabšalo po kirurškem zapletu na začetku julija.

Marchionne je v zadnjem desetletju svetovno avtomobilsko industrijo zaznamoval s svojimi odkritimi ocenami, tekmovalnim duhom, transparentnostjo ter na položajih predsednika in generalnega direktorja podjetja Fiat Chrysler Automobiles, predsednika in generalnega direktorja Ferrarija, predsednika Maseratija in predsednika CNH Industrial – evropskega proizvajalca tovornjakov, avtobusov, traktorjev in gradbenih vozil, so strnili pri Automotive News Europe.

Dolgoletnemu prvemu možu, ki je bil znan po vztrajanju pri črnih oblačilih, saj je s tem zjutraj prihranil nekaj sekund odločanja, je uspelo to, za kar so številni strokovnjaki napovedovali, da je nemogoče. Oživil je dva slabo stoječa avtomobilska proizvajalca. Ameriško družbo Chrysler je z združitvijo s Fiatom naredil dobičkonosno.

Z roba propada rešil Fiat

Ko je leta 2004 prevzel vodenje Fiata, je imela ta izgubo v višini 2,5 milijarde dolarjev in je bil na robu propada. Na čelu družbe je z General Motorsom izpogajal poravnavo v višini več kot dveh milijard dolarjev minulih pogodbenih obveznosti do Fiata. Zaprl je neučinkovite tovarne in prestrukturiral dolg. Pozneje se je osredotočil na razširitev Fiatove proizvodne linije, v katero je v štirih letih za razvoj 20 novih modelov vložil deset milijard evrov.

Fiat je po preobratu do konca minulega desetletja, ko je ameriško avtomobilsko industrijo prizadel gospodarski zlom, postalo zdravo podjetje. Fiat je v partnerstvo s Chryslerjem vstopil leta 2009, ko je pridobil 20-odstotni lastniški delež. Marchionnejev načrt je bil z vlaganjem v nove produkte, kjer bi Fiat in Chrysler delila vozila, motorje in tovarne, narediti Chrysler dobičkonosen.

RAM je odcepil od Dodgea in ustvaril samostojnega proizvajalca poltovornjakov. Mlajši vodstveni kadri so zamenjali veterane, dali so jim ambiciozne prodajne in finančne cilje ter avtonomijo, da jih dosežejo. Linijo jeepa so razširili po vsem svetu. Do leta 2014 je Fiat prevzel celoten lastniški delež Chryslerja, s tem pa je skupina postala sedmi največji proizvajalec avtomobilov na svetu. Poenoteno lastništvo je Marchionneju omogočilo, da je v celoti uresničil vizijo unikatnega globalnega proizvajalca avtomobilov.

Aprila je Marchionne v petletnem poslovnem načrtu razkril vlogo, ki jo bo znamka Fiat igrala v prihodnje. Fiat bo v Evropi zmanjšan na le nekaj modelov, osredotočili pa se bodo na elektrificirano zasedb0 modelov 500 in fiat panda.

Kljub temu, da ni imel izkušenj v avtomobilski industriji, bil je priznan računovodja, davčni specialist, odvetnik in poslovni strateg, se je v avtomobilskem svetu povzpel do svetovne slave in za seboj pustil največjo sled. V spodnjem daljšem videu Marchionne govori (8:20) o svojih življenjskih lekcijah ter reševanju Fiata in Chryslerja.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Kdo je prvi Neitalijan za volanom Fiat Chryslerja in kaj ga čaka

Britanca Mika Manleyja, novega šefa Fiat Chryslerja, čaka več izzivov: trgovinska politika ameriškega predsednika Donalda Trumpa, dvomi...

AVTO
Novice
Novice Punto in tipo se poslavljata, drugi Fiatovi malčki pa bodo neslišni 10

Fiatovi modeli, ki bodo preživeli čistko, lahko pričakujejo delno in polno elektrifikacijo, razkriva petletni poslovni načrt.

FINANCE
Članki
Članki Julija je nemško naložbeno zaupanje še bolj upadlo

Po panogah so najslabša pričakovanja za avtomobilsko industrijo, najboljša pa za panogo informacijskih tehnologij ter tudi za...

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...

FINANCE
Članki
Članki Nemška borza spreminja indekse DAX 2

Pri Deutsche Börse, operaterju nemške borze, bodo septembra spremenili sestavo treh borznih indeksov iz družine DAX, tudi zaradi odprave...

FINANCE
Članki
Članki Britanska vlada je objavila napotke za scenarij izstopa brez dogovora

Napotki so precej tehnični, nanašali naj bi se na več kot 80 področij, v prvih 31 pa vlada denimo daje splošne nasvete za podjetja v...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.