Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost

Volvova pot do rekordnega dobička

Čas branja: 3 min
25.07.2018  23:00
Analizirali smo poslovanje švedskega proizvajalca Volvo, ki od prevzema kitajskega geelyja naravnost cveti. V zadnjem četrtletju pa je dosegel rekorden dobiček 405 milijonov evrov.
Volvova pot do rekordnega dobička
Predsednik uprave Volva Hakan Samuelsson eno od prednosti strategije izpostavlja tesno sodelovanje z lastnikom, namesto da bi za zniževanje stroškov iskal tuje partnerje.
Foto: Miloš Milač

Švedski Volvo Cars je v drugem četrtletju letos objavil podatke o rekordnem operativnem dobičku v višini 405 milijonov evrov. V primerjavi z istim obdobjem lani je ta poskočil kar za 28,6 odstotkov. Za 26,9 odstotka so se povečali tudi skupni prihodki, ki so znašali 6,36 milijarde evrov. V tem času je družba prodala 170.232 avtomobilov, kar je 14,6-odstotno povečanje glede na isto obdobje v letu 2017. Operativna marža pa je dosegla prav tako rekordnih 6,4 odstotkov s čimer se Volvo približuje nemški prestižni trojici BMW, Audi in Mercedes-Benz, ki dosega med osem in 10,5 odstotno stopnjo.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Letos je prek 750 milijonov evrov dobička

V prvih šestih mesecih letošnjega leta je operativni dobiček Volva dosegel 752 milijonov evrov, kar je 15,7-odstotno povečanje glede na isto obdobje lanskega leta. Skupni prihodki v prvi polovici leta 2018 so se v primerjavi z lanskim letom povečali za 23,6 odstotka in so dosegli 11,85 milijarde evrov. V prvem polletju letošnjega leta so zabeležili tudi rekordno prodajo, ki je znašala 317.639 avtomobilov, kar je 14,4 odstotka več kot v prvi polovici leta 2017.

Volvo sledi cilju 2020

S temu rezultati je Volvo na dobri poti, da leta 2020 doseže ciljno prodajo 800 tisoč vozil (lani je v svetu prodal 571 tisoč vozil). Močno k temu cilju prispeva lansko jesen predstavljeni mali športni terenec XC40, ki je le pol leta po predstavitvi le v Evropi zbral 80 tisoč naročil in zapolnil proizvodnjo v belgijskem Gentu do konca leta. Ravno te dni pa je pohod na trge začel novi karavanski volvo V60, ki ponuja kar dve različici s priključnim hibridom.

Desetletje nazaj je bilo vse drugače

Pa ni bilo vselej tako. Usoda Volva se je še konec prejšnjega desetletja zdela črna. Ameriški Ford je znamko kupil leta 1999 za šest milijard evrov, leta 2010 pa jo je za štirikrat manjšo ceno prodal kitajskemu Geelyju. Glede na slabotno poslovno stanje prav tako švedskega Saaba, ki je tisti čas umiral na obroke, tudi glede Volva ni bilo čutiti veliko optimizma. Svetovni mediji pa so kitajski prevzem pospremili še z dvomi, da bodo Kitajci zaprli tovarne na Švedskem in v Belgiji, pobrali znanje ter postopoma ugasnili znamko Volvo, kot se je to denimo zgodilo z Roverjem.

Po kratkem predahu v 2012, šprint!

Zgodilo se ni nič od tega. Volvo je po kratkem predahu leta 2012, v prvem polletju je zaradi težkih razmer v Evropi, posloval negativno, le vlagal in rasel. In to kljub nekaterim precej drznim potezam, v nove modele denimo vgrajuje le dvolitrske štirivaljne motorje, obenem postopoma ukinja dizelske motorje, ki so v Evropi še vedno zelo priljubljeni. Volvo je ob tem ovrgel napovedi medijev in ohranil evropske tovarne, dodal pa še dve na kitajskem in lani uvedel še železniško linijo med Kitajsko in Evropo za hitro dobavo avtomobilov.

Kitajci so dobri lastniki

intervju s šefom Volva: preživel, kjer je tekmeca odneslo s trga

»Prevzem je v več pogledih pozitivno vplival na znamko, saj je končal različne špekulacije o usodi Volva, lastnik pa je zagotovil skoraj milijardo evrov kapitala za financiranje razvoja. Ob tem je zadržal proizvodnjo na Švedskem, s tem tudi ugled in izvor Volva. Odobril je tudi dodatno zaposlovanje 1.200 ljudi v tovarni Torslanda v Göteborgu ter začel vlagati v znamko in proizvodnjo volvov na Kitajskem,« nam je leta 2014 na intervjuju svoje videnje glede kitajskih lastnikov podal predsednik uprave Volva Hakan Samuelsson.

V času, ko druge prestižne znamke, še zlasti največja trojica BMW, Audi in Mercedes-Benz, v želji po zniževanju stroškov mrzlično iščejo nove partnerje za razvoj, proizvodnjo in delitev delov, se Volvo tem odpoveduje in ostaja povezan le z lastnikom. To je denimo storil pri novem XC40, ki je nastal na osnovi razviti z lastnikom Geelyjem. Ta pa bo služila tudi novi blagovni znamki Lynk&CO, ki v kratkem prihaja v Evropi ter prestižni Volvovi znamki Polestar, ki jo bo označevala elektrifikacija. Obenem je Volvo ves ta čas ohranjal ugled najvarnejših avtomobilov, vsi novi modeli so se povzpeli na sam vrh po rezultatih EuroNCAP. Za leto 2020 pa si je zadal cilj, da v njihovih vozilih ne bo več smrtnih žrtev in težje poškodovanih potnikov.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Prelomnice, ki jih prinaša Volvo S60

Novi srednjerazredni volvo S60 prinaša pomembne prelomnice – kot prvi avto te znamke je izdelan v ZDA, obenem pa se v celoti poslavlja...

AVTO
Novice
Novice Je proizvodnja avtov na Kitajskem res kakovostnejša kot v Evropi? 20

Tako meni Robin Page, eden izmed vodilnih oblikovalcev pri Volvu. Kaj je glavni razlog?

AVTO
Novice
Novice Mali volvo XC40 ''ugrabil'' tudi Slovence, belgijska tovarna že povečuje zmogljivosti

Novi volvo XC40, kompaktni športni terenec, je v manj kot pol leta zbral prek 80 tisoč naročil; letošnja količina, namenjena...

AVTO
Testi
Testi Primerjava trendovskih SUV: vroča mačka ali hladni šved

Evforija športnih terencev je zajela tudi prestižne znamke. Primerjali smo še vroča novinca, športni jaguar e-pace in volvo XC40. Oba...

AVTO
Novice
Novice Kako si je Volvov šef prislužil priznanje svetovnega avtomobilskega voditelja leta

Volvo je v ponedeljek premagal tekmece z evropskem izboru, predsednik uprave Volva Hakan Samuellson pa je postal prvi prejemnik nagrade za...

FINANCE
Nemška naročila upadla tudi julija, zlasti zaradi manj naročil iz tujine

Julijski podatki o zmanjšanju novih naročil za nemška industrijska podjetja po ocenah analitikov kažejo, da nemške tovarne niso imune...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Kako se gibanje plač v Sloveniji primerja z drugimi članicami EU 2

Kje so se v zadnjih letih plače najbolj zvišale in kako usklajeno je njihovo gibanje s spremembami v produktivnosti