Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom DS3 crossback na ceste prinaša francoski šik, visokotehnološke rešitve in ob konvencionalnih še električni pogon

Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Čas branja: 3 min
05.08.2018  01:00
Vozila na pooblaščeni servis vozi zgolj 50 odstotkov kupcev, pri Renaultu pa si želijo delež dvigniti z zaupanjem, transparentno ponudbo, modernim pristopom, prilagojenimi rešitvami za vzdrževanje vozila in znamko Motrio.
Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
Foto: Shutterstock

V Sloveniji je več kot milijon vozil, ki jih pogosto servisirajo in vzdržujejo nepooblaščeni serviserji oziroma tisti, ki takšno storitev opravljajo “pod kozolcem” - torej brez kakršnekoli garancije, računa in s tem pritoževanja, če bo šlo z vozilom kaj narobe.

Ljudje se uradnih servisov po določenem času namreč ogibajo, saj naj bi jim že njihov “Dober dan” izpraznil denarnico. Po informacijah iz Renaulta je tako zvestih kupcev, ki vozijo avtomobile na pooblaščeni servis, zgolj okoli 50 odstotkov, sami pa želijo več voznikov prepričati z zaupanjem in transparentno ponudbo, digitalizacijo, nižanjem stroškov za stranke in znamko Motrio.

Ponudba z vnaprej znano ceno

Ob obisku servisa vozila se lastniki pogosto bojijo, kakšen bo na koncu račun oziroma kako visoko (ne)prijetno presenečenje jih čaka. Pri Renaultu igrajo z odprtimi kartami, saj njihova paketna ponudba zajema izbiro nadomestnih delov in izvedbo servisnih storitev, cena pa je fiksna oziroma vnaprej znana.

Kot prednost takšne ponudbe so pri Renaultu izpostavili tudi vgradnjo originalnih nadomestnih delov ter kakovostne servisne storitve. Ponaredki nadomestnih rezervnih karoserijskih delov (blatniki, odbijači, pokrovi motorjev, …) ter nekakovostno opravljena vgradnja oziroma servis namreč vplivajo na varnost in življenjsko dobo vozila.

Podaljšano jamstvo in pogodba o vzdrževanju krepita zaupanje

Renault ponuja lastnikom vozil skozi celotno življenjsko obdobje nijhovega vozila storitve, ki poenostavijo življenje. Med njimi je tudi podaljšano jamstvo do 6 let oziroma 200.000 km, ki zagotavlja varnost, brezskrbnost in prihranek pri vzdrževanju vozila. V primeru mehanske, električne ali elektronske okvare namreč zagotavlja kritje nadomestnih delov in stroškov dela.

Ker se kupci vse pogosteje zavedajo, da ob nakupu niso pomembni samo nakupni stroški ampak celotni stroški vozila in vzdrževanja, pri Renaultu priporočajo sklenitev pogodbe o vzdrževanju. Kupec s tem dobi transparenten pregled prihodnjih stroškov lastništva, pogodbe pa trajajo od 36 do 72 mesecev. Tovrstna prednost po informacijah iz Renaulta predstavlja za 15 odstotkov ugodnejše cene v primerjavi s cenami rednega vzdrževanja na servisu.

Digitalizacija je prednost za kupca

Sodobni avtomobili so opremljeni s kopico elektronskih naprav, ki vožnjo delajo varnejšo, preprostejšo in zabavnejšo. Tako ni razloga, da se tovrstne digitalne rešitve ne bi dotaknile tudi področja vzdrževanja vozil, med prednosti pa lahko štejemo praktičnost, hitrost, enostavnost in preglednost.

Sprejem na servis pri Renaultu je tako zelo drugačen, kot je še bil pred leti, saj je v nekaterih poslovalnicah v Sloveniji že postal povsem digitaliziran, v prihodnosti pa bo to pravilo prav v vseh servisnih delavnicah. Vsak servisni sprejemnik bo tako opremljen z računalniško tablico, ki ga bo skupaj z lastnikom vozila, vodila skozi celoten postopek, od trenutka, ko bo vozilo zapeljalo na servis, do trenutka, ko ga bo zapustilo.

“S pomočjo digitalizacije ni več potrebno naročanje na servis neposredno samo v servisnih delavnicah ali prek telefona,” je prednosti digitalizacije pojasnila Sabina Tacer iz oddelka poprodaje.

Termin prihoda z vozilom in naročanje na storitve vzdrževanja lastnik izvede kar od doma oziroma od povsod, kjer ima dostop do spleta. Storitev kupcu zagotavlja preprost in pregleden vpogled v stroške vozila ter omogoča dogovor o terminu izvedbe servisnih posegov. Na ta način bodo pri Renaultu pohitrili delo, lastniku vozila pa olajšali ves postopek. Vse podatke, ki jih potrebujejo od lastnika bodo namreč dobili skupaj z njim pri njegovem vozilu, oziroma že prej ob internetni prijavi na servisni poseg, stranki pa tako ne bo več treba sedeti izpolnjevati zamudno papirologijo ter čakati na vnos vseh podatkov v računalniški sistem.

Motrio kot most med pooblaščenim in nepooblaščenim servisom

Pri Renaultu so pred dvema desetletjema že razmišljali, kako bi lastnike svojih vozil čim dlje časa zadržali v svojih delavnicah, hkrati pa privabili tudi lastnike rabljenih vozil vseh drugih znamk. Leta 1998 so zato ustanovili podjetje Motrio, kar je znamka rezervnih delov in potrošnega materiala za vozila skoraj vseh znamk starejših od pet let.

Motrio danes deluje v 26 državah z več kot 1.600 servisi, promet letno presega 50 milijonov evrov, znamka pa je nekakšen most med pooblaščenim in nepooblaščenim servisom. Pod svojim imenom namreč združuje več skupin različnih rezervnih delov in potrošnega materiala (filtri, vse vrste tekočin, amortizerji, sklopke, hladilniki, metlice brisalcev, vodne črpalke,…), s tem pa pridobivajo tržno prednost na trgu, kjer je sicer veliko konkurenčnih podjetij. Motrio ima v ponudbi dele za 25 različnih avtomobilskih znamk z 270 različnimi modeli, v sistemu pa je 7.000 kataloških številk iz 46 različnih skupin izdelkov.

Motrio je pri nas prisoten od leta 2014, trenutno je pri nas 15 njihovih servisov, do konca leta naj bi številka zrasla na 18. S tem bo pokrita vsa Slovenija, med prednostmi pa so izpostavili tudi podporo šolskega Tehničnega centra v Novem mestu, ki sodeluje s tovarno Renault in je edini tak v Sloveniji. Strokovnjaki imajo tako stik z najnovejšimi tehnologijami,kot so novi bencinski, dizelski ali električni stroji in to še preden ti sploh zapeljejo na ceste, znanje pa potem delijo mehanikom iz mreže Renault po Sloveniji.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Renault tretjič zapored z rekordno prodajo

Clio 4 je drugi najbolje prodajan avtomobil v Evropi, captur pa je na prvem mestu med kompaktnimi križanci. V segmentu srednje velikih...

AVTO
Novosti
Novosti Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu

Francoski Renault je v Ženevi v ospredje postavil koncept EZ-GO, ki predstavlja nove ideje prihodnje mobilnosti. Novi so še trije...

FINANCE
Članki
Članki Je šla v Sloveniji nevtralnost interneta rakom žvižgat? 1

Še pred tremi leti je regulator ponudbo dveh operaterjev, ki sta vsebovali storitve z ničelno tarifo, prepoznal kot kršitev in zahteval...

AVTO
Posel
Posel Elon Musk bo odpustil devet odstotkov zaposlenih v poskusu, da Tesla doseže dobiček 6

V pismu zaposlenim je Elon Musk, razvpiti šef ameriške družbe za proizvodnjo električnih avtomobilov Tesla, zapisal, da glavni motiv...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...

FINANCE
Nemška naročila upadla tudi julija, zlasti zaradi manj naročil iz tujine

Julijski podatki o zmanjšanju novih naročil za nemška industrijska podjetja po ocenah analitikov kažejo, da nemške tovarne niso imune...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...