Avto

Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Vozila na pooblaščeni servis vozi zgolj 50 odstotkov kupcev, pri Renaultu pa si želijo delež dvigniti z zaupanjem, transparentno ponudbo, modernim pristopom, prilagojenimi rešitvami za vzdrževanje vozila in znamko Motrio.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.08.2018 01:00
Čas branja: 3 min

V Sloveniji je več kot milijon vozil, ki jih pogosto servisirajo in vzdržujejo nepooblaščeni serviserji oziroma tisti, ki takšno storitev opravljajo “pod kozolcem” - torej brez kakršnekoli garancije, računa in s tem pritoževanja, če bo šlo z vozilom kaj narobe.

Ljudje se uradnih servisov po določenem času namreč ogibajo, saj naj bi jim že njihov “Dober dan” izpraznil denarnico. Po informacijah iz Renaulta je tako zvestih kupcev, ki vozijo avtomobile na pooblaščeni servis, zgolj okoli 50 odstotkov, sami pa želijo več voznikov prepričati z zaupanjem in transparentno ponudbo, digitalizacijo, nižanjem stroškov za stranke in znamko Motrio.

Ponudba z vnaprej znano ceno

Ob obisku servisa vozila se lastniki pogosto bojijo, kakšen bo na koncu račun oziroma kako visoko (ne)prijetno presenečenje jih čaka. Pri Renaultu igrajo z odprtimi kartami, saj njihova paketna ponudba zajema izbiro nadomestnih delov in izvedbo servisnih storitev, cena pa je fiksna oziroma vnaprej znana.

Kot prednost takšne ponudbe so pri Renaultu izpostavili tudi vgradnjo originalnih nadomestnih delov ter kakovostne servisne storitve. Ponaredki nadomestnih rezervnih karoserijskih delov (blatniki, odbijači, pokrovi motorjev, …) ter nekakovostno opravljena vgradnja oziroma servis namreč vplivajo na varnost in življenjsko dobo vozila.

Podaljšano jamstvo in pogodba o vzdrževanju krepita zaupanje

Renault ponuja lastnikom vozil skozi celotno življenjsko obdobje nijhovega vozila storitve, ki poenostavijo življenje. Med njimi je tudi podaljšano jamstvo do 6 let oziroma 200.000 km, ki zagotavlja varnost, brezskrbnost in prihranek pri vzdrževanju vozila. V primeru mehanske, električne ali elektronske okvare namreč zagotavlja kritje nadomestnih delov in stroškov dela.

Ker se kupci vse pogosteje zavedajo, da ob nakupu niso pomembni samo nakupni stroški ampak celotni stroški vozila in vzdrževanja, pri Renaultu priporočajo sklenitev pogodbe o vzdrževanju. Kupec s tem dobi transparenten pregled prihodnjih stroškov lastništva, pogodbe pa trajajo od 36 do 72 mesecev. Tovrstna prednost po informacijah iz Renaulta predstavlja za 15 odstotkov ugodnejše cene v primerjavi s cenami rednega vzdrževanja na servisu.

Digitalizacija je prednost za kupca

Sodobni avtomobili so opremljeni s kopico elektronskih naprav, ki vožnjo delajo varnejšo, preprostejšo in zabavnejšo. Tako ni razloga, da se tovrstne digitalne rešitve ne bi dotaknile tudi področja vzdrževanja vozil, med prednosti pa lahko štejemo praktičnost, hitrost, enostavnost in preglednost.

Sprejem na servis pri Renaultu je tako zelo drugačen, kot je še bil pred leti, saj je v nekaterih poslovalnicah v Sloveniji že postal povsem digitaliziran, v prihodnosti pa bo to pravilo prav v vseh servisnih delavnicah. Vsak servisni sprejemnik bo tako opremljen z računalniško tablico, ki ga bo skupaj z lastnikom vozila, vodila skozi celoten postopek, od trenutka, ko bo vozilo zapeljalo na servis, do trenutka, ko ga bo zapustilo.

“S pomočjo digitalizacije ni več potrebno naročanje na servis neposredno samo v servisnih delavnicah ali prek telefona,” je prednosti digitalizacije pojasnila Sabina Tacer iz oddelka poprodaje.

Termin prihoda z vozilom in naročanje na storitve vzdrževanja lastnik izvede kar od doma oziroma od povsod, kjer ima dostop do spleta. Storitev kupcu zagotavlja preprost in pregleden vpogled v stroške vozila ter omogoča dogovor o terminu izvedbe servisnih posegov. Na ta način bodo pri Renaultu pohitrili delo, lastniku vozila pa olajšali ves postopek. Vse podatke, ki jih potrebujejo od lastnika bodo namreč dobili skupaj z njim pri njegovem vozilu, oziroma že prej ob internetni prijavi na servisni poseg, stranki pa tako ne bo več treba sedeti izpolnjevati zamudno papirologijo ter čakati na vnos vseh podatkov v računalniški sistem.

Motrio kot most med pooblaščenim in nepooblaščenim servisom

Pri Renaultu so pred dvema desetletjema že razmišljali, kako bi lastnike svojih vozil čim dlje časa zadržali v svojih delavnicah, hkrati pa privabili tudi lastnike rabljenih vozil vseh drugih znamk. Leta 1998 so zato ustanovili podjetje Motrio, kar je znamka rezervnih delov in potrošnega materiala za vozila skoraj vseh znamk starejših od pet let.

Motrio danes deluje v 26 državah z več kot 1.600 servisi, promet letno presega 50 milijonov evrov, znamka pa je nekakšen most med pooblaščenim in nepooblaščenim servisom. Pod svojim imenom namreč združuje več skupin različnih rezervnih delov in potrošnega materiala (filtri, vse vrste tekočin, amortizerji, sklopke, hladilniki, metlice brisalcev, vodne črpalke,…), s tem pa pridobivajo tržno prednost na trgu, kjer je sicer veliko konkurenčnih podjetij. Motrio ima v ponudbi dele za 25 različnih avtomobilskih znamk z 270 različnimi modeli, v sistemu pa je 7.000 kataloških številk iz 46 različnih skupin izdelkov.

Motrio je pri nas prisoten od leta 2014, trenutno je pri nas 15 njihovih servisov, do konca leta naj bi številka zrasla na 18. S tem bo pokrita vsa Slovenija, med prednostmi pa so izpostavili tudi podporo šolskega Tehničnega centra v Novem mestu, ki sodeluje s tovarno Renault in je edini tak v Sloveniji. Strokovnjaki imajo tako stik z najnovejšimi tehnologijami,kot so novi bencinski, dizelski ali električni stroji in to še preden ti sploh zapeljejo na ceste, znanje pa potem delijo mehanikom iz mreže Renault po Sloveniji.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
PMM
Renault bo obudil klasične modele, prihaja električna »katrca«?
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Renault bo obudil klasične modele, prihaja električna »katrca«? 11

Renault bo obudil nekatere klasične modele, tudi renault 4 oziroma katrco ter renault 5, nekaj dni pred razkritjem nove strategije piše Autonews.

FINANCE
Avto
Renault lani z rekordno izgubo osem milijard evrov. »Tudi leto 2021 bo zahtevno,« svari Luca de Meo
Avto
AvtoMiloš Milač Renault lani z rekordno izgubo osem milijard evrov. »Tudi leto 2021 bo zahtevno,« svari Luca de Meo 3

Francoski Renault je lani posloval z rekordno izgubo osem milijard evrov, ki je presegla tudi napovedi analitikov. »Tudi leto 2021 bo zahtevno, saj pandemije še ni konec, prav tako ne težav z dobavo čipov,« opozarja predsednik Renaulta Luca de Meo.

FINANCE
Avto
Renault ima nov logo, s katerim se poslavlja od preteklosti
Avto
AvtoMiloš Milač Renault ima nov logo, s katerim se poslavlja od preteklosti 4

Novi šef Renaulta Luca de Meo se je s programom Renaulution lotil prenove znamke od koles do strehe, eden od ukrepov pa je tudi nov logo znamke. Ta se poslavlja od nostalgije in izraža sodobnost.

FINANCE
PMM
Novi obraz skupine Renault: 24 novih modelov, močne znamke in znižanje proizvodne cene avta za 600 evrov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Novi obraz skupine Renault: 24 novih modelov, močne znamke in znižanje proizvodne cene avta za 600 evrov 10

Predsednik uprave Renaulta Luca de Meo je na jutranji tiskovni konferenci predstavil nov strateški načrt, ki ga je poimenoval Renaulution; ta predvideva konkreten zasuk, v prvi od treh faz pa se osredotoča na dobičkonosnost

FINANCE
Avto
Renault v lovu za prihranki prodaja tovarno v zahodni Franciji
Avto
AvtoMiloš Milač Renault v lovu za prihranki prodaja tovarno v zahodni Franciji 2

Analiza poslovanja Renaultove tovarne litoželeznih delov v francoskem Caudanu je po osmih mesecih pripeljala do edine rešitve – prodaje.

FINANCE
Avto
Renault po dveh negativnih letih do krepkega dobička
Avto
AvtoMiloš Milač Renault po dveh negativnih letih do krepkega dobička 2

Francoski Renault je lani ustvaril 888 milijonov evrov dobička in 3,6-odstotno dobičkovno maržo. Z rezultatom je presenetil analitike in presegel celo lastne napovedi.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)