Skupina Renault je v prvi polovici leta zabeležila 9,8-odstotno rast registracij osebnih avtov in lahkih gospodarskih vozil. Tržni delež Skupine na globalni ravni se je v primerjavi s prvim polletjem 2017 okrepil za 0,2 odstotne točke na 4,3 odstotka. Skupina ter znamki Renault in Dacia so dosegli polletne prodajne rekorde. V skupini so prodali več kot dva milijona vozil: Renault 1.378.583 vozil in Dacia 378.095 vozil.
V Evropi je število novih registracij Skupine v prvem polletju zraslo za 4,4 odstotka na 1.070.718 vozil, celoten trg pa za 2,8 odstotka. Tržni delež Skupine v Evropi je dosegel 11 odstotkov, kar pomeni, da Renault ostaja druga najbolje prodajana znamka v Evropi. Znamka Renault je dosegla 1,1-odstotno rast, njen tržni delež pa je znašal 8,1 odstotka. Dacia je v prvi polovici leta v Evropi dosegla prodajni rekord z 281.225 novimi registracijami ter rekorden 2,9-odstoten tržni delež.
V Evropi največji proizvajalec električnih vozil
V segmentu električnih vozil je Renault z 21,9-odstotnim deležem ohranil vodilni položaj na trgu. Število prodanih vozil je zraslo za 11,6 odstotka. Prodali so 1,1 odstotka več modelov ZOE, prodaja kangooja Z.E. pa se je povečala za 125 odstotkov. Električni kangoo je dosegel 38,9-odstoten delež trga električnih lahkih gospodarskih vozil.
Izven Evrope se je skupno število novih registracij Skupine povečalo za 16,4 odstotka. Rast na trgih Amerik je znašala 18,1 odstotka, Evrazije 15,1 odstotka, najbolj pa se prodaja povečala na trgih Azije in Pacifika, kjer se je povečala za kar 69,5 odstotka. Na območju Afrike, Bližnjega vzhoda in Indije so zabeležili upad v višini 4,5 odstotka.