Porsche je v prvi polovici leta po svetu prodal skupno dobrih 130 tisoč avtomobilov, kar je tri odstotke več kot v istem obdobju lani. Znamka, ki je pravočasno ujela val norije s športnimi terenci, je letos povečala zlasti prodajo športnih avtomobilov. Delež cayenna in macana v proizvodnji se je v prvi polovici leta 2018 upadel na 58 odstotkov in je eden nižjih v zadnjih petih letih. Razlog za nižji delež športnih terencev gre novi generaciji panamere, katere prodaja se je v primerjavi z istim obdobjem lani skoraj podvojila.
Do konca junija so prodali približno 20.500 panamer, kar pomeni 91-odstotno rast. V Evropi je kar 60 odstotkov novih panamer hibridnih. Za 28 odstotkov se je povečala prodaja ikonične carrere 911. Cayenne, ki so ga začeli proizvajati leta 2002 in je finančno rešil podjetje, je letos našel 28.700 kupcev. Prodajni hit je mlajši in manjši SUV macan, katerih so prodali 46.600 in je z naskokom najbolj prodajan model znamke.
Med največjimi trgi se je prodaja najbolj okrepila v Nemčiji, in sicer za 11 odstotkov. Za sedem odstotkov, na 29.421 avtov, se je prodaja poveča v ZDA. Največji trg ostaja Kitajska, kjer se je prodaja v prvi polovici leta znižala za sedem odstotkov na 33.363. Razlog za upad v prvem polletju so nižje uvozne carine, ki so v veljavo stopile 1. julija. Nekateri Kitajci so zato nakup avta odložili na drugo polovico leta. V podjetju so na dobri poti, da do konca leta presežejo četrtino milijona prodanih avtomobilov. Največji izziv za podjetje pa so gospodarske razmere na glavnih trgih – Kitajski in ZDA.