Uporabnejša stran kultnega roadsterja Uporabnejša stran kultnega roadsterja Mazda MX-5 RF je peresno lahka igračka s snemljivo streho, ki glede na roadstersko različico ponuja večjo uporabno vrednost in udobje v vseh letnih časih, a predvsem ostaja okreten in uren dvosedežni kupe.
Volkswagen na zemeljski plin, ki bi lahko izrinil dizelskega Volkswagen na zemeljski plin, ki bi lahko izrinil dizelskega Glavna prednost caddyja na plin je seveda cena energenta, ki je z 0,99 (v Ljubljani) oziroma 1,098 evra (na Jesenicah) občutno nižja kot cena bencina ali dizelskega goriva. Obenem je manjša tudi poraba, štiri kilograme na sto kilometrov, dizelski denimo porabi 4,4 litre na sto kilometrov, bencinski pa 5,8 litra.
Kako bo valutna nihajnost krojila torkovo ceno bencina in dizla Kako bo valutna nihajnost krojila torkovo ceno bencina in dizla Regulirane cene na bencinskih postajališčih ob regionalnih cestah so se pred 14 dnevi zvišale za skoraj odstotek
Katerim znamkam Teslin model 3 spelje največ kupcev Katerim znamkam Teslin model 3 spelje največ kupcev Prodaja Teslinega modela 3 je julija v ZDA dosegla nov vrh. Po najkonservativnejših ocenah naj bi jih samo prejšnji mesec prodali vsaj 13 tisoč. Koliko je to v primerjavi s tekmeci in kateri avtomobili so najbližja konkurenca?

Konferenčna pisarna za šest oseb

Čas branja: 3 min
18.07.2018  23:05
Test: ford tourneo custom 2.0 L2H1 2.0 TDCi 125 kW sport; prenova, ki je ustvarila skoraj nov avto. Tourneo custom se po tehniki, udobju in naprednih sistemih lahko primerja z najboljšimi potniškimi dostavniki.
Konferenčna pisarna za šest oseb
Ford tourneo custom je po šestih letih dobil novo masko, LED žaromete in še nekaj manjših sprememb. Bistvo pa se skriva v kabini, ki je res popolnoma nova.

Leta gredo pri potniških dostavnikih počasi. Denimo Ford je srednje velik model tourneo custom predstavil že leta 2012, prenovo pa je dočakal šele letos. A mu tega ne gre šteti v slabo, ta je namreč res temeljita.

Klub enakim gabaritom, celo obrisom karoserije (nova je prednja maska in opazne LED-luči), je razlika med prvim in osveženim customom ogromna. Ford je v novinca vgradil sisteme, ki so sicer značilni za tekmece iz vrha ponudbe. Strategija, ki jo uvaja tudi pri osebnih avtomobilih.

Notranjost je denimo popolnoma nova, trdo plastiko je zamenjala mehkejša in imenitnejša. Armaturna plošča je ličnejša, ima večje in bolje berljiva merilnika ter TFT-zaslon med njima. Na vrhu sredinske konzole pa je velik in pregleden zaslon na dotik, ki med funkcijami vključuje tudi Fordovo posebnost – sistem za povezave in prepoznavo govora SYNC 3.

Ena od pomembnih lastnosti novega tournea custom je napredna dodatna oprema. Denimo omejevalnik hitrosti, prilagodljiv radarski tempomat, sistem preprečevanja naleta z možnostjo samodejnega zaviranja v sili, sistem, ki nadzira zbranostjo voznika, opozorilnik na vozilo v mrtvem kotu ter prečni promet.

To pa še ni vse, poleg boljših materialov je kabina zvočno precej bolje zatesnjena. Skupaj z novim dvolitrskim turbodizelskim motorjem Ecoblue (tega je sicer dobil že pred prenovo) s 125 kilovati (170 konjskimi močmi) in 405 newtonmetri navora pa je izkušnja v tourneu custom na precej višji ravni kot prej. Ropot in tresljaji so skoraj v celoti izginili, prožnost stroja je odločna in s precejšnjo lahkoto premika 2,4 tone suhe mase. Tudi menjalnik teče bolj gladko kot prej, poraba pa je z 8,2 litra zgledna za 5,34 metra dolg kombi.

Drugo je znano od prej in večinoma precej dobro. Prostorsko gledano, je tourneo custom dokaj visok (1,99 metra) in zato težje dostopen do kabine, kar pač velja tudi za tekmece. Sicer pa zelo prostoren in v zadnjem delu tudi poseben po razvrstitvi sedežev. Kupec si lahko omisli vrtljive sedeže v drugi vrsti in tako ustvari edinstveno konferenčno pisarno s šestimi sedeži. Kljub osmim ali devetim (če so spredaj trije) sedežem pa v prtljažniku ostane še 1.900 litrov prostora za prtljago. Zadek odpirajo dolga vrata, ki lahko služijo tudi kot streha ob morebitnem dežju. Jasno so na boku drsna vrata.

Cena za srednje opremljen in motoriziram tourneo custom je okoli 25 tisoč evrov. Za res bogat, kot je bil testni, pa nekaj pod 40 tisoč evrov.

Foto: Miloš Milač

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Zaslužki in izgube znamk, prepih nad glavami in v naših žepih ter popravila pod kozolcem

Vroče poletno pismo s kopico novosti, nasvetov, ocen novih avtomobilov in poslovnih novic iz avtoindustrije

AVTO
Testi
Testi S to toyoto boste najlažje ušli potniškim dostavnikom

Test: toyota proace verso 2.0 D-4D 150 HP family: potniški dostavnik, ki uspešno posega v razred velikih enoprostorcev oziroma ponuja...

AVTO
Novosti
Novosti Ford, v katerega se ne bo težko zaljubiti 6

Novi ford focus je večji, prostornejši, varnostno in tehnično prepričljiv in vozniško še bolj izjemen, je dokazal na prvih vožnjah v...

AVTO
Testi
Testi Hibrid, ki ceni in tudi nagradi vozniško zadržanost 3

Niru v hibridni izvedbi so pri južnokorejski tovarni naložili uresničevanje zelene strategije in se bo najbolj ujel s tistimi, ki so v...

AVTO
Novice
Novice Nov preobrat v slovenskem BMW, najdražji avti Slovencev in kratkovidne zavarovalnice 5

Preobrati in rekordi, kratkovidnost slovenskih zavarovalnic, triki Tesle v Nemčiji, zakaj je Ronaldo ustavil Fiatove stroje v Italiji in...

AVTO
Testi
Testi Začetnik prostorskega gibanja

Test: VW transporter kombi 2.0 TDI 150 4Motion 6R DMR: kultni VW transporter poleg pregovorne trpežnosti, robustnosti, prilagodljivosti in...

AVTO
Novice
Novice Porsche Slovenija z novim šefom 45

Največji slovenski distributer avtomobilov, Porsche Slovenija, je sredi julija dobil novo vodstvo. Heinricha Slesaka, ki je družbo vodil...