Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

S to toyoto boste najlažje ušli potniškim dostavnikom

Čas branja: 2 min
20.07.2018  10:37
Test: toyota proace verso 2.0 D-4D 150 HP family: potniški dostavnik, ki uspešno posega v razred velikih enoprostorcev oziroma ponuja najboljše iz obeh svetov
S to toyoto boste najlažje ušli potniškim dostavnikom
Velik in prostoren, a ne dostavniško okoren in lahko dostopen kombi je ena najboljših kombinacij potniških dostavnikov in velikih enoprostorcev. Proace verso je pravi kompromis predvsem za tiste, ki se bojijo okornosti in višine prvih, obenem pa se ne bi radi odpovedali prostoru. Tudi cena je ugodna.

Ena od pogostih dilem kupcev velikih kombijev je prav v zasnovi, ali izbrati potniški dostavnik, kot so prej opisani transporter, vivaro in multivan, ali se raje odločiti za velikega enoprostorca. Razlike so očitne, prvi na enakih dolžinskih centimetrih ponujajo več prostora, prilagodljivosti in uporabnosti, a tudi več dostavniškega duha, slabše zmogljivosti in težji dostop do kabine.

Drugi so pač bolj osebni, a manj prostorni. Dejanske zahteve ponavadi odločijo v prid prvi ali drugi zasnovi. Pri toyoti proace verso pa te dileme skoraj ni, saj potniški dostavnik izjemno dobro skriva svojo zasnovo ter je po tej plati bližje velikim enoprostorcem kot zgornji trije. Seveda ostaja prostorna in uporabna kot potniški dostavniki, zato se zdi kombinacija ena bolj posrečenih na trgu.

Pri proace versu je treba za zadovoljitev prostorskih potreb vzeti srednjo dolžino, 4,96-metrsko karoserijo, ki je dejansko primerljiva s kratkim multivanom ali vivarom. Streha je z 1,89 metra višine za deset centimetrov nižja kot pri tekmecih, precej lažji pa je tudi dostop do sedežev, kar bo najbolj cenil voznik, ki se v proacea usede skoraj tako enostavno kot v osebni avto.

Proace je obenem precej udoben kombi v family s pomičnimi, zložljivimi ali celo odstranljivimi sedeži v drugi in tretji vrsti (odvisno od paketa), velikim prtljažnikom, ki pri 4,9-metrskem osemsedežnem proaceu tudi za zadnjo vrsto do police meri od 550 do 640 litrov (odvisno od pomika).

Tudi vozniško okolje je precej osebno, volan manj položen, sedeži nižji, a vseeno pripravno visoki, da je pregled iz vozila dober. Dvolitrski turbodizel s 110 kilovati (iz skupine PSA) poganja maso le 1,7 tone, zato je proace živahnejši kot denimo multivan (do stotice pospeši v 11 sekundah, dve sekundi hitreje), hkrati je prijetno umirjen, dovolj tih in s porabo 7,3 litra zgledno varčen.

Z dodatnim varnostnim paketom je proace verso family tudi dobro opremljen, hiter in dovolj okreten avto, da so tudi vsakodnevna opravila z njim enostavna. Zaživi pa seveda na popotovanjih. S ceno 32 oziroma 35 tisoč evrov (z nekaj dodatki) sodi med ugodnejše nakupe in po tej plati zelo dostojno zamenjuje nekdaj legendarnega Toyotinega velikega enoprostorca previa.

Foto: Miloš Milač in Uroš Božin

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Zaslužki in izgube znamk, prepih nad glavami in v naših žepih ter popravila pod kozolcem

Vroče poletno pismo s kopico novosti, nasvetov, ocen novih avtomobilov in poslovnih novic iz avtoindustrije

AVTO
Testi
Testi Konferenčna pisarna za šest oseb

Test: ford tourneo custom 2.0 L2H1 2.0 TDCi 125 kW sport; prenova, ki je ustvarila skoraj nov avto. Tourneo custom se po tehniki, udobju in...

AVTO
Novice
Novice Nov preobrat v slovenskem BMW, najdražji avti Slovencev in kratkovidne zavarovalnice 5

Preobrati in rekordi, kratkovidnost slovenskih zavarovalnic, triki Tesle v Nemčiji, zakaj je Ronaldo ustavil Fiatove stroje v Italiji in...

AVTO
Testi
Testi Hibrid, ki ceni in tudi nagradi vozniško zadržanost 3

Niru v hibridni izvedbi so pri južnokorejski tovarni naložili uresničevanje zelene strategije in se bo najbolj ujel s tistimi, ki so v...

AVTO
Testi
Testi Začetnik prostorskega gibanja

Test: VW transporter kombi 2.0 TDI 150 4Motion 6R DMR: kultni VW transporter poleg pregovorne trpežnosti, robustnosti, prilagodljivosti in...

AVTO
Novosti
Novosti Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice 3

Na trg je zapeljal novi audi A6, najbolj dostopen prestižni audi nove generacije in eden najbolj priljubljenih audijev nasploh. Osnovni...

AVTO
Novosti
Novosti Ford, v katerega se ne bo težko zaljubiti 6

Novi ford focus je večji, prostornejši, varnostno in tehnično prepričljiv in vozniško še bolj izjemen, je dokazal na prvih vožnjah v...

AVTO
Novosti
Novosti Oblikovno čisti, drzni in električni – takšni bodo opli prihodnosti

Nemški Opel bo ločitev od prejšnjega lastnika General Motorsa zaznamoval tudi s povsem novim oblikovalskim jezikom. Koncept GT X...