(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Lično zavit prostorski paket

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Volkswagen dodaj
VIP dodaj
 
Čas branja: 3 min
15.07.2018  21:51
Test: volkswagen multivan 2.0 TDI 150 DSG comfortline: retro platišča, dvobarvna karoserija z zanimivim odtenkom kurkumasto rumene in bele, imitacija lesa na dnu kabine, LED-žarometi in še kopica majhnih dodatkov, ki v osnovi dostavni kombi spreminjajo v privlačnega sopotnika.
Lično zavit prostorski paket
Multivan, oplemeniten s paketom bulli 70, ki označuje obletnico legendarnega modela T1, enostaven kombi spremeni v ličnega potniškega sopotnika za veliko družino, pustolovski par ali družbo ali pa zelo ugleden shuttle za prevoz VIP-potnikov.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Volkswagen dodaj
VIP dodaj

Vse to je multivan, najimenitnejši in očitno (glede na visoke vrednosti rabljenih) najbolj zaželen kombi v družini Volkswagen in najbrž tudi med tekmeci.

Multivan je, tako kot transporter, prava legenda med potniškimi kombiji. Oplemeniten s paketom bulli 70, ki označuje obletnico legendarnega modela T1, pa se sicer enostaven kombi spremeni v ličnega potniškega sopotnika za veliko družino, pustolovski par ali družbo ali pa zelo ugleden shuttle za prevoz VIP-potnikov. Po njem segajo poznavalci, ki res potrebujejo prostor in se zato za velikimi, bolj osebnimi enoprostorci, kot so sharan, galaxy in podobni, niti ne ozrejo.

V novodobnem bulliju namreč na zgolj 4,9 metra dolžine dobijo prostor in zračnost pravega potniškega dostavnika. Pa naj si gre za prednja dva sedeža, drugo vrsto oziroma posamična sedeža, ki sta v testnem primeru tudi vrtljiva in zato sila uporabna ali pa zgolj zabavna, saj se lahko potnika obrneta proti zadnjim potnikom na pomični in povezani trisedežni klopi.

Osnova za multivan je sicer znana iz transporterja, a avto naredijo podrobnosti, to pa za multivan velja še toliko bolj. Že omenjeni stilski dodatki z dvobarvno karoserijo na čelu, ki res vleče poglede, zelo dobri in lični LED-žarometi, imitacija lesa v dnu in res dobra izdelava, ki uspešno preganja dostavniški duh iz multivana, ta avto naredijo tako prijeten kot navaden veliki enoprostorec.

Zatesnitev potniške kabine in nastavitev podvozja ob tem v primerjavi s transporterjem prinaša še nekaj več potniškega udobja, samodejni dvosklopčni menjalnik DSG mu pristoji tako dobro, da v hipu pozabite na ročnega. Tudi preprosta, a kakovostna izdelana armaturna plošča z zaslonom na dotik je dovolj ugledna. Na dostavniški izvor vas vsakič sproti spomnijo le stopnica pri vstopu v kabino in nepomična stranska stekla v drugi sedežni vrsti.

Tudi dvolitrski turbodizel s 110 kilovati ni športnik, s 13 sekundami do sto na uro ne sledi enoprostorcem, a na cesti tega primanjkljaja ne boste opazili, saj multivan pospešuje zvezno in dovolj odločno. Poleg tega priganjanje ni tako slišno in moteče kot v transporterju. Poraba pa je s 7,8 litra ugodno nizka glede na velik upor karoserije in maso okoli dve toni.

Cena za res ličen in prijeten prostorski paket ni nizka, skoraj 42 tisočakov po ceniku in še šest za dodatno opremo – torej 50 tisočakov. Znesek omili visoka vrednost rabljenega vozila, morda tudi popust, ki ga Volkswagnovi trgovci ne navajajo na ceniku. Pa seveda zavedanje, da v tem razredu težko dobite boljši paket prostora, udobja in tehnike, kot ga ta hip ponuja multivan.

Foto: Miloš Milač


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Kdo je Carlo Cottarelli - možni šef tehnične vlade v Italji 1

Ker je italijanski predsednik Sergio Mattarella v nedeljo zvečer zavrnil ministrsko ekipo, ki jo je mandatar Giuseppe Conte želel imeti v...

FINANCE
Članki
Članki EU tlakuje pot za strožjo presojo kitajskih naložb

Nemčija, Francija in Italija so na začetku prejšnjega leta evropsko komisijo pozvale k ukrepom, da bi se v EU lahko zaščitili pred...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki Nemška borza spreminja indekse DAX 2

Pri Deutsche Börse, operaterju nemške borze, bodo septembra spremenili sestavo treh borznih indeksov iz družine DAX, tudi zaradi odprave...

FINANCE
Članki
Članki Kriza v Italiji peljala v razprodajo na trgih

Italijanska politična kriza odzvanja po premoženjskih trgih – od obvezniških, delniških do deviznih

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...

FINANCE
Članki
Članki Po vrhu o migracijah: Italija z načrtom v desetih točkah, Nemčija z EU več hitrosti 7

Italijanski premier, ki je na nedeljskem izrednem vrhu o migracijah predstavil vladni predlog evropske strategije v desetih točkah, je med...

FINANCE
Članki
Članki Šef ECB bo v četrtek pojasnil, kaj lahko pričakujemo pri obrestih 1

Trump, Turčija in Italija - to so tri ključne besede, zaradi katerih se nekateri zdaj sprašujejo, ali bo ECB ostala na začrtani poti k...