Volkswagen transporter je gotovo najbolj legendarni kombi na svetu, saj je od leta 1950 našel prek 12 milijonov kupcev. Kot T6, saj gre za šesto generacijo, je zdaj na voljo v mnogih različicah, najbolj vsestranski pa je prav tisti z imenom transporter – na testu smo imeli potniškega, ki na delo ali z njega oziroma na cilj udobno popelje osem ljudi z voznikom ter zajeten kup orodja oziroma prtljage.
Transporter je namreč na voljo z dvema različnima medosnima razdaljama in tremi višinami, kar omogoča od 5,8 do 9,3 kubičnega metra prostora, vozilo pa pri posamičnih različicah lahko obremenite z največ 1.217 kilogrami tovora.
Ker so notranje dimenzije ostale enake kot pri T5, lahko lastniki starejšega modela svojo opremo za delo brez težav premestijo v novega, v prostorsko razkošnega dostavnika (testni je bil dolg 5,3 metra) pa se s hitro in preprosto odstranitvijo ene ali obeh sedežnih klopi lahko spremeni tudi potniški transporter.
Na prvi pogled sicer ne prinaša revolucije, ostaja nezamenljivo prepoznaven. V nosu ima lahko tudi preverjeni, varčni in zanesljivi 150-konjski dvolitrski turbodizel z razumno testno porabo 8,5 litra ter štirikolesni pogon za več oprijema na neutrjenih ali spolzkih površinah. Navdušijo tudi precej dobra zvočna izolacija, izpopolnjena armaturna plošča ter za doplačilo sodobni varnostno-asistenčni sistemi, znani iz osebnih vozil.
Voznik bo pri novem novincu najbolj cenil to, da se v kombiju počuti skoraj tako kot v osebnem vozilu, saj je pregleden v vse smeri, vožnja pa enostavna. Dobro počutje za volanom nadgradijo še udobni sedeži, zgledna serijska oprema in mnoga odlagalna mesta.
Osnovna cena testnega transporterja znaša 38.017 evra, kar vključuje tudi polsamodejno klimo, na 39.413 evrov pa so jo dvignili še sprednja sedeža z naslonoma za roke, usnjen volan, parkirni senzorji zadaj in kovinska barva.
Transporter ima serijsko tudi digitalni radio, povezljivost bluetooth, povezavo USB in AUX ter SD kartice. Za doplačilo je na voljo tudi večji multimedijski sistem z zaslonom na dotik.