Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.
Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazda je v Slovenijo pripeljala novo trojko, oblikovno in tehnično odličen avto za 20 tisočakov, ki se v bolje opremljenih različicah in celo s štirikolesnim pogonom odkrito spogleduje s prestižnim razredom.

Začetnik prostorskega gibanja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
16.07.2018  23:50  Dopolnjeno: 17.07.2018 07:31
Test: VW transporter kombi 2.0 TDI 150 4Motion 6R DMR: kultni VW transporter poleg pregovorne trpežnosti, robustnosti, prilagodljivosti in praktičnosti v šesti generaciji odlikujejo še precej avtomobilski občutek v vožnji, sodoben turbodizel in štirikolesni pogon.
Začetnik prostorskega gibanja
Prek 5,3 metra dolžine, do devet sedežev, močan dvolitrski turbodizel in štirikolesni pogon za le 38 tisoč evrov. Sliši se malo, a je za razred kombijev kar veliko.
Foto: Matej Kačič

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Volkswagen transporter je gotovo najbolj legendarni kombi na svetu, saj je od leta 1950 našel prek 12 milijonov kupcev. Kot T6, saj gre za šesto generacijo, je zdaj na voljo v mnogih različicah, najbolj vsestranski pa je prav tisti z imenom transporter – na testu smo imeli potniškega, ki na delo ali z njega oziroma na cilj udobno popelje osem ljudi z voznikom ter zajeten kup orodja oziroma prtljage.

Transporter je namreč na voljo z dvema različnima medosnima razdaljama in tremi višinami, kar omogoča od 5,8 do 9,3 kubičnega metra prostora, vozilo pa pri posamičnih različicah lahko obremenite z največ 1.217 kilogrami tovora.

Ker so notranje dimenzije ostale enake kot pri T5, lahko lastniki starejšega modela svojo opremo za delo brez težav premestijo v novega, v prostorsko razkošnega dostavnika (testni je bil dolg 5,3 metra) pa se s hitro in preprosto odstranitvijo ene ali obeh sedežnih klopi lahko spremeni tudi potniški transporter.

Na prvi pogled sicer ne prinaša revolucije, ostaja nezamenljivo prepoznaven. V nosu ima lahko tudi preverjeni, varčni in zanesljivi 150-konjski dvolitrski turbodizel z razumno testno porabo 8,5 litra ter štirikolesni pogon za več oprijema na neutrjenih ali spolzkih površinah. Navdušijo tudi precej dobra zvočna izolacija, izpopolnjena armaturna plošča ter za doplačilo sodobni varnostno-asistenčni sistemi, znani iz osebnih vozil.

Voznik bo pri novem novincu najbolj cenil to, da se v kombiju počuti skoraj tako kot v osebnem vozilu, saj je pregleden v vse smeri, vožnja pa enostavna. Dobro počutje za volanom nadgradijo še udobni sedeži, zgledna serijska oprema in mnoga odlagalna mesta.

Osnovna cena testnega transporterja znaša 38.017 evra, kar vključuje tudi polsamodejno klimo, na 39.413 evrov pa so jo dvignili še sprednja sedeža z naslonoma za roke, usnjen volan, parkirni senzorji zadaj in kovinska barva.

Transporter ima serijsko tudi digitalni radio, povezljivost bluetooth, povezavo USB in AUX ter SD kartice. Za doplačilo je na voljo tudi večji multimedijski sistem z zaslonom na dotik.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Zaslužki in izgube znamk, prepih nad glavami in v naših žepih ter popravila pod kozolcem

Vroče poletno pismo s kopico novosti, nasvetov, ocen novih avtomobilov in poslovnih novic iz avtoindustrije

AVTO
Testi
Testi S to toyoto boste najlažje ušli potniškim dostavnikom

Test: toyota proace verso 2.0 D-4D 150 HP family: potniški dostavnik, ki uspešno posega v razred velikih enoprostorcev oziroma ponuja...

AVTO
Novice
Novice Nov preobrat v slovenskem BMW, najdražji avti Slovencev in kratkovidne zavarovalnice 3

Preobrati in rekordi, kratkovidnost slovenskih zavarovalnic, triki Tesle v Nemčiji, zakaj je Ronaldo ustavil Fiatove stroje v Italiji in...

AVTO
Testi
Testi Konferenčna pisarna za šest oseb

Test: ford tourneo custom 2.0 L2H1 2.0 TDCi 125 kW sport; prenova, ki je ustvarila skoraj nov avto. Tourneo custom se po tehniki, udobju in...

AVTO
Testi
Testi Hibrid, ki ceni in tudi nagradi vozniško zadržanost 3

Niru v hibridni izvedbi so pri južnokorejski tovarni naložili uresničevanje zelene strategije in se bo najbolj ujel s tistimi, ki so v...

AVTO
Novosti
Novosti Oblikovno čisti, drzni in električni – takšni bodo opli prihodnosti

Nemški Opel bo ločitev od prejšnjega lastnika General Motorsa zaznamoval tudi s povsem novim oblikovalskim jezikom. Koncept GT X...

AVTO
Motocikli
Motocikli Ducati ni več naprodaj, Volkswagen zanj išče partnerja 1

Po lanski neuspešni prodaji italijanskega proizvajalca motociklov Ducati njegov lastnik Volkswagen išče partnerja za združitev ali zvezo

AVTO
Novosti
Novosti Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice 3

Na trg je zapeljal novi audi A6, najbolj dostopen prestižni audi nove generacije in eden najbolj priljubljenih audijev nasploh. Osnovni...