Slovenci smo planili po avtomobilih: dosežen je bil nov rekord, jeseni se obetajo podražitve, kaže poročilo po prvem avtomobilskem polletju. Jesen pa ne bo lahka, pravijo naši sogovorniki.
Privoščite si pošten dopust, avtomobilska jesen bo težka, pišem v uredniškem komentarju. Kaj jesen prinaša trgovcem, kaj kupcem in kdo se je že danes dobro pripravil nanjo?
Mobilnost 2030 – pametni, povezani in elektrificirani do obisti. Kar se je še pred desetletjem zdelo futuristično, je danes realnost. Pogoni, ki naj bi bili takrat v močnem primežu naftne industrije, cvetijo kot rože po dežju. In kaj bo jutri, kaj pa leta 2030? Pripravite se na sanje, ki si jih danes ne upate niti sanjati!
Novi jeep wrangler pa je popolno nasprotje zgornjega zapisa. Klen, zmogljiv, oglat in popolnoma klasičen, ko gre za tehniko. S sodobnim časom ga sicer povezuje nekaj rešitev, njegov namen pa ostaja enak kot doslej – na terenu ponuditi več, kot si njegov voznik sploh upa poskusiti. To mu je uspelo tudi v zadnji generaciji, s prve predstavitve poroča Janez Kovačič.
Opel je 90 motorjev in menjalnikov že prilagodil novim okoljskim predpisom Euro 6d ter zanje opravil meritve porabe in izpustov po protokolu WLTP, zato ne bo imel zastojev v proizvodnji in pri dobavah. Ne bo pa ušel podražitvam, ki jih prinašata obe novosti. Strategijo nemške znamke smo spremljali na nogometnem stadionu v Mainzu, obenem smo sedli za volan novih oplov družine X po standardu Euro 6d.
Opel je v tem tednu razkril še obrise novega koncepta, ki bo v celoti razkrit konec leta. Kaže pa na razvoj oblikovalskega jezika te znamke.
Prodaja majhnih športnih terencev se bo v prihodnjih desetih letih podvojila, že lani pa je v Evropi dosegla 1,5 milijona vozil. To je glavni razlog, da bo Volkswagen izdelal še manjši SUV od T-roca, to bo T-cross.
Novomeškemu Revoz" title="Revoz">Revozu se obeta dodatna proizvodnja Renaultovega modela clio. Francoski avtomobilski velikan bo namreč v okviru investicijskega zagona za krepitev na področju električne mobilnosti podvojil proizvodnjo modela zoe v svoji največji francoski tovarni v Flinsu, zato bosta Revoz in tovarna v turški Bursi prevzela izdelavo cliov. V obratu blizu Pariza bo ostal le majhen del proizvodnje clia.
Niru v hibridni izvedbi so v Kii naložili uresničevanje zelene strategije – najbolj se bo ujel s tistimi, ki so v svojem vozniškem DNK prečrtali odločna pospeševanja in velike hitrosti, po testu nira hybrida pravi Janez.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.