Avto

Zakaj Volkswagen drvi v razred mestnih terencev?

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

11.07.2018 13:46
Čas branja: 1 min

Prodaja majhnih športnih terencev se bo v prihodnjih desetih letih podvojila, že lani pa je v Evropi dosegla 1,5 milijona vozil. To je glavni razlog, da bo VW izdelal še manjši SUV od T-roca, to je T-cross.

Avtomobilski trg se zadnje desetletje močno spreminja v več pogledih – pri pogonu, saj se delež dizelskih motorjev počasi zmanjšuje, povečuje pa se delež električnih in hibridnih. In tudi pri karoserijskih oblikah. Uspešnica zadnjega desetletja so športni terenci, njihov delež se je v tem času povečal za petkrat, lani pa je v Evropi dosegel 22 odstotkov trga.

Podvojena prodaja v prihodnjih desetih letih

»Rast se ni ustavila, še zlasti zanimiv je razred majhnih oziroma mestnih športnih terencev,« verjame vodja področja manjših vozil v Volkswagnu Andreas Krueger, ki je prepričan, da se bo trg malih športnih terencev v prihodnjem desetletju podvojil. V Evropi je že lani dosegel 1,5 milijona vozil ali pet odstotkov več kot predlanskim. S prihodom novih modelov pa je letošnja rast še nekaj večja.

Za družine v mestnem okolju

Volkswagen je z lanskim prihodom novega T-roca že vstopil v razred malih terencev, a ta z dolžino 4,25 in ceno od slabih 19 tisoč evrov nagovarja kupce razreda višje. Zato Volkswagen razvija še manjši športni terenec T-cross na osnovi pola, ki bo nagovarjal še bolj racionalne kupce, predvsem družine v mestnem okolju.

Le prednji pogon

Novi T-cross ta hip nastopa le z dvema skicama, jasno pa je, da bo razkrit letošnjo jesen, med evropske kupce pa bo zapeljal prihodnjo pomlad. Dolg bo okoli štiri metre, poganjali ga bodo tri- in štirivaljni motorji z močjo od 70 do 110 kilovatov (od 95 do 150 konjskih moči), pogon pa bo speljan le k prednjim kolesom. Volkswagnovi snovalci obljubljajo, da bo kljub majhni dolžini izrazito prostoren tudi na zadnji klopi in v prtljažniku, obenem bo bolj prilagodljiv in uporaben kot večji T-roc ter precej bolj dostopen.

Z njim želi nemška znamka osvojiti nove kupce, ne pa te jemati drugim manjšim Volkswagnovim modelom, denimo polu. Izdelovala ga bo v petih tovarnah, v Španiji, Južni Ameriki, Indiji in na Kitajskem, letna zmogljivost pa bo pol milijona vozil.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti 5

Volkswagen je lani prodal 422 tisoč električnih avtov in priključnih hibridov, v zahodni Evropi so ti pomenili kar 11 odstotkov prodaje, v Sloveniji pa je z električnimi presegel 50-odstotni delež

FINANCE
Avto
Kaj dejansko pomenijo sanjske številke o prodaji avtov v marcu in kakšen je učinek novega DMV?
Avto
AvtoMiloš Milač Kaj dejansko pomenijo sanjske številke o prodaji avtov v marcu in kakšen je učinek novega DMV?

Odličen marec v primerjavi s februarjem letos in marcem lani še ne pomeni rasti trga. Novi DMV je pospešil prodajo volkswagnov z velikimi motorji.

FINANCE
Avto
Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem
Avto
AvtoAlbina Kenda Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem

Pri Volkswagnu pričakujejo, da bo letos tranzicijsko leto. Trenutno pa jim velik izziv pomeni pomanjkanje polprevodnikov

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
PMM
Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni 2

Nemški Vokswagen je lani izpuste ogljikovega dioksida zmanjšal za 20 odstotkov, na le 99,8 grama; s pomočjo legalnih trikov je cilj 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer zgrešil le za pol grama

IZVOZNIKI
Novice
EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče
Izvozniki.si
NoviceAleš Ogorevc EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče

Sredstva Evropskega investicijskega sklada so prejeli s pomočjo garancijske sheme InnovFin

Društvo distrofikov Slovenije
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo distrofikov Slovenije

Društvo distrofikov združuje osebe z živčno-mišičnimi obolenji (ŽMO), to so dedna, kronična, degenerativna in progresivna obolenja, ki neposredno ali posredno prizadanejo mišice.