(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Mark Adams dodaj
Opel dodaj
Peugeot Citroën dodaj
 
Čas branja: 1 min
11.07.2018  10:19
Nova usmeritev Opla je postati najbolj učinkovita znamka v Skupini Peugeot Citroën, je pred kratkim napovedal izvršni direktor družbe Michael Lohscheller. To vključuje tudi brušenje oblikovalskega jezika, ki bo konec leta dosegel novo raven s konceptom, ki ga Opel razkriva danes.
''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Mark Adams dodaj
Opel dodaj
Peugeot Citroën dodaj

Koncept naj bi po besedah znamke utelešal tri glavne vrednote - nemški, dostopen, vznemirljiv. V zadnjih mesecih so si Oplove ekipe s področja oblikovanja, razvoja in trženja prizadevale najti odgovor, kako te vrednote še bolje izraziti z oblikovanjem, tehnologijo in pristopom podjetja pri odnosih s strankami.

Ekipa Oplovega direktorja oblikovanja Marka Adamsa je poskrbela za nadaljnji razvoj Oplove oblikovalske filozofije. Kakšni bodo Oplovi modeli sredi dvajsetih let tega stoletja in kaj prinaša prihodnost, je možno razbrati iz prvega vpogleda, ki je sicer še skrbno zakrit, a že prikazuje pomembne podrobnosti. V središče so postavili Oplov kompas, ki oblikovne elemente prihodnjega obraza znamke razvršča ob dveh poudarjenih oseh, ki se sekata v emblemu – zato je ta v žarišču bolj kot kadarkoli doslej.

Linija osrednjega pregiba na pokrovu motornega prostora predstavlja navpično os, ki bo še drzneje in čisteje izdelana. Vodoravno os simbolizirajo značilne dnevne luči v obliki krila, ki bodo pri vseh prihodnjih Oplovih modelih še bolj poudarjene in dodelane.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Oplov koncept, ki bo spremenil prihodnost znamke 2

Pod lastništvom Peugeota je Opel pripravljen izstopati iz množice

AVTO
Novosti
Novosti Oplov družinski combo v Sloveniji predpremierno v unikatni izvedbi

Opel combo se je v unikatni, ročno izdelani izvedbi s posebej zaščitenim prevozom kot predserijski izdelek za dva dni ustavil v...

AVTO
Novice
Novice Česar GM ni znal 20 let, je Carlos Tavares naredil v letu dni 1

Francoski PSA je v pri polovici leta prodal rekordnih 2,18 milijona vozil.

AVTO
Testi
Testi Živahen križanec, ki preseneti z uporabnostjo

Opel crossland X je v pokoj poslal merivo, sam pa na 4,21 metra dolžine zgledno združuje lastnosti enoprostorca in manjšega terenca, ki...

AVTO
Novice
Novice PSA Peugeot Citroën in Opel pripravljen vstopili v stresno jesen za avtomobilske proizvajalce

Opli, peugeoti in citroëni so v celoti certificirani po standardih WLTP, zato zamud pri dobavah ne bo.

FINANCE
Članki
Članki EU tlakuje pot za strožjo presojo kitajskih naložb

Nemčija, Francija in Italija so na začetku prejšnjega leta evropsko komisijo pozvale k ukrepom, da bi se v EU lahko zaščitili pred...

FINANCE
Članki
Članki Novi finančni minister Italije Giovanni Tria - iz evra ne bi izstopil, zvišal bi DDV

Po pričakovanju analitikov bo težavno prihodnje obdobje ne le v Italiji, ampak tudi za vse tiste, ki z Italijo sodelujejo – in takih je...