Koncept naj bi po besedah znamke utelešal tri glavne vrednote - nemški, dostopen, vznemirljiv. V zadnjih mesecih so si Oplove ekipe s področja oblikovanja, razvoja in trženja prizadevale najti odgovor, kako te vrednote še bolje izraziti z oblikovanjem, tehnologijo in pristopom podjetja pri odnosih s strankami.
Ekipa Oplovega direktorja oblikovanja Marka Adamsa je poskrbela za nadaljnji razvoj Oplove oblikovalske filozofije. Kakšni bodo Oplovi modeli sredi dvajsetih let tega stoletja in kaj prinaša prihodnost, je možno razbrati iz prvega vpogleda, ki je sicer še skrbno zakrit, a že prikazuje pomembne podrobnosti. V središče so postavili Oplov kompas, ki oblikovne elemente prihodnjega obraza znamke razvršča ob dveh poudarjenih oseh, ki se sekata v emblemu – zato je ta v žarišču bolj kot kadarkoli doslej.
Linija osrednjega pregiba na pokrovu motornega prostora predstavlja navpično os, ki bo še drzneje in čisteje izdelana. Vodoravno os simbolizirajo značilne dnevne luči v obliki krila, ki bodo pri vseh prihodnjih Oplovih modelih še bolj poudarjene in dodelane.